Praca w oddziale

Możesz mieć wpływ na codzienność
milionów klientów

Wybierz stanowisko dla siebie

Sprawdź krótki opis pracy w oddziale klikając w kafelek.

Obszar detaliczny – praca z klientem indywidualnym

    • witanie klientów, ustalanie cel ich wizyt, zapewnianie płynnej obsługi klientów w oddziale,
    • udzielanie ogólnych informacji na temat produktów i usług bankowych,
    • zachęcanie do korzystania z kanałów zdalnych, wspierabnie przy korzystaniu z usług bankowości internetowej oraz edukowanie w zakresie zdalnej bankowości i cyberbezpieczeństwa.

Obszar MŚPczyli pracy z klientem biznesowym lub firmowym

    • prezentowanie rozwiązań, udzielanie klientom informacji na temat oferty produktów i usług bankowych,
    • umawianie spotkań w siedzibie klienta, aby poznać specyfikę działania firmy,
    • bieżąca i systematyczna rejestracja kontaktów z klientem w systemie, dbanie o aktualizacje danych w systemach,
    • oferowanie i promowanie produktów bankowych dla klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
    • dopasowanie oferty banku z uwzględnieniem właściwej struktury finansowania
    (w zależności od poziomu stanowiska, zakres zadań może się lekko różnić)

Na początek wdrożymy Cię

Zobacz, jak wygląda program adaptacyjny w naszych oddziałach

Zacznij pracę od Akademii Rozwoju MOCy! To proces wdrożenia pracowników sieci oddziałów, który trwa przez pierwsze 12 miesięcy od zatrudnienia nowego pracownika. Zapewniamy edukację dostosowaną do rozwoju kompetencji i wiedzy merytorycznej. Skupimy się na rozwoju kompetencji sprzedażowych i doskonałości w obsłudze, aby współpracować z naszymi klientami oraz budować ich zaufanie i lojalność.

Mamy zespół trenerów, którzy skupią się wyłącznie na rozwoju doradców z bankowości oddziałowej i placówek partnerskich w obszarze detalicznym i MŚP. Chcemy, żeby pierwszy rok był dla nowych pracowników czasem wartościowej nauki i ciekawych wyzwań, a także fascynującą przygodą, po której z chęcią zostaną naszymi długoletnimi pracownikami.

Stawiamy na rozwój

  • Szkolenia | warsztaty |
    e‑learning

  • Programy rozwojowe dla osób z potencjałem menedżerskim

  • Indywidualne ścieżki rozwoju

  • Kursy certyfikowane

  • Programy eksperckie

  • Staże wewnętrzne

Rozwijamy talenty

Sprawdź, na jakich przykładowych stanowiskach możesz pracować w oddziale

ikona cudzysłów

Moja kariera w Santander Bank Polska (jeszcze w Kredyt Banku) rozpoczęła się w 2011 roku na stanowisku doradcy klienta. Miałam w tym czasie niewielkie doświadczenie w bankowości, ale od początku inspirowałam się koleżankami i kolegami z dłuższym stażem. Słuchałam ich rozmów, obserwowałam jak swobodnie obsługują klientów i naturalnie nawiązują relację, a klienci wracają do nich z kolejnymi sprawami. To dzięki temu, moja dalsza kariera nabrała tempa, bo wykorzystane metody zaprocentowały wynikami. Następnie awansowałam na starszą doradczynię klienta, doradczynię premium. Zmieniłam również miejsce pracy z Katowic na Kraków. Tam miałam okazję pracować przez 4 lata zarówno jako starsza doradczyni premium jak i doradczyni biznesowa pracują z produktami firmowych. Z początkiem 2023 roku postanowiłam działać i wewnętrznie zaaplikować na stanowisko dyrektorki oddziału. Dostałam tę pracę i od kwietnia 2023 roku mam zupełnie nowe wyzwania!  Przez lata pracy pracowałam w siedmiu oddziałach, poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi, również takich od których bardzo dużo się nauczyłam. Najważniejsi w tej pracy jest dla mnie ludzie bo to oni stanowią o miejscach. I mimo, że pracuję tu już 12 lat to codziennie, kiedy przychodzę do pracy uśmiecham się i bardzo cieszę z niej, bo robię to, co jest moją pasją.

Maria Kaczmarek
dyrektorka oddziału

Co pracownicy mówią o pracy w oddziale?

Santander to Bank daje możliwości rozwoju i docenia zaangażowanych pracowników. Praca tutaj nauczyła mnie otwartości, pozytywnego myślenia i zrozumienia najważniejszego - jeśli do czegoś szczerze dążysz, to jesteś w stanie to osiągnąć właśnie tu! To miejsce, które ze względu na różnorodność inicjatyw, szkoleń, aktywności, akcji charytatywnych pozwala rozwijać pasje, poznawać ludzi i robić coś dobrego dla innych. 

Beata Infulecka 
kierowniczka Obsługi Klientów Instytucjonalnych 

Praca w Santander Bank Polska daje wiele możliwości rozwoju zawodowego. Osobiście zachęcam do sprawdzenia swoich MOCy w bankowości oddziałowej. Mamy tu bezpośredni kontakt z naszymi klientami współpracując jednocześnie ze świetnymi ludźmi. Jako dyrektor jednego z poznańskich oddziałów mogę powiedzieć, że najlepszą satysfakcją jest dla mnie zadowolenie klientów oraz mojego zespołu. Swoją karierę w banku rozpocząłem w 2015 na stanowisku doradcy klienta – to idealny przykład, że można się tu rozwijać. 

Tobiasz Jasiński
dyrektor oddziału

Pracując w Santander Bank Polska mogę się nieustannie rozwijać, poszerzać horyzonty nabywać nowe kwalifikacje i umiejętności. Bank stawia przed nami nowe wyzwania, organizuje szkolenia, kursy oraz konferencje, które pomagają w dalszej karierze. Panuje tu atmosfera wzajemnego zaufania i szacunku dzięki czemu pracujemy chętniej, efektywniej mamy więcej motywacji i energii, a praca daje nam niesamowitą satysfakcję. Bank to dobrze zorganizowany, zgrany zespół ludzi, którzy wspólnie zmierzają do osiągnięcia najlepszych wyników.

Joanna Sulejewska 
starsza doradczyni premium

W bankowości pracuję od prawie 2020 roku. Zaczynałam od stanowiska doradczyni klienta. Wcześniej nie miałam żadnego doświadczenia w pracy w banku. Wszystkiego uczyłam się od początku. Na co dzień zajmuje się bieżącą obsługą klientów, udzielam kredytów, sprzedaję ubezpieczenia, zakładam konta osobiste, pomagam klientom w codziennym bankowaniu i dbam o relacje. W banku organizowane są też różne konkursy w których można wygrać ciekawe nagrody – jestem tego przykładem. 

Klaudia Perzak
starsza doradczyni klienta

Zaaplikuj i otwórz się na rozdział w swojej karierze

Dołącz do nas