Przerwa 15/16 czerwca Rozwijamy naszą bankowość, dlatego potrzebujemy przerwy. Do 6:30 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne. Nadal możesz płacić kartą i wypłacać gotówkę z naszych bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia!

Fałszywe e-maile o ograniczeniu dostępu do banku

22 marca 2023

Oszuści po raz kolejny rozsyłają fałszywe wiadomości, w których podszywają się pod nasz bank.

Przestępcy próbują nakłonić do aktualizacji i potwierdzenia danych osobowych na fałszywej stronie internetowej. Jest to sposób do wyłudzenia loginu i hasła do bankowości elektronicznej.

Przykładowa wiadomość:

Jak się chronić

  • Podczas logowania do bankowości Santander internet korzystaj tylko z adresu www.centrum24.pl lub przechodząc z oficjalnej strony banku.
  • Upewnij się, że strona, na której wpisujesz swoje dane do logowania, jest prawdziwa.
  • Nie otwieraj linków i załączników od nieznanych nadawców, które wzbudzają podejrzenia.

Jeśli jesteś ofiarą ataku, skontaktuj się z nami natychmiast - 1 9999 (+48 61 81 1 9999)*. 

 

5 zasad bezpiecznego bankowania – stosuj je na co dzień 
  1. Zastanów się, zanim klikniesz lub odpowiesz.
  2. Chroń swoje hasła.
  3. Chroń swój sprzęt i swoje informacje.
  4. Zachowaj dyskrecję w sieci i publicznie.
  5. Jeśli coś podejrzewasz - zgłoś to!