Contact center

Witaj w Santander
Bank Polska

Już niedługo.. Jeszcze chwila…

Poznaj nasz bank

  • Misja |

     

    Pomaganie klientom  indywidualnym i biznesowym w osiąganiu codziennych sukcesów

  • Wizja |

     

    Najlepsza otwarta platforma usług finansowych, działająca odpowiedzialnie i ciesząca się trwałą lojalnością pracowników, klientów, akcjonariuszy i społeczeństwa.

  • Wartości |

     

    Przyjazny | Rzetelny | Dla Ciebie

Nasze wartości

  • Przyjazny |

     

    Chcemy oferować naszym Klientom usługi na miarę ich potrzeb, dbamy o prostotę produktów i procedur.

  • Rzetelny |

     

    Działamy w sposób przejrzysty i zgodny z prawem, traktując innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.

  • Dla Ciebie |

     

    Chcemy tworzyć trwałe relacje z naszymi Klientami, oferując im produkty i usługi dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Nasze zachowania

Wartości i zachowania korporacyjne stanowią fundament kultury organizacyjnej. Jasno sprecyzowany i spójny system zachowań pomaga w realizacji celów. W tym przypadku mówimy nie tylko o celach biznesowych, ale również o celach związanych z poruszaniem się w ruchu drogowym. 

Nasze zachowania tworzą jedno słowo: "T.E.A.M.S" (z ang. zespoły). Ten akronim w doskonały sposób wskazuje to, na czym nam zależy – na ludziach, na zespołach, na współpracy. Każda litera reprezentuje przypisane zachowanie, dzięki czemu łatwiej będzie je zapamiętać.

  • Think Customer
    | Myślę o kliencie

     

    Dbam o naszych klientów, więc robię wszystko, aby zdobyć ich zaufanie i lojalność.

  • Embrace Change
    | Angażuję się w zmiany

     

    Podejmuję nowe wyzwania, a zmiany postrzegam jako szansę na rozwój.

  • Act Now
    | Podejmuję działania

     

    Działam odpowiedzialnie i staram się upraszczać wszystko, kiedy tylko jest to możliwe. W swoich zadaniach stosownie zarządzam ryzykiem.

  • Move Together
    | Współpracuję

     

    Swobodnie zgłaszam pomysły i zadaję pytania. Powiadamiam o ryzykach i problemach. Buduję środowisko oparte na zaufaniu i szacunku. Czuję się komfortowo przekazując i otrzymując informację zwrotną.Promuję współpracę i działanie razem, by osiągnąć wspólny cel.

  • Speak Up
    | Zabieram głos

     

    Swobodnie zgłaszam pomysły i zadaję pytania. Powiadamiam o ryzykach i problemach. Buduję środowisko oparte na zaufaniu i szacunku. Czuję się komfortowo przekazując i otrzymując informację zwrotną.

Poznaj 6 naszych kierunków strategicznych

 

  • Troska o pracownika

    Zadowolenie pracowników – to klucz do przełomowych doświadczeń klientów. Zdolność do utrzymania i pozyskania nowych talentów stanowią podstawę do budowania kluczowych kompetencji i umiejętności pracowników wspierających transformację banku.

    | Zaangażowani pracownicy

  • Obsesja na punkcie Klienta

    Kultura zorientowana na klienta i jego potrzeby. Zapewnienie przełomowych doświadczeń klienta poprzez projektowanie rozwiązań z wykorzystaniem kompetencji service design.

    | Klienci z trwałą relacją z Santander

  • Bezpieczeństwo i zaufanie

    CSR & Cyberbezpieczeństwo & Stabilność systemów
    Realizowanie agendy odpowiedzialnej bankowości. Zapewnianie niezawodności systemów IT poprzez ich wysoki poziom cyberbezpieczeństwa i stabilności.

    | Bezpieczeństwo klientów i zaufanie do banku

  • Upraszczanie

    Działalność operacyjna & Struktura organizacyjna
    Upraszczanie 4 kluczowych obszarów: produktów, procesów i procedur, systemów oraz ograniczanie zużycia papieru, a wszystko
    to dzięki spójnym i jednolitym procesom e2e oraz zarządzaniu procesowym. Tworzenie płaskiej i prostej struktury organizacyjnej.

