Najczęściej wyszukiwane:

 przeczytasz w 4 minuty

Lubisz proste, szybkie i intuicyjne rozwiązania i tego właśnie szukasz choćby na etapie przeglądania ofert kont bankowych? Jedną z ciekawszych opcji na rynku jest konto na selfie. Czym jest? Jak założyć konto w banku na selfie? Garść praktycznych informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule.

Spis treści:

Konto mobilne – czym jest konto na selfie

Konto na selfie to ukłon w stronę wszystkich amatorów nowoczesnych technologii, którzy cenią swój czas, a ważne sprawy lubią załatwiać bez konieczności wychodzenia z domu. Jeśli więc planujesz założyć konto osobiste, ale nie chcesz tracić czasu na stanie w korkach, dojazdy lub czekanie w kolejkach w oddziale banku, konto na selfie będzie strzałem w dziesiątkę.

Konto na selfie to nic innego, jak nowoczesne konto osobiste, które założysz w kilka chwil z dowolnego miejsca, np. swojego domu. Pamiętaj, żeby zdjęcie zrobić w dobrze oświetlonym miejscu i żeby na zdjęciu nie było widać innych osób. Wystarczy, że wypełnisz wniosek, następnie zrobisz zdjęcie twarzy oraz dowodu osobistego. Na koniec wykona określony gest. Wbrew pozorom, założenie konta na selfie nie tylko wydaje się proste, ale w rzeczywistości takie właśnie jest!

Jak otworzyć konto na selfie

Od otwarcia konta na selfie dzieli Cię tylko kilka prostych kroków. Co więcej, wszystko załatwisz z poziomu bankowości internetowej. Nie musisz nawet wychodzić z domu - formalności dopełnisz wygodnie w swoich czterech kątach na własnych warunkach i w dowolnym momencie. Cały proces zajmie Ci tylko kilka minut i opiera się na tzw. metodach biometrycznych, czyli weryfikacji tożsamości za pomocą zdjęcia. 

Jak więc w praktyce wygląda otwarcie konta na zdjęcie?

  1. Przygotuj smartfon i dowód osobisty.
  2. Pobierz aplikację Santander mobile, która umożliwi Ci założenie konta online oraz późniejsze zarządzanie nim z poziomu telefonu.
  3. Otwórz aplikację mobilną, następnie przejdź do: Oferta > Załóż konto i wypełnij wniosek.
  4. W celu potwierdzenia tożsamości, zrób sobie selfie, dzięki czemu będziemy mogli upewnić się, że Ty to na pewno Ty. 
  5. Zrób zdjęcie dowodu osobistego.
  6. Wykonaj określony gest – może to być np. kiwnięcie głową. 
  7. Wykonane zdjęcia oraz gest w zupełności wystarczą, by potwierdzić Twoją tożsamość i przejść do kolejnego kroku, jakim jest otwarcie konta online.
  8. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie smartfona. Cały proces zakładania konta mobilnego jest bardzo wygodny, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas, nerwy i pieniądze, które trzeba byłoby ponieść na benzynę lub bilety MPK, by dotrzeć do banku. 

 

Konto na selfie – dla kogo to dobre rozwiązanie

Konto na selfie (znane także jako konto na zdjęcie) to propozycja idealna dla osób, które nie lubią tracić czasu na formalności, dojazdy do banków. Od założenia konta dzieli Cię tylko kilka minut i kilka prostych kroków, które zrobisz, siedząc w swoim fotelu ze smartfonem w jednej ręce i dowodem osobistym w drugiej. Wystarczy kilka zdjęć, chwila wolnego czasu, następnie składasz wniosek i zawierasz umowę. Szybko, prosto i przyjemnie – na tym właśnie polegają bankowe innowacje!

Otwarcie konta w oddziale

Pamiętaj, że jeśli z różnych względów cenisz sobie tradycyjne rozwiązania i nic nie zastąpi Ci kontaktu z człowiekiem, możesz otworzyć konto w klasyczny sposób – w najbliższym naszym oddziale.
Sprawdź również:

>> Wyszukiwarka placówek i bankomatów

Jeśli zdecydujesz się na tradycyjne założenie konta, wówczas pracownik banku osobiście zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dowodu osobistego lub paszportu, przygotuje wszystkie dokumenty i otworzy konto. Gdy dopełnisz niezbędnych formalności, podpiszesz umowę. Od tego momentu możesz korzystać z konta osobistego.
 

Korzystaj z konta bankowego przez telefon także po otwarciu konta

Gdy już otworzysz konto na selfie, możesz dalej korzystać ze swojego konta przez telefon. Pomoże Ci w tym aplikacja Santander mobile – Twój bank w kieszeni.
Poznaj zalety aplikacji mobilnej:
 

  • Szybkie logowanie poprzez PIN lub odcisk palca.
  • Możesz szybko i wygodnie założyć cel oszczędnościowy i regularnie odkładać pieniądze, by spełnić swoje marzenie.
  • Stały podgląd finansów – możesz sprawdzić ile masz na koncie jeszcze przed zalogowaniem lub gdy się zalogujesz. Zobaczysz wtedy historię transakcji.
  • Płatności smartfonem – jeśli nigdy nie rozstajesz się z telefonem, płać nim w sklepach stacjonarnych oraz podczas zakupów online. Zrobisz to za pomocą BLIK, Apple Pay i Google Pay – wybierz rozwiązanie, które odpowiada Ci najbardziej.
  • Płatności BLIK – bez opłat przelewaj pieniądze i wypłacaj gotówkę z bankomatów gdzie i kiedy chcesz. Szybko i prosto!

Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!


Szybkie logowanie

Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

Moje cele w aplikacji

Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie

BLIK

Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

Szybki podgląd

Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

Bilety, parkingi, taksówki

Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

Płatności telefonem

Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny. Ma on charakter informacyjno-marketingowy, nie stanowi naszych sugestii ani rekomendacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje, które podejmiesz na jego podstawie.
Stan na 15.03.2023 r.

Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.  

  • Konto osobiste, konto na selfie, konto na zdjęcie jest rachunkiem płatniczym.
  • Aplikacja mobilna, aplikacja Santander to usługi bankowości elektronicznej.
  • Rachunek Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania.
  • Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego.
  • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.

Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Apple Pay jest znakiem towarowym firmy Apple Inc. Google Pay to znak towarowy Google Inc. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach i na santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora).