Contact center

Misja, wizja i wartości

  • Misja

    Pomaganie klientom  indywidualnym i biznesowym w osiąganiu codziennych sukcesów

  • Wizja

    Najlepsza otwarta platforma usług finansowych, działająca odpowiedzialnie i ciesząca się trwałą lojalnością pracowników, klientów, akcjonariuszy i społeczeństwa.

  • Wartości

    Przyjazny | Rzetelny | Dla Ciebie

Nasze wartości:

  • Przyjazny |

    Simple
    Chcemy oferować naszym Klientom usługi na miarę ich potrzeb, dbamy o prostotę produktów i procedur.

    We want to offer out Client services that their needs along with simple procedures and products easy to understand.

  • Rzetelny |

    Fair
    Działamy w sposób przejrzysty i zgodny z prawem, traktując innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.

    We will treat others as we would like to be treated – acting transparently and in compliance with rules.

  • Dla Ciebie |

    Personal
    Chcemy tworzyć trwałe relacje z naszymi Klientami, oferując im produkty i usługi dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

    We will build sustainable relations with out Clients to provide them with tailored products and personalized service that meets best their individual needs.

Nasze zachowania:

  • Think Customer
    – Myślę o kliencie

    Dbam o naszych klientów, więc robię wszystko, aby zdobyć ich zaufanie i lojalność

  • Embrace Change
    – Angażuję się w zmiany

    Podejmuję nowe wyzwania, a zmiany postrzegam jako szansę na rozwój

  • Act Now
    – Podejmuję działania

    Działam odpowiedzialnie i staram się upraszczać wszystko, kiedy tylko jest to możliwe. W swoich zadaniach stosownie zarządzam ryzykiem

  • Move Together
    – Współpracuję

    Swobodnie zgłaszam pomysły i zadaję pytania. Powiadamiam o ryzykach i problemach. Buduję środowisko oparte na zaufaniu i szacunku. Czuję się komfortowo przekazując i otrzymując informację zwrotną.Promuję współpracę i działanie razem, by osiągnąć wspólny cel

  • Speak Up
    – Zabieram głos

    Swobodnie zgłaszam pomysły i zadaję pytania. Powiadamiam o ryzykach i problemach. Buduję środowisko oparte na zaufaniu i szacunku. Czuję się komfortowo przekazując i otrzymując informację zwrotną

Poznaj bank

Poznaj naszych 6 kierunków strategicznych

 

  • Troska o pracownika

    | Employee Focus
    Zadowolenie pracowników – to klucz do przełomowych doświadczeń Klientów. Zdolność do utrzymania i pozyskania nowych talentów stanowią podstawę do budowania kluczowych kompetencji i umiejętności pracowników wspierających transformację Banku.

    | Zaangażowani pracownicy

  • Obsesja na punkcie Klienta

    | Customer Obession

    Kultura zorientowana na Klienta i jego potrzeby. Zapewnienie przełomowych doświadczeń Klienta poprzez projektowanie rozwiązań z wykorzystaniem kompetencji service design.

    | Klienci z trwałą relacją z Santander

  • Bezpieczeństwo i zaufanie

    | Safety and Trust

    (CSR & Cyberbezpieczeństwo & Stabilność systemów)
    Realizowanie agendy odpowiedzialnej bankowości. Zapewnianie niezawodności systemów IT poprzez ich wysoki poziom cyberbezpieczeństwa i stabilności.

    | Bezpieczeństwo klientów i zaufanie do Banku

  • Upraszczanie

    | Simplification
    (Działalność operacyjna & Struktura organizacyjna)
    Upraszczanie 4 kluczowych obszarów: produktów, procesów i procedur, systemów oraz ograniczanie zużycia papieru, a wszystko
    to dzięki spójnym i jednolitym procesom e2e oraz zarządzaniu procesowym. Tworzenie płaskiej i prostej struktury organizacyjnej.

    | Prosta, szybka, tania organizacja

  • Ewolucja do Otwartej Platformy

    | Innovate to Open Platform

    Wypracowanie wspólnych rozwiązań w ramach Global and One Europe Santander, zapewnienie dostępu dla podmiotów trzecich (API) oraz integracja wewnętrznych aplikacji. Zwiększenie doskonałości operacyjnej poprzez szybkie i efektywne kosztowo wdrożenia, dzięki innowacyjnej architekturze API i partnerstwom.

    | Najlepsza Platforma Usług Finansowych

  • Omnikanałowość

    | Smart Omnichannel
    Stopniowe dostarczanie inteligentnej samoobsługi – zawsze i wszędzie. Maksymalizacja liczby zdalnych procesów dostępnych dla Klientów oraz zachęcanie ich do korzystania z samoobsługowych rozwiązań. Budowanie międzykanałowej integracji doświadczeń Klienta w oparciu o jego potrzeby i preferencje oraz efektywność kosztową.

    | Samoobsługa i zdalny Bank

Nasze wyróżniki

  • | Nadajemy właściwą skalę Twojemu działaniu

    Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Skala operacji banku i liczba klientów oznaczają ogromną różnorodność zadań, powodując, że praca każdego może przełożyć się na rzeczywistość ponad 5 mln klientów.

