Poznajmy się
Multikanałowe Centrum Komunikacji to po prostu - centrum zdalnego kontaktu z klientami.
Contact Center Santander Bank Polska - to nie tylko telefon, wideo, audio, czat, e-mail, messenger?
To przede wszystkim MOC ludzi! Ludzi z pasją. To oni tworzą unikalny klimat tej pracy, do której chce się wracać każdego dnia.
To w naszym Contact Center dajemy MOCne szanse rozwoju, jesteśmy otwarci na pomysły i różnorodność. Wierzymy w ludzi, słuchamy ich głosu, wdrażamy ich świetne pomysły, bo dla nas ludzie są najważniejsi.
Przeczytaj co możemy Ci zaproponować.
Przekonaj się, że warto, rozwijać swoje MOCe w naszym kreatywnym świecie!
U nas każdy może być sobą.
APLIKUJ! Z pewnością zostaniesz na dłużej!
Do komunikacji z klientami wykorzystujemy:
- audio
- wideo
- messenger
- czat
- CzatBot Santi
Świadczymy obsługę dla klienta:
- indywidualnego
- firmowego
- obcojęzycznego (rozmawiamy w języku angielskim, ukraińskim)
- niesłyszącego (zdalnie dzięki połączeniu wideo w polskim języku migowym)
Od 2017 roku współpracujemy z firmą Mellon Poland Sp. z o.o. w zakresie rekrutacyjno-kadrowym. Ta międzynarodowa grupa dynamicznie się rozwija i oferuje specjalistyczne rozwiązania w ramach działań outsourcingowych.
Zatrudniamy ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce!
Czekamy na Was w nowoczesnych biurach, w dobrze skomunikowanych lokalizacjach w największych miastach w Polsce!
Wybierz zespół dla siebie
Sprawdź krótki opis naszych zespołów klikając w kafelek i wybierz miejsce dopasowane do siebie!
Zobacz, jak wygląda praca w naszym Contact Center
Spójrz na krótkie filmiki, które pokazują, jak pracujemy na co dzień. Nasi doradcy mają MOC możliwości pracy skąd chcą - łączymy pracę w biurze z pracą w domu. Zapewniamy również wiele możliwości rozwojowym oraz MOC benefitów. Przekonaj się, że warto!
Nadal zastanawiasz się co wybrać? Aplikuj, a na spokojnie wszystko wyjaśnimy Ci podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Benefity i rozwój
Benefity
Opieka medyczna
Prywatna opieka medyczna z dostępem do lekarzy specjalistów.
Dodatkowe ubezpieczenia
Wiele wariantów ubezpieczenia na życie, NNW, na wypadek wystąpienia nowotworu złośliwego czy ubezpieczenia lekowego.
System kafeteryjny
Dzięki karcie Multisport masz nieograniczony dostęp do ulubionych aktywności! Możesz korzystać bez limitu z tysięcy obiektów.
Program poleceń pracowniczych
Możesz polecać ludzi do pracy , stajac się ambasadorem swojego miejsca pracy, za polecenie czekają na Ciebie benefity.
Refundacja okularów
Dofinansowanie do okularów do pracy z monitorem aż do 1200 zł!
Rozwój
Stypendia Santander Universidades
Możliwość zapisania się i otrzymania stypendiów w wielu obszarach:
- umiejętności cyfrowe
- rozwój osobisty (m.in. kompetencje miękkie)
- rozwój kompetencji przywódczych wśród kobiet
- języki obce
PowerUp
Grupa pracowników, która działa jako ambasadorzy marki pracodawcy. Wewnętrznie i zewnętrznie promują działania firmy i pracę na różnych stanowiskach.
YOUniversity
Społeczność, w której pracownicy wcielają się w rolę Tutorów i dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami z innymi pracownikami.
Doradca Przyszłości
Program rozwojowy, w którym pracownicy budują i wzmacniają kompetencje ambasadorów rozwiązań digitalnych – dla klientów i wewnątrz organizacji.
Sieci Pracownicze
Chcemy, aby nasz Bank był miejscem prawdziwie otwartym na różnorodność. Miejscem, w którym każdy może być sobą i każdy ma prawo głosu. Chcemy także, aby w naszej firmie istniała przestrzeń na wymianę doświadczeń, poruszanie ważnych i ciekawych tematów, organizowanie spotkań rozwojowych.
- Embrace Polska
- Santander Women
- IT Kobiecym Okiem
- Ekologia Różnosprawni
- Rodzice Santander
Inicjatywy dobroczynne
Rozwijamy naszą empatię. Wykorzystujemy potencjał naszych pracowników. Angażujemy się w wiele akcji charytatywnych. Opiekujemy się Domami Dziecka. Wielu z naszych pracowników spełnia się w roli wolontariuszy.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę:
- zatrudnienie przez firmę outsourcingowa – Mellon Poland Sp. z o.o.
- zatrudnienie przez Santander Bank Polska S.A.
Forma pracy
Hybrydowa:
Połączenie pracy z domu z pracą w biurze.
