Szukaj na stronie

Aplikacja Inwestor mobile, szybki i bezpieczny dostęp do rachunku inwestycyjnego

Zmieniamy się dla Ciebie – loguj się szybciej, inwestuj wygodniej

23 lipca 2025

19 lipca wprowadziliśmy udogodnienia dla użytkowników Inwestora online. Poniżej znajdziesz krótkie podsumowanie zmian. Zapoznaj się z nimi, aby korzystać z serwisu wygodniej, szybciej i po swojemu.

Logowanie bez smsKodu lub mobilnej autoryzacji – Ty decydujesz

Nie musisz już potwierdzać każdego logowania smsKodem lub mobilną autoryzacją. W zakładce Personalizacja możesz samodzielnie ustawić, jak często chcesz się autoryzować – przy każdym logowaniu, raz na miesiąc lub kwartał. Pamiętaj, aby zapisać swoje ustawienia klikając przycisk Zapisz, na dole strony.
metoda autoryzacji

Rentowność inwestycji – nie tylko dla instrumentu finansowego

Dotychczas rentowność prezentowaliśmy dla danego instrumentu, teraz:

  • W zakładce Moje instrumenty znajdziesz nową ikonę, która pozwala sprawdzić rentowność całego rachunku z podziałem na waluty.
    rentownosc podsumowanie
  • Podczas składania zlecenia zamykającego możesz skorzystać z opcji Rentowność, aby sprawdzić kwotowo i procentowo rentowność danego instrumentu. Dla instrumentów pochodnych rentowność sprawdzisz tylko kwotowo.
    Jeśli składasz zlecenie z parametrem PKC albo PCR, to prezentowana rentowność uwzględnia warunki realizacji takiego typu zlecenia.
    zlecenie rentonosczlecenie rentownosc

Składanie zleceń – teraz jeszcze łatwiejsze

Usprawniliśmy proces składania zleceń, aby był bardziej intuicyjny:

  • Jeśli składasz zlecenie kupna z arkusza notowań, system automatycznie dostosuje liczbę instrumentów, do kwoty dostępnej na rachunku.
    zlecenie kupna z notowan
  • Jeśli składasz zlecenie z formatki złóż zlecenie – klikając w Top sprzedaż lub Top kupno, system automatycznie dostosuje liczbę instrumentów, którą możesz kupić lub sprzedać, zgodnie ze stanem Twojego rachunku.
    zlecnie z formatki
  • Jeśli składasz zlecenie sprzedaży z arkusza notowań – system automatycznie dostosuje liczbę instrumentów, którą masz na rachunku.
    zlecenie z arkusza

Korzystasz z autoryzacji mobilnej w aplikacji banku?  Możesz użyć jej do identyfikacji w trakcie rozmowy z naszym doradcą

Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej banku i masz włączoną mobilną autoryzację, możesz teraz potwierdzić swoją tożsamość podczas rozmowy z doradcą – bez konieczności podawania hasła, czy odpowiadania na pytania kontrolne.

Kontaktujesz się z doradcą na naszej infolinii

Jeśli dzwonisz z numeru telefonu wskazanego przez Ciebie w banku, otrzymasz powiadomienie push w aplikacji mobilnej banku. Po jego potwierdzeniu PINem lub biometrią możesz kontynuować rozmowę z doradcą – bez dodatkowych pytań identyfikacyjnych.

 
Doradca naszej infolinii kontaktuje się z Tobą

Jeśli chcesz potwierdzić tożsamość naszego pracownika, który się z Tobą kontaktuje, poproś go o wysłanie powiadomienia w aplikacji mobilnej banku. Nasz doradca może poprosić Cię o podanie Twojego numeru NIK. W powiadomieniu przekażemy Ci imię i nazwisko tego pracownika. Jeśli potwierdzisz je PINem lub biometrią to możesz kontynuować rozmowę z doradcą – bez dodatkowych pytań identyfikacyjnych.