Najczęściej wyszukiwane:

Wprowadzamy zmiany

Przerwa 24 października i 25 października


[aktualizacja] Przerwa 25 października - czy pamiętasz o zmianie czasu?
To już w najbliższą niedzielę. Nie zapomnij przestawić zegarka o godzinę do tyłu. 
Nam przestawienie zegarków zajmie chwilę dłużej, dlatego w godzinach 1.30-3.30 nie zrobisz przelewu w aplikacji mobilnej ani w bankowości internetowej. Nie skorzystasz też z BLIKA ani z Przelewu24. Przepraszamy za utrudnienia. 
 
Przerwa 24 października
W sobotę w godzinach 0.00 - 4.00 nie zalogujesz się do bankowości internetowej ani aplikacji mobilnej. Kantor Santander w aplikacji mobilnej wyłączymy już o godz. 22.00. Karty i bankomaty będą działać. Przepraszamy za utrudnienia!
 
 

 

  • Bankowość internetowa
     

     

    Utrudnienia

    w godzinach 0.00-4.00


    Co to oznacza? >

    Co to oznacza?

    0.00-4.00 - nie zalogujesz się.

     

     

  • Aplikacja mobilna
     

     

    Utrudnienia

    w godzinach 22.00-4.00


    Co to oznacza? >

    Co to oznacza?

    22.00-4.00 - nie skorzystasz z Kantoru Santander.

    0.00-4.00 - nie zalogujesz się.

  • Płatności kartą i telefonem
     

     

    Nie planujemy przerw  

     


    Co to oznacza? >

    Co to oznacza?

    Płatności kartami i telefonem będą działać.

     

  • Bankomaty i wpłatomaty
     

     

    Nie planujemy przerw  

     

    Co to oznacza? >

    Co to oznacza?

    Wpłacisz i wypłacisz pieniądze w naszych bankomatach kartą.

     

Skontaktuj się z nami

Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Doradca online

Czat, połączenie głosowe lub wideo:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

 

Infolinia

Infolinia

1 9999 w Polsce

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash.
    • Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
    • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.