    Różnorodność działów banku i rozbudowane zespoły dają możliwość zmiany zakresu wykonywanych zadań, migracji pomiędzy działami i poznania różnych aspektów bankowości. Liczne i zaawansowane merytorycznie zespoły umożliwiają zarówno wąską specjalizację ekspercką w wybranej dziedzinie, jak i poznanie wielu tematów w ramach wybranego szerzej obszaru.

  • | Z nami masz widoczny wpływ na rzeczywistość

    Odpowiedzialna bankowość w Santander Bank Polska oznacza odpowiedzialność wobec osób, z którymi wchodzi w relacje: klientów, akcjonariuszy i społeczności, w których działa. Dwa filary, wokół których bank kształtuje swoją odpowiedzialność wobec środowiska
    i społeczeństwa, to Zielony Bank i Inkluzywna Bankowość.

    Pracując w Banku, nie tylko weźmiesz udział w licznych inicjatywach z zakresu wolontariatu pracowniczego, lecz także poprzez swoją pracę możesz kształtować świat zgodnie ze swoimi wartościami. Bo kwestie ważne dla naszych pracowników są tak samo ważne dla nas.

  • | Razem zrealizujemy naprawdę ważne zadania

    W Santander Bank Polska stale poszukujemy nowych pomysłów na to, aby poprzez innowacyjne rozwiązania odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów i dostarczać im jak najlepsze doświadczenia. Bank oferuje klientom wszystkie rodzaje płatności mobilnych, w tym płatności zbliżeniowe w telefonach komórkowych w Santander mobile: BLIK, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay i Garmin Pay. Bank ma 2,5 mln klientów cyfrowych, w tym 1,8 mln użytkowników mobile.

    Od 2019 r. innowacje są rozwijane w Santander Bank Polska m.in. w  programie akceleracyjnym AccelUp. Jego celem jest poszukiwanie najciekawszych polskich startupów (głównie z sektora FinTech), aby nawiązywać z nimi współpracę, wspólnie rozwijać technologie i dostosowywać pomysł do potrzeb biznesowych polskich klientów.
    Innowacyjność wdrażanych rozwiązań dla klientów oznacza możliwość udziału w różnorodnych projektach. Przyczynia się do dalszej cyfryzacji procesów bankowych dla coraz większej liczby klientów preferujących zdalne bankowanie.

  • | U nas pracują inspirujący ludzie – jak Ty

    „Bardzo dużo zależy od nas samych, czego oczekujemy. Uczyłam się od współpracowników rzeczy, których się nie spodziewałam. Rozwinęło to moje umiejętności i kompetencje” – cytat z badania wewnętrznego „Kultura organizacyjna oraz wartości marki”.

    Kompetentni współpracownicy stanowią w Santander Bank Polska ekosystem, który wspiera rozwój zespołów i wykonywanych zadań.

    Wielu ekspertów w swojej dziedzinie, którzy pracują w Banku, swoim autorytetem i wiedzą potrafi przyciągnąć właściwych ludzi do projektów – i do firmy. Mądry i zaangażowany przełożony jest kluczową osobą w kontekście skutecznej pracy w zespołach Banku.

    Inspiruj i daj się zainspirować – możesz dać od siebie równie dużo, ile otrzymasz od innych.

Jak działamy w banku?

Dresscode:

  • Centrala – brak formalnego stroju, ubrania zależne od sytuacji
  • Oddziały – konkretne wymagania względem ubioru i kolorystyki (tu trzeba podpytać jakie są wymagania, przed pandemią do welcome packów były dodawane takie książeczki i tam było wszystko fajnie opisane. Może w biurze w Poznaniu je znajdę, jak będę) + informacja o tym, że w dniu wolontariatu, pracownik może przyjść do oddziału w koszulce wolonatariackiej.

