Przerwa 1 października Do 6:00 trwa przerwa w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Nadal możesz płacić kartą i korzystać z bankomatów. Więcej na santander.pl/dostepnosc

Obecna sytuacja na rynkach finansowych, a także skutki pandemii koronawirusa sprawiły, że Polacy poważniej zaczęli traktować kwestię oszczędzania pieniędzy.1  W utrzymaniu domowego budżetu w ryzach klientów Santander Bank Polska wspiera usługa automatycznego oszczędzania (tzw. autosaving), dzięki której odkładanie pieniędzy może być prostsze. Zobacz, na czym polega automatyczne oszczędzanie w Santander Bank Polska i jak z niego korzystać.

Na czym polega automatyczne oszczędzanie "Moje cele"?

W oszczędzaniu pieniędzy teoretycznie nie ma nic trudnego: wystarczy np. część z nich regularnie przelewać na konto oszczędnościowe. Dla tych, którzy szukają wsparcia w zarządzaniu finansami, rozwiązaniem może być automatyczne oszczędzanie w Santander Bank Polska dzięki usłudze "Moje cele"!

Chcesz wiedzieć, jak działa automatyczne oszczędzanie z usługą "Moje cele"? To proste! Gdy ustawisz swój cel (np. Nowe Auto, Wakacje, Na Czarną Godzinę – nazwij go, jak chcesz!) i sposób oszczędzania, to pieniądze „same będą odkładać się” na specjalnie do tego przeznaczonym subkoncie.

Jakie są sposoby na automatyczne oszczędzanie w aplikacji Santander Bank Polska "Moje cele"?

W automatycznym oszczędzaniu w Santander Bank Polska możesz wykorzystać jeden ze sposobów:

  • Samodzielne wpłaty – przelej pieniądze na swój cel w dowolnym momencie;
  • Automatyczne wpłaty – ustaw kwotę i dzień miesiąca, w którym pieniądze z Twojego konta przelejemy na wybrany przez Ciebie cel;
  • Wpłaty końcówek transakcji – na wybrany przez Ciebie cel będą trafiały końcówki z wykonywanych przez Ciebie transakcji (dopełnienie do złotówki) lub ich mnożniki. Przykład: gdy zapłacisz za zakupy 9,14 zł, to 0,86 zł trafi na Twój cel. Jeśli dodatkowo włączysz mnożnik, np. x5, na Twój cel automatycznie przelane zostanie 4,30 zł.

Jak można uruchomić automatyczne oszczędzanie w aplikacji Santander mobile i Santander internet 

Już wiesz, jak oszczędzać? Ustaw swój pierwszy cel! Każdy cel powiązany jest z kontem osobistym- możesz założyć i prowadzić jednocześnie do 10 celów.

Zaloguj się do Santander mobile lub Santander internet i wybierz "Moje cele". Wskaż nazwę swojego celu, kwotę docelową i wybierz zdjęcie, by zwizualizować sobie to, na co przyda Ci się uzbierana kwota. Teraz określ, jaką metodę automatycznego oszczędzania wybierasz… i już!

Cel osiągnięty! Pieniądze wypłacone, ale Ty możesz nadal oszczędzać. Nie zamykamy Twojego celu. Zdecyduj, ile czasu chcesz jeszcze oszczędzać. W każdej chwili możesz skrócić lub wydłużyć ten czas, wypłacić zaoszczędzone pieniądze lub zakończyć oszczędzanie.

Sprawdź jak automatycznie oszczędzać

Dlaczego warto korzystać z systematycznego oszczędzania "Moje cele"?

"Moje cele" to wygodny sposób, by oszczędzać nawet dla tych, którym z oszczędzaniem nigdy nie było po drodze. Jeśli uruchomisz automatyczne oszczędzanie, szybko przekonasz się, że odkładanie nawet drobnych kwot (np. końcówek transakcji) pozwala w skali miesiąca zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt złotych, a w perspektywie roku nawet pokaźniejszą sumę. Gdy nasze oszczędności rosną, czujemy się zmotywowani, by zrobić coś więcej i zaoszczędzić jeszcze więcej, zwłaszcza kiedy oszczędzanie „dzieje się samo”, bez zbędnego angażowania właściciela konta i bez wystawiania na próbę jego zdolności do konsekwentnego odkładania pieniędzy.

Pobierz aplikację Santander mobile

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

Ocena 4.7 w Google Play

Ocena 4.5 w App Store

A może dawka nowych informacji?

Sprawdź artykuły przygotowane specjalnie dla Ciebie

1 https://www.ey.com/pl_pl/news/2021/04/badanie-ey-future-consumer-index-3 z dn. 04.08.2022r.

Materiał ma charakter edukacyjny i nie stanowi oferty banku w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Bank nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte na podstawie informacji zawartych w tym materiale. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach banku oraz na: santander.pl. Infolinia: 1 9999 – opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.