Santander mobile
Santander mobile to bankowość i mobilny portfel w jednym.Korzystaj w pełni z możliwości jakie daje Ci bankowość mobilna.
- Możesz zlecać przelewy na dowolne rachunki oraz sprawdzać historię transakcji.
- Nie masz przy sobie karty? Możesz zapłacić lub wypłacić z bankomatu swoim telefonem. Korzystaj z BLIKA lub mobilnej karty w aplikacji Santander mobile.
- Ruszasz w podróż i chcesz śledzić swoje wydatki? Włącz w aplikacji mobilnej bezpłatne powiadomienia o zmianach na Twoich rachunkach.
Santander internet
Santander internet to bankowość dopasowana do Twoich potrzeb. Korzystasz, więc zyskujesz stały dostęp do swoich finansów, możliwość robienia przelewów oraz wiele innych przydatnych funkcji. Oszczędzaj czas i zacznij wygodnie zarządzać swoimi finansami przez internet.
Dzięki bankowości internetowej swoje finanse masz stale pod kontrolą.
- Zaloguj się do Santander internet.
- Zobaczysz Pulpit – Twoje osobiste centrum dowodzenia – tu sprawdzisz stan konta, historię transakcji, dopasujesz swoje konto i kartę, pobierzesz eWyciąg, a z analizą wydatków lepiej zaplanujesz swój domowy budżet. Tutaj poinformujemy Cię o nowościach w bankowości internetowej i mobilnej.
Pomoc w bankowaniu online
Zobacz jak to zrobić
Pierwsze logowanie do Santander internet
Logowanie do Santander internet
Logowanie do Santander mobile
Status dostępności usług
Santander Bank Polska
Klikasz i wiesz. Bądź na bieżąco – sprawdź aktualny status dostępności usług banku oraz zapoznaj się z informacjami o planowanych przerwach.
Sprawdź inne produkty z naszej oferty
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z nami, jak chcesz
Infolinia
Pn.-pt.
08:00-17:00
Infolinia
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek
i spotkaj się z doradcą
Chcesz opłacić rachunki? Zależy Ci na czasie? A może robisz zakupy w internecie? Płać wygodnie i rób przelewy w bankowości internetowej.
- Zaloguj się do Santander internet.
- Wybierz zakładkę Przelewy z górnego paska menu.
- Wybierz rodzaj przelewu, który chcesz wysłać.
- Wypełnij formularz przelewu.
PIN mobile ustawisz w aplikacji mobilnej – zobacz, jakie to proste:
- Zaloguj się do aplikacji Santander mobile swoim standardowym loginem i hasłem. Przejdź do Ustawień, które znajdziesz w prawym, górnym rogu ekranu.
- W Ustawieniach wybierz zakładkę Sposób logowania.
- Na ekranie zobaczysz dostępne opcje logowania.
- Zaznacz PIN mobile jako aktywny i zatwierdź swój wybór.
- Wprowadź swoje dotychczasowe hasło oraz nadany przez Ciebie PIN mobile – podstępuj zgodnie z instrukcją na ekranie. Kliknij Zatwierdź.
- Gotowe! Od teraz gdy logujesz się do aplikacji, podajesz tylko PIN mobile.
Bankowość internetową tworzymy z myślą o Twoich potrzebach. Dajemy Ci wiele możliwości, a Ty sam decydujesz, z których funkcji korzystasz.
- Wejdź na stronę centrum24.pl lub na górze strony wybierz przycisk Zaloguj się.
- Wpisz dane do logowania:
- NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta) oraz
- kod PIN lub HASŁO.
- Korzystaj ze wszystkich możliwości Santander internet.
Zapomniałeś hasła? Nie pamiętasz NIK-u? Spokojnie, każdemu może się to zdarzyć. NIK oraz PIN są Ci potrzebne do zalogowania do Santander internet, co zatem zrobić, gdy w głowie masz czarną dziurę?
- NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta)
znajdziesz w Umowie usług Santander online dla klientów indywidualnych. - Hasło lub kod PIN
Jeśli nie pamiętasz hasła PIN, skontaktuj się z infolinią (1 9999) lub odwiedź najbliższy oddział
PIN, który otrzymasz, możesz wykorzystać tylko raz. Po prawidłowym zalogowaniu, utwórz nowe, bezpieczne hasło.