Bezpłatne wsparcie ekspertów, którzy podpowiedzą, jak chronić dane w internecie
CyberRescue monitoruje sieć internetową 24h na dobę
Usługę świadczy CyberRescue Sp. z o.o.
Co to jest CyberRescue?
Jako Twój bank, zapewniamy bezpieczeństwo Twoim finansom, ale nie mamy większego wpływu na inne zagrożenia czyhające w internecie, np. phishing czy wirusy, które mogą wykraść Twoje dane. Dlatego polecamy Ci usługę CyberRescue, czyli dodatkową i całkowicie bezpłatną ochronę w świecie on‑line, z którą zyskasz profesjonalne wsparcie ekspertów w przypadku:
- przejęcia Twojego konta na portalach społecznościowych,
- kradzieży środków znajdujących się w Twoim wirtualnym portfelu,
- włamania na Twoją skrzynkę e-mail,
- kradzieży Twojej tożsamości w internecie,
- wyłudzenia kredytu na Twoje nazwisko oraz wielu innych problemów,
- wielu innych problemów związanych z Twoją działalnością w świecie on-line.
Usługę świadczy CyberRescue Sp. z o.o
Aktywuj usługę CyberRescue i zgłoś zdarzenie
Profesjonalny zespół ekspertów zrobi wszystko, żeby Ci pomóc, bo Twoje bezpieczeństwo w sieci jest dla nas najważniejsze. CyberRescue monitoruje sieć internetową 24h na dobę i na bieżąco będzie Cię informować o zdarzeniach, na które powinieneś uważać.
Sprawdź w czym może Ci pomóc CyberRescue
Otrzymałeś e-mail o wycieku swoich danych?
CyberRescue:
- sprawdzi, czy rzeczywiście doszło do wycieku danych,
- ustali pochodzenie wiadomości,
- podpowie jak zabezpieczyć się przed wykorzystaniem skradzionych danych przez oszustów i chronić się przed wyciekami danych w przyszłości,
- pomoże zmienić hasła i podpowie jak zabezpieczyć sprzęt przed atakami.
Ktoś przejął Twoje konto w serwisie społecznościowym?
CyberRescue:
- pomoże Ci w odzyskaniu dostępu do serwisu,
- przeprowadzi Cię przez kontrolę szkód na koncie, oraz
- wskaże Ci, jak dodatkowo zabezpieczyć konto przed potencjalnymi zagrożeniami.
Nie dostałeś towaru, który zamówiłeś na portalu aukcyjnym i nie możesz się skontaktować ze sprzedawcą?
CyberRescue:
- złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny,
- dopilnuje, aby reklamację rozpatrzono w terminie, oraz
- zrobi wszystko, by środki wróciły na Twój rachunek.
Skradziono Ci telefon, na którym było dużo prywatnych zdjęć i danych?
CyberRescue:
- podpowie, jak niezwłocznie zablokować telefon oraz kartę SIM,
- pomoże zdalnie wykasować dane i zamieści w telefonie ostrzeżenie o tym, że jest on skradziony, oraz
- przygotuje zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na policję.
Otrzymałeś podejrzanego maila?
CyberRescue:
- sprawdzi, czy wiadomość jest bezpieczna, oraz
- podpowie Ci, jak rozpoznawać niebezpieczne maile.
Eksperci CyberRescue są do Twojej dyspozycji 24h na dobę
Skontaktować się z nimi możesz:
Wiadomość e-mail:
help@cyberrescue.meMessenger
Telefonicznie:
600 112 112Wiadomość SMS:
732 483 112
Najczęstsze pytania
- Czym zajmuje się CyberRescue?
CyberRescue zajmuje się pomocą klientom, którzy doświadczyli jakichkolwiek problemów z bezpieczeństwem w sieci i atakami na sprzęt komputerowy, tablet, smartfon, telefon, którego używają. Z CyberRescue można się skontaktować przez SMS, Messenger, telefon i e-mail, przez 24h/dobę, a zespół specjalistów pomoże rozwiązać Twój problem.
- Jak mogę włączyć usługę CyberRescue?
Usługę możesz włączyć, korzystając z formularza na stronie www.pl.cyberrescue.me/santander/.
- Ile kosztuje CyberRescue?
CyberRescue jest bezpłatną usługą oferowaną klientom Santander Select w Santander Bank Polska S.A.
- W jaki sposób CyberRescue się ze mną skontaktuje?
Po wybraniu najbardziej wygodnego dla Ciebie kanału komunikacji (Messenger, SMS, e-mail) CyberRescue będzie się z Tobą kontaktować tak, jak chcesz.
- Dla kogo dostępna jest usługa CyberRescue?
Usługa jest dostępna dla klientów Santander Select w Santander Bank Polska. Bankowość osobista Santander Select dedykowana jest klientom, którzy mają miesięczne wpływy na rachunek płatniczy w banku minimum 10 000 zł lub oszczędności minimum 200 000 zł.
- Czy usługa CyberRescue to serwis IT?
CyberRescue nie działa jak serwis IT. Bardziej jak Centrum Pomocy, które jest zawsze tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych, Twojego dostępu do serwisów internetowych i kont w mediach społecznościowych.
zobacz mniej
Dokumenty
Przypominamy o zasadach przetwarzania danych osobowych w Santander Bank Polska S.A. (szczegóły). Opłata za połączenie z numerami 732 483 112 oraz 600 112 112 jest zgodna z taryfą danego operatora. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” Podmiotem świadczącym usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 129/U10, 03-186 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000767083, NIP 5242880817 oraz numer REGON 382315147. W celu korzystania z usługi konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku dostępnego na stronie https://pl.cyberrescue.me/santander/.