Jak dbamy o dostępność?
Nasze otoczenie jest pełne barier, nie tylko architektonicznych, ale również cyfrowych. Chcemy, aby każdy miał równy dostęp do naszych produktów i usług - niezależnie od stopnia sprawności, wieku, stanu zdrowia czy sposobu korzystania z technologii. Dlatego dbamy o to, by kontakt z nami był prosty i wygodny.
Dostępna strona www
Nasza strona spełnia normy WCAG 2.1. Oznacza to, że jest dostępna dla osób z różnymi potrzebami. Zadbaliśmy m.in. o:
- możliwość zmiany kontrastu
- możliwość obsługi strony za pomocą klawiatury
- opisy alternatywne dla zdjęć i grafik
- elastyczne dopasowanie do różnych ekranów
Dostępny portal eBOK24
Nasz portal klienta eBOK24 rozwijamy pod kątem dostępności cyfrowej.
Korzystaj z niego bez barier:- Poruszaj się łatwiej po portalu - możesz wygodnie nawigować po nim myszką lub samą klawiaturą. eBOK24 jest teraz przystosowany do działania z czytnikami ekranu.
- Wygodnie składaj wnioski - dostosowaliśmy komunikaty i etykiety w formularzach do czytników ekranu i umożliwiliśmy autouzupełnianie danych. Dodatkowo dbamy o to, żeby każdy tekst w portalu był prosty i zrozumiały.
- Portal jest bardziej czytelny - zwiększyliśmy kontrast kolorów i zadbaliśmy o to, by teksty i grafiki były wyraźne nawet po powiększeniu strony do 200%. Dodaliśmy też opisy alternatywne dla ikon i wykresów.
Obsługa klientów w polskim języku migowym
Wiemy, jak ważna jest możliwość swobodnej komunikacji. Dlatego oferujemy możliwość umówienia spotkania, w którym weźmie udział tłumacz polskiego języka migowego (PJM).
Wypełnij formularz, aby umówić się na spotkanie, skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby potwierdzić dostępność wybranego terminu.
Ramki do podpisu dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Klienci z niepełnosprawnością wzroku mogą skorzystać ze specjalnych ramek do podpisów, które ułatwiają ich składanie.
Formularz umówienia na spotkanie tłumaczone na polski język migowy (PJM)
Podaj swoje dane
Wybierz termin spotkania
Określ czego będzie dotyczyło spotkanie
Zaznacz wymagane zgody