    | Prosta, szybka, tania organizacja

  • Ewolucja do Otwartej Platformy

    Wypracowanie wspólnych rozwiązań w ramach Global and One Europe Santander, zapewnienie dostępu dla podmiotów trzecich (API) oraz integracja wewnętrznych aplikacji. Zwiększenie doskonałości operacyjnej poprzez szybkie i efektywne kosztowo wdrożenia, dzięki innowacyjnej architekturze API i partnerstwom.

    | Najlepsza platforma usług finansowych

  • Omnikanałowość

    Stopniowe dostarczanie inteligentnej samoobsługi – zawsze i wszędzie. Maksymalizacja liczby zdalnych procesów dostępnych dla klientów oraz zachęcanie ich do korzystania z samoobsługowych rozwiązań. Budowanie międzykanałowej integracji doświadczeń klienta w oparciu o jego potrzeby i preferencje oraz efektywność kosztową.

    | Samoobsługa i zdalny bank

Benefity i wellbeing

Odkryj MOC benefitów

Mamy MOCne argumenty „za” skorzystaniem z nich!

  • Ikona Opieka medyczna

    Opieka medyczna

    Indywidualna opieka medyczna, dzięki której masz dostęp do lekarzy specjalistów, badań, zabiegów rehabilitacyjnych i pakietu stomatologicznego.

  • ikona system kafeteryjny

    System kafeteryjny

    Platforma internetowa, na której każdy z nas ma indywidualne konto z punktami. To my decydujemy, na co chcemy je przeznaczyć. Do wyboru masz benefity z zakresu turystyki, kultury, sportu i rekreacji.

  • ikona multisport

    Karta Multisport

    Karta, dzięki której masz wstęp na siłownie, baseny i inne obiekty sportowo‑rekreacyjne na terenie całej Polski.

  • ikona laptop santander

    Bankowa oferta produktowa

    Wyjątkowa oferta dla pracowników na usługi i produkty bankowe.

  • ikona banknoty na dłoni

    Pożyczki i zapomoga

    Możesz skorzystać z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe. Pracownikom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej, wypłacamy wsparcie w postaci zapomogi.

  • ikona ok

    Refundacja okularów

    Jeśli potrzebujesz okularów do pracy z monitorem, dofinansujemy ich zakup.

  • Ikona parasol

    Dodatkowe ubezpieczenia

    Na korzystnych warunkach możesz przystąpić do dodatkowego ubezpieczenia na życie i NNW.

  • ikona emeryt

    Wsparcie dla emerytów i rencistów

    Nasi emeryci i renciści mogą korzystać z dofinansowania do wczasów, niskooprocentowanych pożyczek na cele mieszkaniowe i zapomóg.

  • ikona osoba niepełnosprawna

    Benefit dla Pracowników z niepełnosprawnościami

    Jednorazowy dodatek finansowy na cele prozdrowotne dla pracowników z niepełnosprawnością (każdy stopień niepełnosprawności).

    2 dni wolnego dla osób z lekkim stopniem niepełnosprawności.

  • Wsparcie dla rodziców

    Jeśli masz dzieci, możesz otrzymać dofinansowanie do żłobka lub przedszkola, kolonii i wyprawki szkolnej.

  • Program Poleceń

    Polecaj znajomym pracę w naszym banku i odbieraj nagrody za skuteczne rekomendacje.

Wellbeing

Organizujemy szereg inicjatyw związanych z 4 najważniejszymi filarami:

  • Zdrowie fizyczne

  • Zdrowie psychiczne

  • Udane relacje

  • Edukacja finansowa

Każdy miesiąc to ciekawe webinary, spotkania ze specjalistami, podcasty i artykuły. Pracownicy mogą skorzystać z naszych inicjatyw w dowolnym momencie i dogodnym dla siebie czasie, korzystając z naszego streamu na YouTube lub biblioteki w intranecie. Przygotowana przez nas oferta wellbeingowa jest unikatowa w skali rynku. Jesteśmy pracodawcą, dla którego dobre samopoczucie pracownika jest priorytetem!

  • Wsparcie psychologiczne

     

  • Kluby zainteresowań

     

  • Cykle tematyczne

     

Nasze wyróżniki

  • | Nadajemy właściwą skalę Twojemu działaniu

    Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Skala operacji Grupy i liczba klientów oznaczają ogromną różnorodność zadań, powodując, że praca każdego może przełożyć się na rzeczywistość milionów klientów.

