Szukaj na stronie

Aplikacja Inwestor mobile, szybki i bezpieczny dostęp do rachunku inwestycyjnego

Kontakt i pomoc

Sekretariat

Santander Biuro Maklerskie

Adres korespondencyjny:
60-198 Poznań, ul. Kolorowa 8

e-mail: bm.sekretariat@santander.pl

Infolinia

+48 61 856 44 44

801 36 46 36

e-mail: bm.inwestor@santander.pl

8:00 - 19:00 w dni robocze:

  • składanie, anulowanie, modyfikowanie zleceń
  • składanie dyspozycji
  • zapisy
  • informacje o usługach internetowych Inwestor online, Inwestor mobile

Koszt połączenia wg taryfy operatora.

Informacje rynkowe

+48 61 856 44 45

e-mail: bm.inwestor@santander.pl

8:00 - 19:00 w dni robocze:

  • Informacje rynkowe, o przebiegu notowań i naszych usługach

(koszt połączenia wg taryfy operatora)

Reklamacje

REKLAMACJE

  1. Reklamację możesz złożyć:
    1. elektronicznie – napisz do nas na adres e-mail: reklamacje.bm@santander.pl ;
    2. telefonicznie – zadzwoń pod numer: +48 61 856 44 44 , za połączenie zapłacisz zgodnie z taryfą Twojego operatora;
    3. osobiście – przyjdź do oddziału banku;
    4. pisemnie – na adres oddziału lub siedziby: Santander Biuro Maklerskie
      ul. Kolorowa 8
      60-198 Poznań;
    5. na nasz adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-10627-95023-GADAI-17.
  2. Odpowiedź na reklamację udzielimy na piśmie na Twój adres korespondencyjny wskazany w umowie lub inny adres, który wskażesz nam w zgłoszeniu. Jeśli odpowiedź chcesz otrzymać na swój adres mejlowy wskazany w umowie, to wskaż to w treści swojego zgłoszenia.
  3. Reklamacje rozpatrujemy są w możliwie najkrótszym czasie. Odpowiemy na nią do 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym ją otrzymamy. Termin ten możemy wydłużyć maksymalnie do 60 dni kalendarzowych, po wcześniejszym wyjaśnieniu Ci przyczyn opóźnienia, wskazaniu okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia oraz przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.
  4. Jeśli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na reklamację, możesz się od niej odwołać pisemnie do Dyrektora Biura Wsparcia i Compliance BM.
  5. Możesz zwrócić się o:
    1. bezpłatną pomoc prawną – do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta;
    2. pozasądowe rozwiązanie sporu wynikającego z umowy do Arbitra Bankowego działającego przy Związku Banków Polskich, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł; adres strony internetowej Arbitra Bankowego: www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy Uruchomi się w nowym oknie;
    3. rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów przed Rzecznikiem Finansowym, w trybie określonym w ustawie z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym – w sytuacji nieuwzględnienia przez nas Twojej reklamacji; adres strony internetowej Rzecznika Finansowego: www.rf.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie
  6. W każdym czasie przysługuje Ci prawo do wystąpienia z powództwem do właściwego sądu powszechnego. Powództwo możesz wytoczyć według miejsca siedziby banku. Jednak w szczególnych przypadkach możesz wytoczyć powództwo przed sąd miejsca wykonania umowy. Te przypadki to: zawarcie umowy, ustalenie jej treści, zmiana umowy, ustalenie istnienia umowy, wykonanie umowy, rozwiązanie lub unieważnienie umowy, odszkodowanie z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

Skargi na dostępność

SKARGI NA DOSTĘPNOŚĆ

  1. Możesz złożyć skargę na dostępność naszych produktów i usług:
    1. elektronicznie: napisz na adres mejlowy: reklamacje.bm@santander.pl.
    2. osobiście: przyjdź do dowolnej placówki banku. Ich adresy znajdziesz na stronie www.santander.pl .
    3. telefonicznie: zadzwoń pod numer +48 61 856 44 44 . Za połączenie zapłacisz zgodnie z taryfą Twojego operatora.
    4. pisemnie:
      • napisz do nas na adres: Santander Biuro Maklerskie, ul. Kolorowa 8, 60-198 Poznań lub do dowolnej placówki banku,
      • napisz na nasz adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-10627-95023-GADAI-17.
  2. Co powinna zawierać skarga:
    1. imię i nazwisko;
    2. adres do korespondencji, adres mejlowy lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu;
    3. wskazanie naszej usługi lub produktu, których dotyczy skarga;
    4. wskazanie wymagania dostępności, których nie spełnia nasza usługa lub produkt, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania.
    Jeśli nie podasz nam danych, które umożliwiają przekazanie przez nas odpowiedzi na skargę, pozostawimy ją bez odpowiedzi. Możesz nam również wskazać preferowany sposób zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez produkt albo usługę.
  3. Kiedy odpowiemy na Twoją skargę:
    1. Odpowiemy na Twoją skargę do 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
    2. W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 60 dni kalendarzowych. Uprzedzimy Cię o tym przed upływem 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania skargi. Podamy uzasadnienie opóźnienia oraz termin odpowiedzi.
  4. W jaki sposób przekażemy odpowiedź na skargę na dostępność usług maklerskich.
    Powiedz nam w momencie składania skargi, w jaki sposób chcesz otrzymać na nią odpowiedź. Odpowiemy zgodnie z Twoim wyborem:
    1. listownie: odpowiedź wyślemy listem na adres korespondencyjny, który nam podasz; 
    2. elektronicznie: odpowiedź wyślemy na adres mejlowy, który mamy w naszych systemach, a jeśli nie jesteś klientem biura maklerskiego – na adres mejlowy, który nam podasz w momencie składania skargi;
    3. telefonicznie: zadzwonimy do Ciebie na numer telefonu, który mamy w systemie, a jeśli nie jesteś klientem biura maklerskiego – pod numer telefonu, który nam podasz w momencie składania skargi;
    4. za pośrednictwem doradcy PJM: możesz połączyć się z doradcą PJM, który przekaże Ci treść odpowiedzi na skargę.
  5. Jeśli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią:
    1. Jeśli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na reklamację, możesz się od niej odwołać pisemnie do Dyrektora Biura Wsparcia i Compliance BM.
    2. Możesz również się zwrócić do Prezesa Zarządu PFRON – złożyć zawiadomienie o niespełnianiu przez produkt albo usługę wymagań dostępności. Szczegółowe informacje zawarte są w art. 67 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Znajdziesz tam informacje m.in. o tym, co powinno zawierać zawiadomienie i w jaki sposób możesz je złożyć.

Jak zapewniamy dostępność dla osób z indywidualnymi potrzebami, szczegóły znajdziesz na stronie banku www.santander.pl/obb

Oferty publiczne (IPO)

+48 22 586 50 95

8:00 - 16:00 w dni robocze
 

801 36 46 36

+48 61 856 44 44

8:00 - 19:00 w dni robocze

e-mail: bm.sekretariat@santander.pl

(koszt połączenia wg taryfy operatora)

Zespół Sprzedaży Instytucjonalnej

+48 22 586 81 08

e-mail: bm.sekretariat@santander.pl

(koszt połączenia wg taryfy operatora)

Zespół Animowania

+48 22 586 82 24

e-mail: BM.Animator@santander.pl

(koszt połączenia wg taryfy operatora)

Informacja podatkowa

e-mail: bm.podatki@santander.pl

  • Informacja podatkowa dotyczy wyłącznie ogólnych zasad sporządzania deklaracji PIT-8C