Praca w oddziale

Możesz mieć MOCny wpływ na codzienność
milionów klientów

Wybierz MOCne stanowisko dla siebie

Sprawdź krótki opis stanowisk w Sieci Oddziałów klikając w kafelek i wybierz to dopasowane do siebie!

Obszar detalicznyczyli pracy z klientem indywidualnym

    • Promuję i sprzedaję produkty i usługi znajdujące się w ofercie Strefy Santander.
    • Pozyskuję nowych klientów.
    • Realizuję zadania sprzedażowe zachowując najwyższe standardy jakości, dochodowości i etyki sprzedaży.
    • Promuję i prezentuję usługi bankowości elektronicznej.

Obszar MŚPczyli pracy z klientem biznesowym lub firmowym

    • Mam doświadczenie w pracy z klientem firmowym (min. rok).
    • Kontaktuję się z klientami ze swojego portfela, realizuję sprzedaż na portfelu zgodnie z otrzymanymi celami.
    • Pozyskuję nowych klientów firmowych do oddziału. 
    • Realizuję zadania sprzedażowe zachowując najwyższe standardy jakości i etyki sprzedaży.
    • Przestrzegam obowiązujących przepisów i procedur. 
    • Podejmuję decyzje w ramach przyznanych uprawnień. 
    • Współpracuję z przełożonym w zakresie obsługi klientów przydzielonych do jego portfela.
    • Współpracuję z odpowiednimi jednostkami Centrum Wsparcia Biznesu w zakresie obsługi klientów MŚP, Bankowości Biznesowej i Korporacyjne.

MOCne wdrożenie? Tylko u nas!

Zobacz, jak wygląda program adaptacyjny w naszych oddziałach

Zacznij pracę od Akademii Rozwoju MOCy! To proces wdrożenia pracowników sieci oddziałów, który trwa przez pierwsze 12 miesięcy od zatrudnienia nowego pracownika. Zapewniamy edukację dostosowaną do rozwoju kompetencji i wiedzy merytorycznej. Skupimy się na rozwoju kompetencji sprzedażowych i doskonałości w obsłudze, aby współpracować z naszymi klientami oraz budować ich zaufanie i lojalność.

Mamy zespół trenerów, którzy skupią się wyłącznie na rozwoju doradców z bankowości oddziałowej i placówek partnerskich w obszarze detalicznym i MŚP. Chcemy, żeby pierwszy rok był dla nowych pracowników czasem wartościowej nauki i ciekawych wyzwań, a także fascynującą przygodą, po której z chęcią zostaną naszymi długoletnimi pracownikami.

Stawiamy na MOC rozwoju!

  • Szkolenia | warsztaty |
    e‑learning

  • Programy rozwojowe dla osób z potencjałem menedżerskim

  • Indywidualne ścieżki rozwoju

  • Kursy certyfikowane

  • Programy eksperckie

  • Staże wewnętrzne

Rozwijamy MOC talentów

Sprawdź, na jakich przykładowych stanowiska możesz pracować w sprzedaży 

  • Obszar detaliczny, czyli praca z klientem indywidualnym:

    Rozpocznij od pracy jako opiekun(‑ka) klienta, przejdź przez kolejne stanowiska np. doradca(‑czyni) premium, doradca(-czyni) ds. produktów hipotecznych, aż do kierownika(‑czki) obsługi klienta lub dyrektora(‑ki) oddziału.

  • Obszar MŚP, czyli praca z klientem biznesowym i firmowym:

    Rozpocznij od pracy jako doradca(‑czyni) biznesowy(‑a), przejdź przez kolejne stanowiska np. starszy(‑a) doradca(-czyni) firmy, doradca(‑czyni) klienta korporacyjnego, aż do kierownika(‑czki) klientów instytucjonalnych lub dyrektora(‑ki) oddziału.

  • Rozwój menedżerski w makroregionie:

    Rozpocznij od pracy jako doradca(‑czyni) detaliczny(‑a) lub MŚP, przejdź przez kolejne stanowiska np. dyrektor(‑ka) oddziału, aż do dyrektora(‑ki) regionu lub makroregionu.

