Contact Center

Rozwijaj się z nami!
Wiedza, kompetencje, relacje.

Poznajmy się

Witaj w centrum zdalnego kontaktu z klientami.

Nasze Contact Center to miejsce relacji - z klientami i współpracownikami, w którym chce się być. Nasza praca to rozmowy - przez telefon, wideo, czat,
e-mail. Pomagamy klientom i pracownikom w osiąganiu codziennych sukcesów. 
Możesz tutaj rozwijać swoje talenty i zdobywać nowe umiejętności, bo jesteśmy otwarci na pomysły i różnorodność. Wierzymy w ludzi, słuchamy ich głosu, wdrażamy ich pomysły, bo dla nas ludzie są najważniejsi. Przekonaj się, że warto postawić na rozwój w naszym kreatywnym świecie zdalnego bankowania! U nas każdy może być sobą.
 

APLIKUJ! Z pewnością zostaniesz na dłużej!

Zatrudniamy ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce!

Czekamy na Was w nowoczesnych biurach, w dobrze skomunikowanych lokalizacjach w największych miastach w Polsce! 

Na co dzień Współpracujemy z firmą Mellon Poland Sp. z o.o. w zakresie rekrutacyjno-kadrowym. Ta międzynarodowa, prężnie rozwijająca się Grupa wspiera nas w ramach działań outsourcingowych.

Wybierz miejsce idealne dla siebie 

  •  

    Możesz realizować się w zespołach obsługi klienta, sprzedaży produktów bankowych, budowania relacji, obsługi klienta zamożnego lub firmowego.

  •  

    Praca od poniedziałku do piątku, a może wolisz elastyczny grafik i pracę w trybie 24/7/365? Praca w biurze czy hybrydowo? Forma i tryb pracy zależy od zespołu, do którego się zrekrutujesz. 

  •  

    Nie uciekasz na widok kamery? W niektórych zespołach obsługujemy klientów nie tylko przez telefon, ale również w kanałach digital: wideo, czat, e-mail. 

  •  

    Rozmawiamy  z klientami głownie po polsku, ale obsługujemy również obcokrajowców w innych językach np. po angielsku, ukraińsku. Dodatkowo obsługujemy klientów niesłyszących (w Polskim Języku Migowym).

Zobacz, jak wygląda praca w naszym Contact Center

Spójrz na krótkie filmiki, które pokazują, jak pracujemy na co dzień. Nasi doradcy łączą pracę w biurze z pracą w domu. Przekonaj się, że warto!

  • Ciekawość świata to Twoja MOC? Odkrywaj ją w naszym Contact Center.

  • Potrafisz zaopiekować się innymi? Pokaż nam tę MOC!

Nadal zastanawiasz się co wybrać? Aplikuj, a na spokojnie wszystko wyjaśnimy Ci podczas rozmowy rekrutacyjnej.

Benefity i rozwój

  • Opieka medyczna

    Prywatna opieka medyczna z dostępem do lekarzy specjalistów.

  • Dodatkowe ubezpieczenia

    Wiele wariantów ubezpieczenia na życie, NNW, na wypadek wystąpienia nowotworu złośliwego czy ubezpieczenia lekowego.

  • System kafeteryjny

    Dzięki karcie Multisport masz nieograniczony dostęp do ulubionych aktywności! Możesz korzystać bez limitu z tysięcy obiektów.

  • Program poleceń pracowniczych

    Możesz polecać ludzi do naszego Contact Center, stajac się ambasadorem swojego miejsca pracy, za polecenie czekają na Ciebie benefity.

  • Refundacja okularów

    Dofinansowanie do okularów do pracy z monitorem aż do 1200 zł!

  • Stypendia Santander Universidades

    Możliwość zapisania się i otrzymania stypendiów w wielu obszarach: umiejętności cyfrowe, rozwój osobisty (m.in. kompetencje miękkie), rozwój kompetencji przywódczych wśród kobiet, języki obce.

  • Sieci Pracownicze

    Miejsce prawdziwie otwarte na różnorodność. Miejsce, w którym każdy może być sobą i każdy ma prawo głosu. To przestrzenie na wymianę doświadczeń, poruszanie ważnych i ciekawych tematów, organizowanie spotkań rozwojowych.