    Różnorodność działów banku i rozbudowane zespoły dają możliwość zmiany zakresu wykonywanych zadań, migracji pomiędzy działami i poznania różnych aspektów bankowości. Liczne i zaawansowane merytorycznie zespoły umożliwiają zarówno wąską specjalizację ekspercką w wybranej dziedzinie, jak i poznanie wielu tematów w ramach wybranego szerzej obszaru.

  • | Z nami masz widoczny wpływ na rzeczywistość

    Odpowiedzialna bankowość w Santander Bank Polska oznacza odpowiedzialność wobec klientów, akcjonariuszy i społeczności, w których działa. Bank kształtuje swoją odpowiedzialność wobec środowiska i społeczeństwa wokół dwóch filarów, czyli Zielony Bank i Inkluzywna Bankowość.

    Pracując w banku, nie tylko weźmiesz udział w licznych inicjatywach z zakresu wolontariatu pracowniczego, lecz także poprzez swoją pracę możesz kształtować świat zgodnie ze swoimi wartościami. Bo kwestie ważne dla naszych pracowników są tak samo ważne dla nas.

  • | Razem zrealizujemy naprawdę ważne zadania

    W Santander Bank Polska stale poszukujemy nowych pomysłów na to, aby poprzez innowacyjne rozwiązania odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów i dostarczać im jak najlepsze doświadczenia. Bank oferuje klientom wszystkie rodzaje płatności mobilnych, w tym płatności zbliżeniowe w telefonach komórkowych w Santander mobile: BLIK, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, SWATCH!PAy i Xiaomi Pay. Bank, z kwartału na kwartał ma coraz więcej klientów cyfrowych, w tym użytkowników mobile.

    Innowacyjność wdrażanych rozwiązań dla klientów oznacza możliwość udziału w różnorodnych projektach. Przyczynia się do dalszej cyfryzacji procesów bankowych dla coraz większej liczby klientów preferujących zdalne bankowanie.

  • | U nas pracują inspirujący ludzie – jak Ty

    „Bardzo dużo zależy od nas samych, czego oczekujemy. Uczyłam się od współpracowników rzeczy, których się nie spodziewałam. Rozwinęło to moje umiejętności i kompetencje” – cytat z badania wewnętrznego „Kultura organizacyjna oraz wartości marki”.

    Kompetentni współpracownicy stanowią w Santander Bank Polska ekosystem, który wspiera rozwój zespołów i wykonywanych zadań.

    Wielu ekspertów w swojej dziedzinie, którzy pracują w banku, swoim autorytetem i wiedzą potrafi przyciągnąć właściwych ludzi do projektów – i do firmy. Mądry i zaangażowany przełożony jest kluczową osobą w kontekście skutecznej pracy w zespołach banku.

    Inspiruj i daj się zainspirować – możesz dać od siebie równie dużo, ile otrzymasz od innych.

Ciekawostki

Jak działamy w banku?

 

Dress code

  • Centrala (biura – siedziby główne w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu) - ubiór zależy od sytuacji i charakteru pracy, porozmawiaj o tym ze swoim(‑ją) przełożonym(‑ą).
  • Oddziały – konkretne wymagania względem ubioru i kolorystyki. O ubiorze porozmawiaj ze swoim(‑ą) bezpośrednim(‑ą) przełożonym(‑ą) 
    Dowiedz się więcejUruchomi się w nowym oknie

Mówimy do siebie po imieniu
Niezależnie od tego, czy rozmawiasz ze współpracownikiem(‑czką), z dyrektorem(‑ką), czy członkiem(‑inią) zarządu, mówimy do siebie po imieniu.

Program Poleceń
Polecaj znajomym pracę w naszym banku i odbieraj nagrody za skuteczne rekomendacje.

Buduj markę w mediach społecznościowych
Nasi pracownicy mogą nauczyć się budować swoją markę osobistą w social mediach. Mają dostęp do bazy wiedzy i szkoleń w tym zakresie.

Linkedin Facebook Kariera | Instagram Kariera

Posłuchaj nas!

