Poznajmy się
Witaj w centrum zdalnego kontaktu z klientami.
Nasze Contact Center to miejsce relacji - z klientami i współpracownikami, w którym chce się być. Nasza praca to rozmowy - przez telefon, wideo, czat,
e-mail. Pomagamy klientom i pracownikom w osiąganiu codziennych sukcesów.
Możesz tutaj rozwijać swoje talenty i zdobywać nowe umiejętności, bo jesteśmy otwarci na pomysły i różnorodność. Wierzymy w ludzi, słuchamy ich głosu, wdrażamy ich pomysły, bo dla nas ludzie są najważniejsi. Przekonaj się, że warto postawić na rozwój w naszym kreatywnym świecie zdalnego bankowania! U nas każdy może być sobą.
APLIKUJ! Z pewnością zostaniesz na dłużej!
Zatrudniamy ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce!
Czekamy na Was w nowoczesnych biurach, w dobrze skomunikowanych lokalizacjach w największych miastach w Polsce!
Na co dzień Współpracujemy z firmą Mellon Poland Sp. z o.o. w zakresie rekrutacyjno-kadrowym. Ta międzynarodowa, prężnie rozwijająca się Grupa wspiera nas w ramach działań outsourcingowych.
Wybierz miejsce idealne dla siebie
Zobacz, jak wygląda praca w naszym Contact Center
Spójrz na krótkie filmiki, które pokazują, jak pracujemy na co dzień. Nasi doradcy łączą pracę w biurze z pracą w domu. Przekonaj się, że warto!
Nadal zastanawiasz się co wybrać? Aplikuj, a na spokojnie wszystko wyjaśnimy Ci podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Benefity i rozwój
Opieka medyczna
Prywatna opieka medyczna z dostępem do lekarzy specjalistów.
Dodatkowe ubezpieczenia
Wiele wariantów ubezpieczenia na życie, NNW, na wypadek wystąpienia nowotworu złośliwego czy ubezpieczenia lekowego.
System kafeteryjny
Dzięki karcie Multisport masz nieograniczony dostęp do ulubionych aktywności! Możesz korzystać bez limitu z tysięcy obiektów.
Program poleceń pracowniczych
Możesz polecać ludzi do naszego Contact Center, stajac się ambasadorem swojego miejsca pracy, za polecenie czekają na Ciebie benefity.
Refundacja okularów
Dofinansowanie do okularów do pracy z monitorem aż do 1200 zł!
Stypendia Santander Universidades
Możliwość zapisania się i otrzymania stypendiów w wielu obszarach: umiejętności cyfrowe, rozwój osobisty (m.in. kompetencje miękkie), rozwój kompetencji przywódczych wśród kobiet, języki obce.
Sieci Pracownicze
Miejsce prawdziwie otwarte na różnorodność. Miejsce, w którym każdy może być sobą i każdy ma prawo głosu. To przestrzenie na wymianę doświadczeń, poruszanie ważnych i ciekawych tematów, organizowanie spotkań rozwojowych.
Inicjatywy dobroczynne
Rozwijamy naszą empatię. Wykorzystujemy potencjał naszych pracowników. Angażujemy się w wiele akcji charytatywnych. Opiekujemy się Domami Dziecka. Wielu z naszych pracowników spełnia się w roli wolontariuszy.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę:
- zatrudnienie przez firmę outsourcingową – Mellon Poland Sp. z o.o.
- zatrudnienie przez Santander Bank Polska S.A.
Forma pracy
Hybrydowa:
Połączenie pracy z domu z pracą w biurze.
Stacjonarna:
Praca w jednym z naszych biur w Polsce.
Jak cię wprowadzimy
Doświadczenie bankowe - to mit!
Chcemy od samego początku zadbać o Ciebie i Twoje przygotowanie do pracy.
Jesteśmy po to, aby pomagać i wspierać Cię na każdym etapie Twojego wdrożenia.
Pierwszego dnia czeka Cię kilka spotkań i formalności: zapoznanie z przełożonym, osobą z HR, otrzymasz umowę, informacje o firmie np. struktura, możliwości w organizacji, a także dokładne zadania, które będą do Ciebie należały. Przez kolejne dni, tygodnie będziesz dostawać dawkę wiedzy praktycznej, która wesprze Cię w lepszym wejściu w nową rolę w Contact Center naszego Banku. Będziesz pod opieką „buddiego” lub trenera, którzy są skarbnicą wiedzy.
Co pracownicy mówią o naszym contact center?
Tu szanuje się mój czas prywatny! Tu mam możliwość pracy w systemie zdalnym/hybrydowym - to dla mnie jako młodej mamy - ważne! Wsparcie, zrozumienie pracodawcy, jasne zasady współpracy – to wszystko tu znalazłam
Natalia Łaski
menedżerka ds. zdalnej relacji klienta Select
Nasze CC to przede wszystkim ludzie. Ludzie z pasją. To miejsce gdzie spotykają się różne charaktery, różne pasje i podejścia do życia. Gdzie można wiele się od siebie nauczyć i współpracować przy ciekawych projektach
Monika Skrzypczak
specjalistka ds. wsparcia i rozwoju
Każdy z nas zaczynał kiedyś od wdrożenia w firmie, dlatego cieszę się, że zawsze mogłam liczyć na wsparcie innych, doświadczonych doradców. W Santander Bank Polska pracuję od 2019 roku i miałam okazję przejść już kilka stanowisk, które mnie rozwinęły np. Ekspert ds. współpracy z Klientem, koordynator swoim zespole
Klaudia Ornowska
ekspertka ds. współpracy z klientem
Pracuję w banku od 2016 roku. Zaczynałam w zespole sprzedaży detalicznej a obecnie jestem ekspertką w zespole współpracy z klientem SME. To mój trzeci zespół, w którym rozwijam swoje kompetencje i poszerzam wiedzę bankową. Największą satysfakcję czerpię z rozwiązywania skomplikowanych spraw klientów, ale również z wdrażania nowych rozwiązań dla pracowników Contact Center
Dalida Karolak
ekspertka ds. współpracy z klientem SME
Pracę w Santander Bank Polska podjąłem całkowicie przypadkowo, ale już po tym czasie pracy wiem, że moim celem zawodowym jest dalszy rozwój w bankowości i obsłudze klienta. Zespół w którym pracuję jest odpowiedzialny za pomoc w wielu trudnych przypadkach klientów, którzy na stałe przebywają za granicą i nie mogą załatwić swoich spraw na miejscu w oddziale. Rozmawiam z klientami nie tylko przez telefon, ale również obsługuję w kanale wideo. Praca tutaj jest satysfakcjonująca i uważam, że to świetne miejsce do rozwoju.
Krzysztof Matyjasiak
doradca klienta