Najczęściej wyszukiwane:

Sprawdź dostępność usług banku

sss

Usługi Santander Bank Polska

W najbliższym czasie nie planujemy żadnych prac.
  • Bankowość internetowa
     

    Pełna dostępność
  • Aplikacja mobilna
     

    Pełna dostępność
  • Karty
     

    Pełna dostępność
  • Przelewy zwykłe
     

    Pełna dostępność
  • Przelew24
     

    Pełna dostępność
  • Bankomaty/Wpłatomaty
     

    Pełna dostępność
  • Przelewy natychmiastowe
     

    Pełna dostępność
  • BLIK
     

    Pełna dostępność
  • Płatności mobilne
     

    Pełna dostępność

Bądź na bieżąco

Jeśli chcesz otrzymywać bezpłatne powiadomienia o planowanych przerwach
w działaniu naszych usług, możesz włączyć je w aplikacji Santander mobile.

Po zalogowaniu wejdź kolejno w:
Ustawienia > Powiadomienia > Przerwy techniczne

 

Całodobowa infolinia

Pomoc i kontakt uzyskasz dzwoniąc pod numer:

1 9999 w Polsce

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

 

Połączenie alarmowe
  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash.
    • Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
    • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.