Poznaj nasz bank
Misja |
Pomaganie klientom indywidualnym i biznesowym w osiąganiu codziennych sukcesów
Wizja |
Najlepsza otwarta platforma usług finansowych, działająca odpowiedzialnie i ciesząca się trwałą lojalnością pracowników, klientów, akcjonariuszy i społeczeństwa.
Wartości |
Przyjazny | Rzetelny | Dla Ciebie
Nasze wartości
Przyjazny |
Chcemy oferować naszym Klientom usługi na miarę ich potrzeb, dbamy o prostotę produktów i procedur.
Rzetelny |
Działamy w sposób przejrzysty i zgodny z prawem, traktując innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.
Dla Ciebie |
Chcemy tworzyć trwałe relacje z naszymi Klientami, oferując im produkty i usługi dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.
Nasze zachowania
Wartości i zachowania korporacyjne stanowią fundament kultury organizacyjnej. Jasno sprecyzowany i spójny system zachowań pomaga w realizacji celów. W tym przypadku mówimy nie tylko o celach biznesowych, ale również o celach związanych z poruszaniem się w ruchu drogowym.
Nasze zachowania tworzą jedno słowo: "T.E.A.M.S" (z ang. zespoły). Ten akronim w doskonały sposób wskazuje to, na czym nam zależy – na ludziach, na zespołach, na współpracy. Każda litera reprezentuje przypisane zachowanie, dzięki czemu łatwiej będzie je zapamiętać.
Think Customer
| Myślę o kliencieDbam o naszych klientów, więc robię wszystko, aby zdobyć ich zaufanie i lojalność.
Embrace Change
| Angażuję się w zmianyPodejmuję nowe wyzwania, a zmiany postrzegam jako szansę na rozwój.
Act Now
| Podejmuję działaniaDziałam odpowiedzialnie i staram się upraszczać wszystko, kiedy tylko jest to możliwe. W swoich zadaniach stosownie zarządzam ryzykiem.
Move Together
| WspółpracujęSwobodnie zgłaszam pomysły i zadaję pytania. Powiadamiam o ryzykach i problemach. Buduję środowisko oparte na zaufaniu i szacunku. Czuję się komfortowo przekazując i otrzymując informację zwrotną.Promuję współpracę i działanie razem, by osiągnąć wspólny cel.
Speak Up
| Zabieram głosSwobodnie zgłaszam pomysły i zadaję pytania. Powiadamiam o ryzykach i problemach. Buduję środowisko oparte na zaufaniu i szacunku. Czuję się komfortowo przekazując i otrzymując informację zwrotną.
Poznaj 6 naszych kierunków strategicznych
Troska o pracownika
Zadowolenie pracowników – to klucz do przełomowych doświadczeń klientów. Zdolność do utrzymania i pozyskania nowych talentów stanowią podstawę do budowania kluczowych kompetencji i umiejętności pracowników wspierających transformację banku.
| Zaangażowani pracownicy
Obsesja na punkcie Klienta
Kultura zorientowana na klienta i jego potrzeby. Zapewnienie przełomowych doświadczeń klienta poprzez projektowanie rozwiązań z wykorzystaniem kompetencji service design.
| Klienci z trwałą relacją z Santander
Bezpieczeństwo i zaufanie
CSR & Cyberbezpieczeństwo & Stabilność systemów
Realizowanie agendy odpowiedzialnej bankowości. Zapewnianie niezawodności systemów IT poprzez ich wysoki poziom cyberbezpieczeństwa i stabilności.| Bezpieczeństwo klientów i zaufanie do banku
Upraszczanie
Działalność operacyjna & Struktura organizacyjna
Upraszczanie 4 kluczowych obszarów: produktów, procesów i procedur, systemów oraz ograniczanie zużycia papieru, a wszystko
to dzięki spójnym i jednolitym procesom e2e oraz zarządzaniu procesowym. Tworzenie płaskiej i prostej struktury organizacyjnej.| Prosta, szybka, tania organizacja
Ewolucja do Otwartej Platformy
Wypracowanie wspólnych rozwiązań w ramach Global and One Europe Santander, zapewnienie dostępu dla podmiotów trzecich (API) oraz integracja wewnętrznych aplikacji. Zwiększenie doskonałości operacyjnej poprzez szybkie i efektywne kosztowo wdrożenia, dzięki innowacyjnej architekturze API i partnerstwom.
| Najlepsza platforma usług finansowych
Omnikanałowość
Stopniowe dostarczanie inteligentnej samoobsługi – zawsze i wszędzie. Maksymalizacja liczby zdalnych procesów dostępnych dla klientów oraz zachęcanie ich do korzystania z samoobsługowych rozwiązań. Budowanie międzykanałowej integracji doświadczeń klienta w oparciu o jego potrzeby i preferencje oraz efektywność kosztową.
| Samoobsługa i zdalny bank
Benefity i wellbeing
Odkryj MOC benefitów
Mamy MOCne argumenty „za” skorzystaniem z nich!
Opieka medyczna
Indywidualna opieka medyczna, dzięki której masz dostęp do lekarzy specjalistów, badań, zabiegów rehabilitacyjnych i pakietu stomatologicznego.
System kafeteryjny
Platforma internetowa, na której każdy z nas ma indywidualne konto z punktami. To my decydujemy, na co chcemy je przeznaczyć. Do wyboru masz benefity z zakresu turystyki, kultury, sportu i rekreacji.
Karta Multisport
Karta, dzięki której masz wstęp na siłownie, baseny i inne obiekty sportowo‑rekreacyjne na terenie całej Polski.
Bankowa oferta produktowa
Wyjątkowa oferta dla pracowników na usługi i produkty bankowe.
Pożyczki i zapomoga
Możesz skorzystać z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe. Pracownikom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej, wypłacamy wsparcie w postaci zapomogi.
Refundacja okularów
Jeśli potrzebujesz okularów do pracy z monitorem, dofinansujemy ich zakup.
Dodatkowe ubezpieczenia
Na korzystnych warunkach możesz przystąpić do dodatkowego ubezpieczenia na życie i NNW.
Wsparcie dla emerytów i rencistów
Nasi emeryci i renciści mogą korzystać z dofinansowania do wczasów, niskooprocentowanych pożyczek na cele mieszkaniowe i zapomóg.
Benefit dla Pracowników z niepełnosprawnościami
Jednorazowy dodatek finansowy na cele prozdrowotne dla pracowników z niepełnosprawnością (każdy stopień niepełnosprawności).
2 dni wolnego dla osób z lekkim stopniem niepełnosprawności.
Wsparcie dla rodziców
Jeśli masz dzieci, możesz otrzymać dofinansowanie do żłobka lub przedszkola, kolonii i wyprawki szkolnej.
Program Poleceń
Polecaj znajomym pracę w naszym banku i odbieraj nagrody za skuteczne rekomendacje.
Wellbeing
Organizujemy szereg inicjatyw związanych z 4 najważniejszymi filarami:
Zdrowie fizyczne
Zdrowie psychiczne
Udane relacje
Edukacja finansowa
Każdy miesiąc to ciekawe webinary, spotkania ze specjalistami, podcasty i artykuły. Pracownicy mogą skorzystać z naszych inicjatyw w dowolnym momencie i dogodnym dla siebie czasie, korzystając z naszego streamu na YouTube lub biblioteki w intranecie. Przygotowana przez nas oferta wellbeingowa jest unikatowa w skali rynku. Jesteśmy pracodawcą, dla którego dobre samopoczucie pracownika jest priorytetem!
Wsparcie psychologiczne
Kluby zainteresowań
Cykle tematyczne
Nasze wyróżniki
| Nadajemy właściwą skalę Twojemu działaniu
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Skala operacji Grupy i liczba klientów oznaczają ogromną różnorodność zadań, powodując, że praca każdego może przełożyć się na rzeczywistość milionów klientów.
Różnorodność działów banku i rozbudowane zespoły dają możliwość zmiany zakresu wykonywanych zadań, migracji pomiędzy działami i poznania różnych aspektów bankowości. Liczne i zaawansowane merytorycznie zespoły umożliwiają zarówno wąską specjalizację ekspercką w wybranej dziedzinie, jak i poznanie wielu tematów w ramach wybranego szerzej obszaru.
| Z nami masz widoczny wpływ na rzeczywistość
Odpowiedzialna bankowość w Santander Bank Polska oznacza odpowiedzialność wobec klientów, akcjonariuszy i społeczności, w których działa. Bank kształtuje swoją odpowiedzialność wobec środowiska i społeczeństwa wokół dwóch filarów, czyli Zielony Bank i Inkluzywna Bankowość.
Pracując w banku, nie tylko weźmiesz udział w licznych inicjatywach z zakresu wolontariatu pracowniczego, lecz także poprzez swoją pracę możesz kształtować świat zgodnie ze swoimi wartościami. Bo kwestie ważne dla naszych pracowników są tak samo ważne dla nas.
| Razem zrealizujemy naprawdę ważne zadania
W Santander Bank Polska stale poszukujemy nowych pomysłów na to, aby poprzez innowacyjne rozwiązania odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów i dostarczać im jak najlepsze doświadczenia. Bank oferuje klientom wszystkie rodzaje płatności mobilnych, w tym płatności zbliżeniowe w telefonach komórkowych w Santander mobile: BLIK, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, SWATCH!PAy i Xiaomi Pay. Bank, z kwartału na kwartał ma coraz więcej klientów cyfrowych, w tym użytkowników mobile.
