Szukaj na stronie
osoba niewidoma z psem przewodnikiem

Obsługa bez barier

Jak dbamy o dostępność? 

Nasze otoczenie jest pełne barier, nie tylko architektonicznych, ale również cyfrowych. Chcemy, aby każdy miał równy dostęp do naszych produktów i usług - niezależnie od stopnia sprawności, wieku, stanu zdrowia czy sposobu korzystania z technologii. Dlatego dbamy o to, by kontakt z nami był prosty i wygodny. 

  • Dostępna strona www

    Nasza strona spełnia normy WCAG 2.1. Oznacza to, że jest dostępna dla osób z różnymi potrzebami. Zadbaliśmy m.in. o: 

    • możliwość zmiany kontrastu 
    • możliwość obsługi strony za pomocą klawiatury 
    • opisy alternatywne dla zdjęć i grafik 
    • elastyczne dopasowanie do różnych ekranów 
       
  • Dostępny portal eBOK24

    Nasz portal klienta eBOK24 rozwijamy pod kątem dostępności cyfrowej. 
    Korzystaj z niego bez barier:

    • Poruszaj się łatwiej po portalu - możesz wygodnie nawigować po nim myszką lub samą klawiaturą. eBOK24 jest teraz przystosowany do działania z czytnikami ekranu.
    • Wygodnie składaj wnioski - dostosowaliśmy komunikaty i etykiety w formularzach do czytników ekranu i umożliwiliśmy autouzupełnianie danych. Dodatkowo dbamy o to, żeby każdy tekst w portalu był prosty i zrozumiały.
    • Portal jest bardziej czytelny - zwiększyliśmy kontrast kolorów i zadbaliśmy o to, by teksty i grafiki były wyraźne nawet po powiększeniu strony do 200%. Dodaliśmy też opisy alternatywne dla ikon i wykresów.
  • Obsługa klientów w polskim języku migowym

    Wiemy, jak ważna jest możliwość swobodnej komunikacji. Dlatego oferujemy możliwość umówienia spotkania, w którym weźmie udział tłumacz polskiego języka migowego (PJM).

    Wypełnij formularz, aby umówić się na spotkanie, skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby potwierdzić dostępność wybranego terminu. 

  • Ramki do podpisu dla osób z niepełnosprawnością wzroku 

    Klienci z niepełnosprawnością wzroku mogą skorzystać ze specjalnych ramek do podpisów, które ułatwiają ich składanie. 

Formularz umówienia na spotkanie tłumaczone na polski język migowy (PJM)  

  • Podaj swoje dane

  • Wybierz termin spotkania

  • Określ czego będzie dotyczyło spotkanie

  • Zaznacz wymagane zgody