Przerwa 15/16 czerwca Rozwijamy naszą bankowość, dlatego potrzebujemy przerwy. Do 6:30 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne. Nadal możesz płacić kartą i wypłacać gotówkę z naszych bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia!

Fałszywe e-maile o blokadzie karty i dostępu do banku

21 kwietnia 2023

Oszuści po raz kolejny rozsyłają fałszywe wiadomości, w których podszywają się pod nasz bank.

Przestępcy próbują nakłonić do rzekomej aktywacji karty, a link kieruje do fałszywej strony banku. Jest to sposób do wyłudzenia loginu i hasła do bankowości elektronicznej. W konsekwencji można stracić pieniądze.

Przykładowa wiadomość

Jak się chronić

  • Nie otwieraj linków i załączników od nieznanych nadawców, które wzbudzają podejrzenia.
  • Upewnij się, że strona, na której wpisujesz swoje dane do logowania, jest prawdziwa. Poprawny adres banku to santander.pl i centrum24.pl
  • Jeśli jesteś ofiarą ataku, lub masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami natychmiast - 1 9999 (+48 61 81 1 9999)*.
5 zasad bezpiecznego bankowania – stosuj je na co dzień 
  1. Zastanów się, zanim klikniesz lub odpowiesz.
  2. Chroń swoje hasła.
  3. Chroń swój sprzęt i swoje informacje.
  4. Zachowaj dyskrecję w sieci i publicznie.
  5. Jeśli coś podejrzewasz — zgłoś to!