Sekretariat
Santander Biuro Maklerskie
Adres korespondencyjny:
60-198 Poznań, ul. Kolorowa 8
e-mail: bm.sekretariat@santander.pl
Infolinia
+48 61 856 44 44
801 36 46 36
e-mail: bm.inwestor@santander.pl
8:00 - 19:00 w dni robocze:
- składanie, anulowanie, modyfikowanie zleceń
- składanie dyspozycji
- zapisy
- informacje o usługach internetowych Inwestor online, Inwestor mobile
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Informacje rynkowe
+48 61 856 44 45
e-mail: bm.inwestor@santander.pl
8:00 - 19:00 w dni robocze:
- Informacje rynkowe, o przebiegu notowań i naszych usługach
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Reklamacje
REKLAMACJE
- Reklamację możesz złożyć:
- elektronicznie – napisz do nas na adres e-mail: reklamacje.bm@santander.pl ;
- telefonicznie – zadzwoń pod numer: +48 61 856 44 44 , za połączenie zapłacisz zgodnie z taryfą Twojego operatora;
- osobiście – przyjdź do oddziału banku;
- pisemnie – na adres oddziału lub siedziby: Santander Biuro Maklerskie
ul. Kolorowa 8
60-198 Poznań; - na nasz adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-10627-95023-GADAI-17.
- Odpowiedź na reklamację udzielimy na piśmie na Twój adres korespondencyjny wskazany w umowie lub inny adres, który wskażesz nam w zgłoszeniu. Jeśli odpowiedź chcesz otrzymać na swój adres mejlowy wskazany w umowie, to wskaż to w treści swojego zgłoszenia.
- Reklamacje rozpatrujemy są w możliwie najkrótszym czasie. Odpowiemy na nią do 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym ją otrzymamy. Termin ten możemy wydłużyć maksymalnie do 60 dni kalendarzowych, po wcześniejszym wyjaśnieniu Ci przyczyn opóźnienia, wskazaniu okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia oraz przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.
- Jeśli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na reklamację, możesz się od niej odwołać pisemnie do Dyrektora Biura Wsparcia i Compliance BM.
- Możesz zwrócić się o:
- bezpłatną pomoc prawną – do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta;
- pozasądowe rozwiązanie sporu wynikającego z umowy do Arbitra Bankowego działającego przy Związku Banków Polskich, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł; adres strony internetowej Arbitra Bankowego: www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy Uruchomi się w nowym oknie;
- rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów przed Rzecznikiem Finansowym, w trybie określonym w ustawie z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym – w sytuacji nieuwzględnienia przez nas Twojej reklamacji; adres strony internetowej Rzecznika Finansowego: www.rf.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie
- W każdym czasie przysługuje Ci prawo do wystąpienia z powództwem do właściwego sądu powszechnego. Powództwo możesz wytoczyć według miejsca siedziby banku. Jednak w szczególnych przypadkach możesz wytoczyć powództwo przed sąd miejsca wykonania umowy. Te przypadki to: zawarcie umowy, ustalenie jej treści, zmiana umowy, ustalenie istnienia umowy, wykonanie umowy, rozwiązanie lub unieważnienie umowy, odszkodowanie z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Skargi na dostępność
SKARGI NA DOSTĘPNOŚĆ
- Możesz złożyć skargę na dostępność naszych produktów i usług:
- elektronicznie: napisz na adres mejlowy: reklamacje.bm@santander.pl.
- osobiście: przyjdź do dowolnej placówki banku. Ich adresy znajdziesz na stronie www.santander.pl .
- telefonicznie: zadzwoń pod numer +48 61 856 44 44 . Za połączenie zapłacisz zgodnie z taryfą Twojego operatora.
- pisemnie:
- napisz do nas na adres: Santander Biuro Maklerskie, ul. Kolorowa 8, 60-198 Poznań lub do dowolnej placówki banku,
- napisz na nasz adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-10627-95023-GADAI-17.
- Co powinna zawierać skarga:
- imię i nazwisko;
- adres do korespondencji, adres mejlowy lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu;
- wskazanie naszej usługi lub produktu, których dotyczy skarga;
- wskazanie wymagania dostępności, których nie spełnia nasza usługa lub produkt, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania.
- Kiedy odpowiemy na Twoją skargę:
- Odpowiemy na Twoją skargę do 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 60 dni kalendarzowych. Uprzedzimy Cię o tym przed upływem 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania skargi. Podamy uzasadnienie opóźnienia oraz termin odpowiedzi.
- W jaki sposób przekażemy odpowiedź na skargę na dostępność usług maklerskich.
Powiedz nam w momencie składania skargi, w jaki sposób chcesz otrzymać na nią odpowiedź. Odpowiemy zgodnie z Twoim wyborem:- listownie: odpowiedź wyślemy listem na adres korespondencyjny, który nam podasz;
- elektronicznie: odpowiedź wyślemy na adres mejlowy, który mamy w naszych systemach, a jeśli nie jesteś klientem biura maklerskiego – na adres mejlowy, który nam podasz w momencie składania skargi;
- telefonicznie: zadzwonimy do Ciebie na numer telefonu, który mamy w systemie, a jeśli nie jesteś klientem biura maklerskiego – pod numer telefonu, który nam podasz w momencie składania skargi;
- za pośrednictwem doradcy PJM: możesz połączyć się z doradcą PJM, który przekaże Ci treść odpowiedzi na skargę.
- Jeśli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią:
- Jeśli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na reklamację, możesz się od niej odwołać pisemnie do Dyrektora Biura Wsparcia i Compliance BM.
- Możesz również się zwrócić do Prezesa Zarządu PFRON – złożyć zawiadomienie o niespełnianiu przez produkt albo usługę wymagań dostępności. Szczegółowe informacje zawarte są w art. 67 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Znajdziesz tam informacje m.in. o tym, co powinno zawierać zawiadomienie i w jaki sposób możesz je złożyć.
Jak zapewniamy dostępność dla osób z indywidualnymi potrzebami, szczegóły znajdziesz na stronie banku www.santander.pl/obb
Oferty publiczne (IPO)
+48 22 586 50 95
8:00 - 16:00 w dni robocze
801 36 46 36
+48 61 856 44 44
8:00 - 19:00 w dni robocze
e-mail: bm.sekretariat@santander.pl
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Zespół Sprzedaży Instytucjonalnej
+48 22 586 81 08
e-mail: bm.sekretariat@santander.pl
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Zespół Animowania
+48 22 586 82 24
e-mail: BM.Animator@santander.pl
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Informacja podatkowa
e-mail: bm.podatki@santander.pl
-
Informacja podatkowa dotyczy wyłącznie ogólnych zasad sporządzania deklaracji PIT-8C