Sieci Pracownicze

Chcemy, aby nasz bank był miejscem prawdziwie otwartym na różnorodność, w którym jest miejsce na wymianę doświadczeń, poruszanie ważnych i ciekawych tematów, organizowanie spotkań rozwojowych. W ramach promocji różnorodności i tworzenia inicjatyw wokół nich oferujemy pracownikom dołączenie do jednej (lub dwóch, a może i trzech) z 7 grup.

 


 

  • Santander Women

    Założona, by inspirować do działania i reprezentować siłę kobiet. Działa po to, by poszerzać świadomość – edukować i niwelować nierówności między mężczyznami, a kobietami oraz by tworzyć środowisko pracy, które docenia potencjału kobiet. 
     

  • Różnosprawni

    Wspiera działania w organizacji w celu ugruntowania wiedzy i stworzenia przekonania we wszystkich zespołach banku, że różnorodność to nie żaden pusty korporacyjny slogan, lecz żywe hasło.

  • Santander Rodzice

    Powstała, by wypracować najlepsze pomysły i rozwiązania, które będą służyć wsparciu rodziców w naszym banku.

  • IT kobiecy okiem

    Skupia się na rozwoju kobiet w zakresie technologii, wzmocnienia obecności kobiet w IT, propagowaniu przebranżowienia się.

  • Santander Embrace

    Grupa skupiająca się na działaniach dla osób LGBT+. Społeczność ta współpracuje również z siecią One Embrace, zrzeszającą członków we wszystkich krajach Grupy Santander.

  • Silversi

    Wspiera rozwój zawodowy osób 50+, troszczy się o ich dobrostan i potrzeby oraz wspiera w zbudowaniu komunikacyjnego mostu międzypokoleniowego.

  • Neuroróżnorodni

    Wspiera rozwój osób neuroróżnorodnych. Jej celem jest również edukacja menedżerów, pracownikóo w zakresie szczególnych potrzeb osób np. w spektrum autyzmu, z ADHD, dysleksją.

Fundacja Santander Bank Polska im. Ignacego Jana Paderewskiego

 

Doceniamy wielki potencjał, jaki tkwi w młodych ludziach, w ich chęci zdobywania nowej wiedzy, potrzebie aktywności i altruistycznej postawie oraz ciągłym poszukiwaniu autorytetów. Jesteśmy jednocześnie świadomi, że w dzisiejszym świecie nastawionym na konsumpcję, ten potencjał może zostać zaprzepaszczony. Dlatego koncentrujemy się na pozytywnych, twórczych projektach włączających młodzież w orbitę życia publicznego. Inspirujemy do zaangażowania w działalność na rzecz dobra wspólnego, do świadomego korzystania z praw obywatelskich, do podejmowania wyzwań na miarę XXI wieku.

Wolontariat jaki chcesz
Idea bezinteresownej pomocy jest silnie zakorzeniona w naszym banku. Zapoznaj się z regulaminem wolontariatu pracowniczego, zarejestruj się na platformie i dołącz do 2000 naszych wolontariuszy!

Każdy może zostać wolontariuszem. Może więc i ty zdecydujesz się dać siebie innym? Zastanów się czy wolisz wolontariat indywidualny czy grupowy, stały czy krótkoterminowy, jak np. cykl zajęć edukacyjnych w szkole albo jednorazowe np. remont pomieszczenia? Warto też pomyśleć, z kim łatwiej nawiązujesz kontakty: z dziećmi czy z osobami starszymi? I wreszcie, co chcesz robić jako wolontariusz, np. pomagać w nauce maluchom, opiekować się niepełnosprawnymi, wykonywać prace biurowe, a może zajmować się zwierzętami? Nasza fundacja w żaden sposób nie ogranicza działań wolontariuszy. Wystarczy że zalogujesz się na naszej platformie: www.granty.fundacja.santander.pl

Już około 2000 pracowników Santander Bank Polska udziela się społecznie w domach dziecka, hospicjach, szpitalach, punktach charytatywnych, schroniskach dla zwierząt, stowarzyszeniach, fundacjach i organizacjach pozarządowych. Jesteśmy bardzo dumni, że są wśród nas ludzie, których serca nie pozostają obojętne na potrzeby innych. To właśnie nasi wolontariusze ofiarowują bezinteresownie swój czas, umiejętności, a nierzadko i pieniądze.

Sprawdź więcej informacji stronie Fundacji

Obserwuj nowości na profilu Linkedin Fundacji

Linkedin Facebook Instagram