Konto z dostępem do podstawowych usług płatniczych

Wspieramy Was - naszych sąsiadów z Ukrainy. Dlatego przygotowaliśmy dla Was ofertę Konta dla Uchodźców. Pozwala ona korzystać z konta bankowego do czasu zgromadzenia wszystkich wymaganych przez nas dokumentów. Czas na dostarczenie kompletu dokumentów to 6 miesięcy od otwarcia konta.

Gdy je uzupełnicie, będziecie mogli cieszyć się pełnym dostępem do swojego konta. Ta oferta jest zgodna z rekomendacją Komisji Nadzoru Finansowego.

Poznaj możliwości naszego konta bankowego dla Uchodźców

  • prowadzenie konta
  • kartę Dopasowaną do tego konta
  • wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą
  • bankowość elektroniczną Santander internet i Santander mobile
  • wpłaty w naszych wpłatomatach i placówkach
  • przelewy krajowe ELIXIR
  • miniwyciąg z ostatnich 10 transakcji kartą (dostępny w naszych bankomatach)
  • zapytanie o saldo (dostępne w naszych bankomatach)

 

Ważne informacje dotyczące Twoich pieniędzy

  • ikona kalendarza i dłoni z banknotem

    Suma wpłat i przelewów przychodzących nie może przekroczyć 10 tys. zł. w miesiącu kalendarzowym.

    Uwaga! Nie będziemy przyjmować na konto wpłat i przelewów ponad te limity.

  • ikona banknotów na dłoni

    Na koncie możesz mieć do 5 tys. zł w każdym momencie.

  • ikona dokumentu

    Będziemy mogli wypowiedzieć Ci umowę, jeśli nie dostarczysz nam wymaganych dokumentów, które wskazaliśmy Ci podczas otwarcia konta.

  • ikona dwóch postaci przy ladzie

    Konto możesz zamknąć w naszej dowolnej placówce.

Otwórz konto w oddziale

1. Przygotuj dokument

ilustracja przedramienia i notatnika

Potrzebujesz jeden z wymienionych dokumentów tutaj

2. Przyjdź do oddziału

ilustracja matki z dzieckiem przed oddziałem Santander Bank Polska

Pamiętaj! Weź ze sobą wymagany dokument.

3. Otwórz konto

ilustracja dwóch postaci oraz smartfona z logo Santander

Podpisz umowę. Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale.

Dodatkowo należy wypełnić i podpisać "Oświadczenie Uchodźcy z Ukrainy", które otrzymasz w trakcie wizyty w naszej placówce. 

  • Kartę do konta prześlemy na wskazany adres korespondencyjny.

Dokumenty

Правила рахунків для приватних клієнтів (Regulamin kont)
5 Październik 2021 r.
1006.5 kB
PDF
pl_PLuk_UK
Pobierz
Regulamin debetowych kart płatniczych dla klientów indywidualnych
4 Maj 2022 r.
2088.0 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Taryfa opłat i prowizji pobieranych przez Santander Bank Polska za czynności bankowe dla klientów indywidualnych - obowiązująca od dnia 21.02.2022 r.
21 Luty 2022 r.
4679.4 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Wsparcie przy zakładaniu konta

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Infolinia

Pn.-pt.
08:00-17:00

W oddziale

Sytuacja w Ukrainie

Informacje, wskazówki i rozwiązania
istotne dla klientów

Інформація, поради та рішення,
що є істотними для клієнтів Більше інформації

Słowniczek pojęć i definicji dotyczący usług reprezentatywnych

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Konto Jakie Chcę/Konto osobiste – rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy prowadzony w PLN, szczegółowe warunki jego prowadzenia określone są w Regulaminie kont dla klientów indywidualnych („konto osobiste”).
  • Konto Jakie Chcę oraz Konto Systematyczne są rachunkami płatniczymi.
  • Prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego.
  • Płatność w Internecie, to transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
  • Karta Dopasowana/Karta debetowa – płatnicza karta debetowa wydawana przez bank identyfikująca wydawcę i upoważnionego użytkownika (posiadacz karty lub użytkownik karty), uprawniająca do wypłaty gotówki lub dokonywania zapłaty (tj. zlecenia przeprowadzenia transakcji gotówkowych lub bezgotówkowych), zgodnie z postanowieniami Umowy o kartę płatniczą oraz Regulaminu debetowych kart płatniczych dla klientów indywidualnych dostępnym na stronie santander.pl.
  • Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
  • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.

Zwracamy uwagę, że:

  • opłata za obsługę karty debetowej to m.in. opłata za kartę;
  • wypłata gotówki z bankomatów kartą za granicą to m.in. transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych.