Szukaj na stronie

CyberRescue

Twoje cyfrowe bezpieczeństwo w profesjonalnych rękach

  • Bezpłatne wsparcie ekspertów, którzy podpowiedzą, jak chronić dane w internecie

  • CyberRescue monitoruje sieć internetową 24h na dobę

  • Usługę świadczy CyberRescue Sp. z o.o.

Co to jest CyberRescue?

Jako Twój bank, zapewniamy bezpieczeństwo Twoim finansom, ale nie mamy większego wpływu na inne zagrożenia czyhające w internecie, np. phishing czy wirusy, które mogą wykraść Twoje dane. Dlatego polecamy Ci usługę CyberRescue, czyli dodatkową i całkowicie bezpłatną ochronę w świecie on‑line, z którą zyskasz profesjonalne wsparcie ekspertów w przypadku:

  • przejęcia Twojego konta na portalach społecznościowych,
  • kradzieży środków znajdujących się w Twoim wirtualnym portfelu,
  • włamania na Twoją skrzynkę e-mail,
  • kradzieży Twojej tożsamości w internecie,
  • wyłudzenia kredytu na Twoje nazwisko oraz wielu innych problemów,
  • wielu innych problemów związanych z Twoją działalnością w świecie on-line.

    Usługę świadczy CyberRescue Sp. z o.o

Aktywuj usługę CyberRescue i zgłoś zdarzenie

Profesjonalny zespół ekspertów zrobi wszystko, żeby Ci pomóc, bo Twoje bezpieczeństwo w sieci jest dla nas najważniejsze. CyberRescue monitoruje sieć internetową 24h na dobę i na bieżąco będzie Cię informować o zdarzeniach, na które powinieneś uważać. 

Sprawdź w czym może Ci pomóc CyberRescue

Otrzymałeś e-mail o wycieku swoich danych?

CyberRescue:

  • sprawdzi, czy rzeczywiście doszło do wycieku danych,
  • ustali pochodzenie wiadomości,
  • podpowie jak zabezpieczyć się przed wykorzystaniem skradzionych danych przez oszustów i chronić się przed wyciekami danych w przyszłości,
  • pomoże zmienić hasła i podpowie jak zabezpieczyć sprzęt przed atakami.

Ktoś przejął Twoje konto w serwisie społecznościowym?

CyberRescue:

  • pomoże Ci w odzyskaniu dostępu do serwisu,
  • przeprowadzi Cię przez kontrolę szkód na koncie, oraz
  • wskaże Ci, jak dodatkowo zabezpieczyć konto przed potencjalnymi zagrożeniami.

Nie dostałeś towaru, który zamówiłeś na portalu aukcyjnym i nie możesz się skontaktować ze sprzedawcą?

CyberRescue:

  • złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny,
  • dopilnuje, aby reklamację rozpatrzono w terminie, oraz
  • zrobi wszystko, by środki wróciły na Twój rachunek.

Skradziono Ci telefon, na którym było dużo prywatnych zdjęć i danych?

CyberRescue:

  • podpowie, jak niezwłocznie zablokować telefon oraz kartę SIM,
  • pomoże zdalnie wykasować dane i zamieści w telefonie ostrzeżenie o tym, że jest on skradziony, oraz
  • przygotuje zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na policję.

Otrzymałeś podejrzanego maila?

CyberRescue:

  • sprawdzi, czy wiadomość jest bezpieczna, oraz
  • podpowie Ci, jak rozpoznawać niebezpieczne maile.

 

Eksperci CyberRescue są do Twojej dyspozycji 24h na dobę

Skontaktować się z nimi możesz:

Najczęstsze pytania

  • CyberRescue zajmuje się pomocą klientom, którzy doświadczyli jakichkolwiek problemów z bezpieczeństwem w sieci i atakami na sprzęt komputerowy, tablet, smartfon, telefon, którego używają. Z CyberRescue można się skontaktować przez SMS, Messenger, telefon i e-mail, przez 24h/dobę, a zespół specjalistów pomoże rozwiązać Twój problem.

  • Usługę możesz włączyć, korzystając z formularza na stronie www.pl.cyberrescue.me/santander/.

  • CyberRescue jest bezpłatną usługą oferowaną klientom Santander Select w Santander Bank Polska S.A.

  • Po wybraniu najbardziej wygodnego dla Ciebie kanału komunikacji (Messenger, SMS, e-mail) CyberRescue będzie się z Tobą kontaktować tak, jak chcesz.

  • Usługa jest dostępna dla klientów Santander Select w Santander Bank Polska. Bankowość osobista Santander Select dedykowana jest klientom, którzy mają miesięczne wpływy na rachunek płatniczy w banku minimum 10 000 zł lub oszczędności minimum 200 000 zł.

  • CyberRescue nie działa jak serwis IT. Bardziej jak Centrum Pomocy, które jest zawsze tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych, Twojego dostępu do serwisów internetowych i kont w mediach społecznościowych.

Przypominamy o zasadach przetwarzania danych osobowych w Santander Bank Polska S.A. (szczegóły). Opłata za połączenie z numerami 732 483 112 oraz 600 112 112 jest zgodna z taryfą danego operatora. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” Podmiotem świadczącym usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 129/U10, 03-186 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000767083, NIP 5242880817 oraz numer REGON 382315147. W celu korzystania z usługi konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku dostępnego na stronie https://pl.cyberrescue.me/santander/ Uruchomi się w nowym oknie.