Stacjonarna:
Praca w jednym z naszych biur w Polsce.
MOCne wsparcie przy awansie
Jesteśmy kuźnią talentów jednego z największych Banków w Polsce. Dlaczego?
Wierzymy, że każdy jest w czymś dobry i ma jakiś talent! Czasem jest to jedna bardzo ważna cecha, umiejętność, czasem jest ich wiele. W ludziach drzemie wielki potencjał - my pomagamy go odkryć i przekuć w sukces - indywidualny i zespołowy. Pomagamy rozwijać się talentom.
Doceniamy to, co najlepsze w ludziach. Stawiamy na rozwój i dostrzegamy ich potencjał.
Bogaty program szkoleń, nowe wyzwania, możliwości uczestnictwa w innowacyjnych projektach w połączeniu z Twoimi indywidualnymi predyspozycjami, zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, realizacją celów i przede wszystkim chęcią rozwoju, to doskonała baza do Twojego sukcesu w naszym Contact Center.
Twój pierwszy dzień pracy
Nie wymagamy bankowego doświadczenia! Mamy szyty na miarę oczekiwań Program Adaptacyjny/Szkoleniowy, który pomaga szybko zaaklimatyzować się osobom z doświadczeniem, ale i tym szukającym pierwszej pracy.
Pierwszy dzień pracy
Oferujemy Ci MOCny start! W pierwszym dniu pracy spotkasz się z przedstawicielem HR oraz swoim przełożonym. W ramach tych spotkań podpisujesz umowę oraz otrzymujesz informacje o firmie, zasadach pracy, strukturze, kulturze organizacyjnej i możliwościach, jakie oferuje organizacja. Przełożony opowie o zadaniach i o tym, jak będzie wyglądała dalsza część programu adaptacyjnego.
Program Adaptacyjny
Program adaptacyjny trwa około 3 miesiące i jest podzielony na bloki tematyczne. W tym czasie stopniowo poznajesz produkty, usługi, systemy, procesy dostępne w Santander Bank Polska. To jest też czas na nawiązanie pierwszych relacji ze swoim zespołem. Szkolenie obejmuje wybrane zagadnienia, które wykorzystasz do obsługi klienta. Okres adaptacji wypełniony jest nie tylko teorią, ale również praktyką, podczas której przysłuchujesz się pracy swoich kolegów i koleżanek.
Po każdym bloku tematycznym rozpoczynasz obsługę klienta, przy wsparciu merytorycznym doświadczonych doradców. Kluczową rolę stanowi również wzMOCnienie wiedzy i ćwiczenie jej podczas prowadzenia/słuchania rozmów w praktyce, pod okiem koordynatora i opiekuna. Programy Adaptacyjne prowadzimy w wersji hybrydowej. Oznacza to, że szkolenia prowadzone są w biurze oraz zdalnie z domu.
Stawiamy na rozwój, dostrzegamy potencjał i jesteśmy pełni pozytywnej energii! Dołącz do nas. Czekamy na Ciebie.
Co pracownicy mówią o naszym contact center?
Mamy wiele możliwości by dać upust naszej kreatywności – np. udział w wewnętrznych projektach, których u nas nie brakuje. Cieszę się, że kreatywność, sumienność, wychodzenie z inicjatywami i chęć ciągłego rozwoju jest dodatkowym, nagradzanym atutem w mojej pracy. Dzięki temu czuje, że mam wpływ i wiem, że to miejsce, w którym mogę i chcę się rozwijać
Alina Osychanska
koordynatorka w Zespole Zdalnej Obsługi Klienta Indywidualnego
Tu szanuje się mój czas prywatny! Tu mam możliwość pracy w systemie zdalnym/hybrydowym - to dla mnie jako młodej mamy - ważne! Wsparcie, zrozumienie pracodawcy, jasne zasady współpracy – to wszystko tu znalazłam
Natalia Łaski
koordynatorka ds. klientów Select
Nasze CC to przede wszystkim ludzie. Ludzie z pasją. To miejsce gdzie spotykają się różne charaktery, różne pasje i podejścia do życia. Gdzie można wiele się od siebie nauczyć i współpracować przy ciekawych projektach
Monika Skrzypczak
specjalistka ds. wsparcia i rozwoju
Za co lubię to miejsce? Przede wszystkim za partnerską i wspierającą relację zarówno ze współpracownikami jak i z przełożonym. Praca tu dostarcza mi wielu wyzwań, jest inspirująca, a codzienne pomaganie klientom daje mi satysfakcję oraz poczucie bycia potrzebnym. Mam wiele możliwości do rozwoju i wdrażania swoich pomysłów. Czuję, że jestem słuchany, a moja opinia brana jest pod uwagę.
Podsumowując: przyjazna atmosfera, nowe wyzwania, nowoczesne biura ale też możliwość pracy z domu – to kolejne atuty pracy naszego contact center.
Kamil Jelinek
doradca klienta w Zespole Zdalnej Obsługi Klienta Indywidualnego