Najczęściej wyszukiwane:
Usługi Santander Bank Polska
W najbliższym czasie nie planujemy przerw.
Skontaktuj się z nami
Wideo lub audio
Wideo lub audio
Godziny pracy:
codziennie od 8:00-20:00
(z wyjątkiem świąt)
Infolinia
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
- Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash.
- Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
- Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
- BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
- Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.