Zmieniamy się dla Ciebie – loguj się szybciej, inwestuj wygodniej
19 lipca wprowadziliśmy udogodnienia dla użytkowników Inwestora online. Poniżej znajdziesz krótkie podsumowanie zmian. Zapoznaj się z nimi, aby korzystać z serwisu wygodniej, szybciej i po swojemu.
Logowanie bez smsKodu lub mobilnej autoryzacji – Ty decydujesz
Nie musisz już potwierdzać każdego logowania smsKodem lub mobilną autoryzacją. W zakładce Personalizacja możesz samodzielnie ustawić, jak często chcesz się autoryzować – przy każdym logowaniu, raz na miesiąc lub kwartał. Pamiętaj, aby zapisać swoje ustawienia klikając przycisk Zapisz, na dole strony.
Rentowność inwestycji – nie tylko dla instrumentu finansowego
Dotychczas rentowność prezentowaliśmy dla danego instrumentu, teraz:
- W zakładce Moje instrumenty znajdziesz nową ikonę, która pozwala sprawdzić rentowność całego rachunku z podziałem na waluty.
- Podczas składania zlecenia zamykającego możesz skorzystać z opcji Rentowność, aby sprawdzić kwotowo i procentowo rentowność danego instrumentu. Dla instrumentów pochodnych rentowność sprawdzisz tylko kwotowo.
Jeśli składasz zlecenie z parametrem PKC albo PCR, to prezentowana rentowność uwzględnia warunki realizacji takiego typu zlecenia.
Składanie zleceń – teraz jeszcze łatwiejsze
Usprawniliśmy proces składania zleceń, aby był bardziej intuicyjny:
- Jeśli składasz zlecenie kupna z arkusza notowań, system automatycznie dostosuje liczbę instrumentów, do kwoty dostępnej na rachunku.
- Jeśli składasz zlecenie z formatki złóż zlecenie – klikając w Top sprzedaż lub Top kupno, system automatycznie dostosuje liczbę instrumentów, którą możesz kupić lub sprzedać, zgodnie ze stanem Twojego rachunku.
- Jeśli składasz zlecenie sprzedaży z arkusza notowań – system automatycznie dostosuje liczbę instrumentów, którą masz na rachunku.
Korzystasz z autoryzacji mobilnej w aplikacji banku? Możesz użyć jej do identyfikacji w trakcie rozmowy z naszym doradcą
Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej banku i masz włączoną mobilną autoryzację, możesz teraz potwierdzić swoją tożsamość podczas rozmowy z doradcą – bez konieczności podawania hasła, czy odpowiadania na pytania kontrolne.
Kontaktujesz się z doradcą na naszej infolinii |
Doradca naszej infolinii kontaktuje się z Tobą Jeśli chcesz potwierdzić tożsamość naszego pracownika, który się z Tobą kontaktuje, poproś go o wysłanie powiadomienia w aplikacji mobilnej banku. Nasz doradca może poprosić Cię o podanie Twojego numeru NIK. W powiadomieniu przekażemy Ci imię i nazwisko tego pracownika. Jeśli potwierdzisz je PINem lub biometrią to możesz kontynuować rozmowę z doradcą – bez dodatkowych pytań identyfikacyjnych. |