  • Inicjatywy dobroczynne

    Rozwijamy naszą empatię. Wykorzystujemy potencjał naszych pracowników. Angażujemy się w wiele akcji charytatywnych. Opiekujemy się Domami Dziecka. Wielu z naszych pracowników spełnia się w roli wolontariuszy.

  • Forma zatrudnienia

    Umowa o pracę:

    • zatrudnienie przez firmę outsourcingową – Mellon Poland Sp. z o.o.
    • zatrudnienie przez Santander Bank Polska S.A.
  • Forma pracy

    Hybrydowa:

    Połączenie pracy z domu z pracą w biurze.

    Stacjonarna:

    Praca w jednym z naszych biur w Polsce.

Jak cię wprowadzimy 

Doświadczenie bankowe - to mit! 
Chcemy od samego początku zadbać o Ciebie i Twoje przygotowanie do pracy. 
Jesteśmy po to, aby pomagać i wspierać Cię na każdym etapie Twojego wdrożenia.

Pierwszego dnia czeka Cię kilka spotkań i formalności: zapoznanie z przełożonym, osobą z HR, otrzymasz umowę, informacje o firmie np. struktura, możliwości w organizacji, a także dokładne zadania, które będą do Ciebie należały. Przez kolejne dni, tygodnie będziesz dostawać dawkę wiedzy praktycznej, która wesprze Cię w lepszym wejściu w nową rolę w Contact Center naszego Banku. Będziesz pod opieką „buddiego” lub trenera, którzy są skarbnicą wiedzy.
 

Co pracownicy mówią o naszym contact center?

Tu szanuje się mój czas prywatny! Tu mam możliwość pracy w systemie zdalnym/hybrydowym - to dla mnie jako młodej mamy - ważne! Wsparcie, zrozumienie pracodawcy, jasne zasady współpracy – to wszystko tu znalazłam

Natalia Łaski
menedżerka ds. zdalnej relacji klienta Select

Nasze CC to przede wszystkim ludzie. Ludzie z pasją. To miejsce gdzie spotykają się różne charaktery, różne pasje i podejścia do życia. Gdzie można wiele się od siebie nauczyć i współpracować przy ciekawych projektach

Monika Skrzypczak
specjalistka ds. wsparcia i rozwoju

Każdy z nas zaczynał kiedyś od wdrożenia w firmie, dlatego cieszę się, że zawsze mogłam liczyć na wsparcie innych, doświadczonych doradców. W Santander Bank Polska pracuję od 2019 roku i miałam okazję przejść już kilka stanowisk, które mnie rozwinęły np. Ekspert ds. współpracy z Klientem, koordynator swoim zespole

Klaudia Ornowska
ekspertka ds. współpracy z klientem

Pracuję w banku od 2016 roku. Zaczynałam w zespole sprzedaży detalicznej a obecnie jestem ekspertką w zespole współpracy z klientem SME. To mój trzeci zespół, w którym rozwijam swoje kompetencje i poszerzam wiedzę bankową. Największą satysfakcję czerpię z rozwiązywania skomplikowanych spraw klientów, ale również z wdrażania nowych rozwiązań dla pracowników Contact Center

Dalida Karolak
ekspertka ds. współpracy z klientem SME

Pracę w Santander Bank Polska podjąłem całkowicie przypadkowo, ale już po tym czasie pracy wiem, że moim celem zawodowym jest dalszy rozwój w bankowości i obsłudze klienta. Zespół w którym pracuję jest odpowiedzialny za pomoc w wielu trudnych przypadkach klientów, którzy na stałe przebywają za granicą i nie mogą załatwić swoich spraw na miejscu w oddziale. Rozmawiam z klientami nie tylko przez telefon, ale również obsługuję w kanale wideo. Praca tutaj jest satysfakcjonująca i uważam, że to świetne miejsce do rozwoju. 

Krzysztof Matyjasiak
doradca klienta

Poznaj nasze oferty pracy

Młodszy(-a) doradca(-czyni) Select

Poznań