Innowacyjność wdrażanych rozwiązań dla klientów oznacza możliwość udziału w różnorodnych projektach. Przyczynia się do dalszej cyfryzacji procesów bankowych dla coraz większej liczby klientów preferujących zdalne bankowanie.
| U nas pracują inspirujący ludzie – jak Ty
„Bardzo dużo zależy od nas samych, czego oczekujemy. Uczyłam się od współpracowników rzeczy, których się nie spodziewałam. Rozwinęło to moje umiejętności i kompetencje” – cytat z badania wewnętrznego „Kultura organizacyjna oraz wartości marki”.
Kompetentni współpracownicy stanowią w Santander Bank Polska ekosystem, który wspiera rozwój zespołów i wykonywanych zadań.
Wielu ekspertów w swojej dziedzinie, którzy pracują w banku, swoim autorytetem i wiedzą potrafi przyciągnąć właściwych ludzi do projektów – i do firmy. Mądry i zaangażowany przełożony jest kluczową osobą w kontekście skutecznej pracy w zespołach banku.
Inspiruj i daj się zainspirować – możesz dać od siebie równie dużo, ile otrzymasz od innych.
Ciekawostki
Jak działamy w banku?
Dress code
- Centrala (biura – siedziby główne w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu) - ubiór zależy od sytuacji i charakteru pracy, porozmawiaj o tym ze swoim(‑ją) przełożonym(‑ą).
- Oddziały – konkretne wymagania względem ubioru i kolorystyki. O ubiorze porozmawiaj ze swoim(‑ą) bezpośrednim(‑ą) przełożonym(‑ą)
Dowiedz się więcejUruchomi się w nowym oknie
Mówimy do siebie po imieniu
Niezależnie od tego, czy rozmawiasz ze współpracownikiem(‑czką), z dyrektorem(‑ką), czy członkiem(‑inią) zarządu, mówimy do siebie po imieniu.
Program Poleceń
Polecaj znajomym pracę w naszym banku i odbieraj nagrody za skuteczne rekomendacje.
Buduj markę w mediach społecznościowych
Nasi pracownicy mogą nauczyć się budować swoją markę osobistą w social mediach. Mają dostęp do bazy wiedzy i szkoleń w tym zakresie.
Posłuchaj nas!
Sieci Pracownicze
Chcemy, aby nasz bank był miejscem prawdziwie otwartym na różnorodność, w którym jest miejsce na wymianę doświadczeń, poruszanie ważnych i ciekawych tematów, organizowanie spotkań rozwojowych. W ramach promocji różnorodności i tworzenia inicjatyw wokół nich oferujemy pracownikom dołączenie do jednej (lub dwóch, a może i trzech) z 7 grup.
Fundacja Santander Bank Polska im. Ignacego Jana Paderewskiego
Doceniamy wielki potencjał, jaki tkwi w młodych ludziach, w ich chęci zdobywania nowej wiedzy, potrzebie aktywności i altruistycznej postawie oraz ciągłym poszukiwaniu autorytetów. Jesteśmy jednocześnie świadomi, że w dzisiejszym świecie nastawionym na konsumpcję, ten potencjał może zostać zaprzepaszczony. Dlatego koncentrujemy się na pozytywnych, twórczych projektach włączających młodzież w orbitę życia publicznego. Inspirujemy do zaangażowania w działalność na rzecz dobra wspólnego, do świadomego korzystania z praw obywatelskich, do podejmowania wyzwań na miarę XXI wieku.
Wolontariat jaki chcesz
Idea bezinteresownej pomocy jest silnie zakorzeniona w naszym banku. Zapoznaj się z regulaminem wolontariatu pracowniczego, zarejestruj się na platformie i dołącz do 2000 naszych wolontariuszy!
Każdy może zostać wolontariuszem. Może więc i ty zdecydujesz się dać siebie innym? Zastanów się czy wolisz wolontariat indywidualny czy grupowy, stały czy krótkoterminowy, jak np. cykl zajęć edukacyjnych w szkole albo jednorazowe np. remont pomieszczenia? Warto też pomyśleć, z kim łatwiej nawiązujesz kontakty: z dziećmi czy z osobami starszymi? I wreszcie, co chcesz robić jako wolontariusz, np. pomagać w nauce maluchom, opiekować się niepełnosprawnymi, wykonywać prace biurowe, a może zajmować się zwierzętami? Nasza fundacja w żaden sposób nie ogranicza działań wolontariuszy. Wystarczy że zalogujesz się na naszej platformie: www.granty.fundacja.santander.pl
Już około 2000 pracowników Santander Bank Polska udziela się społecznie w domach dziecka, hospicjach, szpitalach, punktach charytatywnych, schroniskach dla zwierząt, stowarzyszeniach, fundacjach i organizacjach pozarządowych. Jesteśmy bardzo dumni, że są wśród nas ludzie, których serca nie pozostają obojętne na potrzeby innych. To właśnie nasi wolontariusze ofiarowują bezinteresownie swój czas, umiejętności, a nierzadko i pieniądze.
Sprawdź więcej informacji stronie Fundacji
Obserwuj nowości na profilu Linkedin Fundacji