Najczęściej wyszukiwane:

Sprawdź dostępność usług banku

sss

Usługi Santander Bank Polska

W najbliższym czasie nie planujemy żadnych prac.
  • Bankowość internetowa
     

     

    Nie planujemy przerw

  • Aplikacja mobilna
     

     

    Nie planujemy przerw

  • Płatności kartą i telefonem
     

     

    Nie planujemy przerw

  • Bankomaty i wpłatomaty
     

     

    Nie planujemy przerw

Skontaktuj się z nami

Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Doradca online

Czat, połączenie głosowe lub wideo:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

 

Infolinia

Infolinia

1 9999 w Polsce

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash.
    • Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
    • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.