Ankieta
Najczęściej wyszukiwane:
Zobacz więcej

Odroczenie spłaty raty

Działamy razem!

Można składać wnioski o odroczenie spłaty zobowiązań

Potwierdzamy, że Santander Leasing nie zmienia numerów kont do wpłat, telefonów, adresów stron www.

Niezależnie od okoliczności, w Santander Leasing zawsze jesteśmy razem z naszymi klientami. Dlatego reagujemy na sytuację wywołaną koronawirusem.
Troszczymy się o naszych klientów, jako odpowiedzialna społecznie firma będziemy ich wspierać w trudnych sytuacjach i wychodzić naprzeciw ich potrzebom.

Udostępniliśmy naszym klientom możliwość zdalnego składania wniosków o odroczenie spłaty zobowiązań. Złóż wniosek w eBOK24.

Zaloguj się

Z uwagi na skalę akcji, propozycje są udostępniane stopniowo.

O dostępności propozycji, zostaniesz powiadomiony e-mail’em lub sms (komunikaty uzależnione są od ustawień formy kontaktu w portalu eBOK24 - Ustawienia / Powiadomienia / Zarządzaj).
Jeśli nie dostałeś powiadomienia: sprawdź Ustawienia i włącz powiadomienia.

Jeżeli nie otrzymasz w najbliższych dniach propozycji, nie martw się. Będziemy je udostępniać w kolejnych dniach.

Odroczenie płatności za pośrednictwem eBOK24 jest wolne od opłat.

Uwaga!

  • Nie dotyczy: umów leasingu lub umów pożyczki zawartych po 31 marca 2020 roku.
  • Zwróć uwagę na umowy leasingu zawarte do 31 grudnia 2018 roku, których przedmiotem są samochody osobowe o wartości ponad 150 tysięcy złotych. Zmiany w tych umowach mogą skutkować utratą prawa do pełnego ujmowania opłat w kosztach podatkowych.

Kontynuujemy działania

  • Jeżeli chcesz skorzystać, z naszej propozycji, a nie masz jeszcze konta eBOK24, załóż je. Jak uzyskać dostęp? 
  • Jeżeli miałeś założone konto w portalu eBOK24, ale go nie aktywowałeś, nie martw się, w najbliższym czasie otrzymasz ponowne maile aktywacyjne. Jeżeli nie jesteś pewny czy masz założone konto, sprawdź postanowienia swojej umowy leasingu albo pożyczki lub skontaktuj się ze swoim Doradcą Leasingowym.

#podpisujeszjakchcesz

Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu

Dzięki dostępnym technologiom spółka umożliwia przedsiębiorcom podpisanie umowy leasingu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie eSpotk@nia z doradcą leasingowym.

Zasady są bardzo proste

Po potwierdzeniu warunków handlowych umowy z doradcą leasingowym, dostarczeniu niezbędnych dokumentów i otrzymaniu pozytywnej decyzji na finansowanie, klienci mogą podpisać umowę z Santander Leasing w dwóch formach. Po pierwsze – tradycyjnie, podczas bezpośredniego spotkania, ale obecnie jest to mocno utrudnione. Po drugie - zdalnie, czyli przedsiębiorca podpisuje umowę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie wideorozmowy - eSpotk@nia - z doradcą leasingowym Santander Leasing. Realizacja umów będzie odbywała się w możliwie najkrótszym czasie. Jak to możliwe?

Nowoczesne technologie na wyciągnięcie ręki

Również dlatego, że Santander Leasing wykorzystuje narzędzia Google, które są dostępne dla każdego. Żeby wziąć udział w zdalnym spotkaniu z doradcą potrzebny jest laptop z dostępem do Internetu i działającą kamerą. Nie ma potrzeby instalowania żadnych dodatkowych aplikacji. Wykorzystujemy dostępną technologię, która może wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów, w każdym czasie i w różnych warunkach - teraz jest to jeszcze bardziej istotne.

 Bierzemy odpowiedzialność za nasz biznes i codzienne funkcjonowanie naszych klientów i partnerów biznesowych. Równocześnie od zawsze nasz rozwój napędzają innowacje i odważne wdrażanie nowych rozwiązań. Od kilku lat mocno rozwijamy możliwość zdalnego realizowania wielu zadań. Obecnie zapraszamy również naszych klientów do takiego spotkania na odległość, już nie tylko w celu rozmowy ale też w celu wideorozmowy podczas której możliwe jest podpisanie umowy.
To nie koniec, zastanawiamy się jakie inne elementy związane z obsługą klienta możemy zrobić właśnie w ten sposób
 – podkreśla Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Dlatego też wykorzystujemy dostępną technologię i dynamiczny rozwój e-usług, które mogą wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów w każdym czasie i w różnych warunkach, jak też obsługę klienta. Portal klienta eBOK24, eSpotk@nie, #podpisujeszjakchcesz to rozwiązania które są już z nami i zostaną na długi czas. To też rozwiązania bardzo istotne zwłaszcza obecnie, gdyż zwiększają bezpieczeństwo naszych klientów
i pracowników -
dodaje.

Wsparcie inFakt

Wraz z naszym strategicznym partnerem Ogólnopolskim Biurem Rachunkowym inFakt wspieramy przedsiębiorców.

inFakt uruchomił infolinię dla naszych klientów, na której można się dowiedzieć o:

  • rządowych rozwiązań osłonowych,
  • zasiłkach dla przedsiębiorców,
  • zdalnej obsłudze księgowej.

Możesz napisać na santander@infakt.pl lub zadzwonić pod numer 22 307 80 10 (pon. – sob. w godzinach 7:00-22:00).

Zachęcamy także do zapoznania się z materiałami na blogu inFakt oraz informacją dla przedsiębiorców w temacie Tarczy antykryzysowej.

Uwaga!

inFakt nie udziela wsparcia w zakresie produktów leasingowych. Jeśli masz pytania na temat produktów Santander Leasing, zadzwoń pod numer 61 850 35 25 lub wypełnij zamów ofertę online

Zobacz z czego może skorzystać Twoja firma

 

Aktualne źródła informacji

Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego, na rządowej stronie informacyjnej i bezpłatnej infolinii NFZ  800-190-590.