Mówimy do siebie po imieniu:

Niezależnie od tego, czy rozmawiasz ze współpracownikiem, czy z dyrektorem czy członkiem zarządu, mówimy do siebie po imieniu.

Ciekawostki

Posłuchaj nas!

  • Job Stories:

    • Pandemiczny rynek pracy  audio  |  wideo
    • Jak szukać pracy i pracownika?  audio
    • Sztuczna inteligencja. Nowe trendy na rynku pracy  audio
    • Różnorodność w miejscu pracy – jak przyciągnąć do firmy osoby z niepełnosprawnościami   audio
  • Santander Women:

    • Różnorodność i inkluzywność  audio  |  wideo
    • Niektórych chorób nie widać – o zdrowiu psychicznym  audio  |  wideo
    • Postpandemiczna rodzina  audio  |  wideo
    • Dbam o siebie! Radzimy, jak to robić  audio  |  wideo

 

Santander Orchiestra

To edukacyjny projekt dla najlepszych studentów i absolwentów polskich uczelni muzycznych. Jest to pierwszy krok w profesjonalnej karierze muzycznej, gdzie pod okiem wybitnych dyrygentów i tutorów, młodzi artyści mogą szlifować swoje umiejętności oraz nauczyć się podstawowych zagadnień związanych z komunikacją medialną, budowaniem wizerunku, prawem autorskim czy finansami.

Płyta
W ramach projektu Santander Orchestra powstał album, który premierę miał 30 listopada 2016 roku. Płyta powstała podczas jesiennej sesji nagraniowej orkiestry w Europejskim Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach. W skład repertuaru wchodzi „Koncert fortepianowy e-moll” Fryderyka Chopina oraz „VIII Symfonia” Antonína Dvoráka w wykonaniu młodych muzyków pod batutą Maestro José Marii Florência, a na fortepianie towarzyszy im Krzysztof Książek. Album został uznany za płytę miesiąca przez prestiżowy magazyn muzyczny ResMusica.com.

Poczytaj więcej na stronie Santander Orchestra

Posłuchaj Santander Orchestra na Spotify

 


 

Fundacja Santander Bank Polska im. Ignacego Jana Paderewskiego

Doceniamy wielki potencjał, jaki tkwi w młodych ludziach, w ich chęci zdobywania nowej wiedzy, potrzebie aktywności i altruistycznej postawie oraz ciągłym poszukiwaniu autorytetów. Jesteśmy jednocześnie świadomi, że w dzisiejszym świecie nastawionym na konsumpcję, ten potencjał może zostać zaprzepaszczony. Dlatego koncentrujemy się na pozytywnych, twórczych projektach włączających młodzież w orbitę życia publicznego. Inspirujemy do zaangażowania w działalność na rzecz dobra wspólnego, do świadomego korzystania z praw obywatelskich, do podejmowania wyzwań na miarę XXI wieku.

Wolontariat jaki chcesz
Idea bezinteresownej pomocy jest silnie zakorzeniona w naszym banku. Zapoznaj się z regulaminem wolontariatu pracowniczego, zarejestruj się na platformie i dołącz do 2000 naszych wolontariuszy!

Każdy może zostać wolontariuszem. Może więc i ty zdecydujesz się dać siebie innym? Zastanów się czy wolisz wolontariat indywidualny czy grupowy, stały czy krótkoterminowy, jak np. cykl zajęć edukacyjnych w szkole albo jednorazowe np. remont pomieszczenia? Warto też pomyśleć, z kim łatwiej nawiązujesz kontakty: z dziećmi czy z osobami starszymi? I wreszcie, co chcesz robić jako wolontariusz, np. pomagać w nauce maluchom, opiekować się niepełnosprawnymi, wykonywać prace biurowe, a może zajmować się zwierzętami? Nasza fundacja w żaden sposób nie ogranicza działań wolontariuszy. Wystarczy że zalogujesz się na naszej platformie. www.granty.fundacja.santander.pl

Już około 2000 pracowników Santander Bank Polska udziela się społecznie w domach dziecka, hospicjach, szpitalach, punktach charytatywnych, schroniskach dla zwierząt, stowarzyszeniach, fundacjach i organizacjach pozarządowych. Jesteśmy bardzo dumni, że są wśród nas ludzie, których serca nie pozostają obojętne na potrzeby innych. To właśnie nasi wolontariusze ofiarowują bezinteresownie swój czas, umiejętności, a nierzadko i pieniądze.

Sprawdź więcej informacji stronie Fundacji

Obserwuj nowości na profilu Linkedin Fundacji

 

Regulaminy