Przeczytaj MOCne historie rozwoju naszych pracowników!

ikona cudzysłów

Moja kariera w Santander Bank Polska (jeszcze w Kredyt Banku) rozpoczęła się w 2011 roku na stanowisku doradcy klienta. Miałam w tym czasie niewielkie doświadczenie w bankowości, ale od początku inspirowałam się koleżankami i kolegami z dłuższym stażem. Słuchałam ich rozmów, obserwowałam jak swobodnie obsługują klientów i naturalnie nawiązują relację, a klienci wracają do nich z kolejnymi sprawami. To dzięki temu, moja dalsza kariera nabrała tempa, bo wykorzystane metody zaprocentowały wynikami. Następnie awansowałam na starszą doradczynię klienta, doradczynię premium. Zmieniłam również miejsce pracy z Katowic na Kraków. Tam miałam okazję pracować przez 4 lata zarówno jako starsza doradczyni premium jak i doradczyni biznesowa pracują z produktami firmowych. Z początkiem 2023 roku postanowiłam działać i wewnętrznie zaaplikować na stanowisko dyrektorki oddziału. Dostałam tę pracę i od kwietnia 2023 roku mam zupełnie nowe wyzwania!  Przez lata pracy pracowałam w siedmiu oddziałach, poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi, również takich od których bardzo dużo się nauczyłam. Najważniejsi w tej pracy jest dla mnie ludzie bo to oni stanowią o miejscach. I mimo, że pracuję tu już 12 lat to codziennie, kiedy przychodzę do pracy uśmiecham się i bardzo cieszę z niej, bo robię to, co jest moją pasją.

Maria Kaczmarek
dyrektorka oddziału

Co pracownicy mówią o pracy w sprzedaży

Santander to Bank daje możliwości rozwoju i docenia zaangażowanych pracowników. Praca tutaj nauczyła mnie otwartości, pozytywnego myślenia i zrozumienia najważniejszego - jeśli do czegoś szczerze dążysz, to jesteś w stanie to osiągnąć właśnie tu! To miejsce, które ze względu na różnorodność inicjatyw, szkoleń, aktywności, akcji charytatywnych pozwala rozwijać pasje, poznawać ludzi i robić coś dobrego dla innych. 

Beata Infulecka 
kierowniczka Obsługi Klientów Instytucjonalnych 

Praca w Santander Bank Polska daje wiele możliwości rozwoju zawodowego. Osobiście zachęcam do sprawdzenia swoich MOCy w bankowości oddziałowej. Mamy tu bezpośredni kontakt z naszymi klientami współpracując jednocześnie ze świetnymi ludźmi. Jako dyrektor jednego z poznańskich oddziałów mogę powiedzieć, że najlepszą satysfakcją jest dla mnie zadowolenie klientów oraz mojego zespołu. Swoją karierę w banku rozpocząłem w 2015 na stanowisku doradcy klienta – to idealny przykład, że można się tu rozwijać. 

Tobiasz Jasiński
dyrektor oddziału

Pracując w Santander Bank Polska mogę się nieustannie rozwijać, poszerzać horyzonty nabywać nowe kwalifikacje i umiejętności. Bank stawia przed nami nowe wyzwania, organizuje szkolenia, kursy oraz konferencje, które pomagają w dalszej karierze. Panuje tu atmosfera wzajemnego zaufania i szacunku dzięki czemu pracujemy chętniej, efektywniej mamy więcej motywacji i energii, a praca daje nam niesamowitą satysfakcję. Bank to dobrze zorganizowany, zgrany zespół ludzi, którzy wspólnie zmierzają do osiągnięcia najlepszych wyników.

Joanna Sulejewska 
starsza doradczyni premium

W bankowości pracuję od prawie 2020 roku. Zaczynałam od stanowiska doradczyni klienta. Wcześniej nie miałam żadnego doświadczenia w pracy w banku. Wszystkiego uczyłam się od początku. Na co dzień zajmuje się bieżącą obsługą klientów, udzielam kredytów, sprzedaję ubezpieczenia, zakładam konta osobiste, pomagam klientom w codziennym bankowaniu i dbam o relacje. W banku organizowane są też różne konkursy w których można wygrać ciekawe nagrody – jestem tego przykładem. 

Klaudia Perzak
starsza doradczyni klienta

Zaaplikuj i otwórz MOCny rozdział w swojej karierze

Dołącz do Santander Bank Polska