Najczęściej wyszukiwane:
  • 24 godziny
    Szybko
  • Dostęp z każdego urządzenia
    Bezpiecznie 
  • Bez żadnych dodatkowych kosztów
    Dla Twojej wygody

O usłudze

Płatności online to usługa, dzięki której opłacisz swoje zobowiązania za leasing lub pożyczkę w portalu eBOK24. Nie musisz wypełniać danych do przelewu - uzupełnią się automatycznie przez bezpieczną stronę internetową. Dostawcą usługi jest Blue Media S.A.

 

Zaloguj się do eBOK24
Kliknij “Zapłać” przy polu “Kwota do zapłaty”
Wybierz płatność szybkim przelewem lub BLIKiem. Dokończ transakcję.
Po potwierdzeniu transakcji, otrzymasz powiadomienie email o statusie płatności.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest płatność online?

Płatność online polega na transferze Twoich środków pieniężnych, celem uregulowania Twoich zobowiązań finansowych wobec Santander Leasing (lub Santander F24). Środki trafiają na nasz rachunek bankowy za pośrednictwem Blue Media S.A. 

Jak jest realizowana usługa płatności online?

Usługa realizowana jest przez Blue Media S.A. na warunkach określonych w Regulaminie świadczenia usługi płatniczej przekazu pieniężnego za pośrednictwem Systemu płatności online BM oraz zgodnie z ustawą o usługach płatniczych.

Kto może skorzystać z płatności online?

Z płatności online możesz skorzystać, jeśli jesteś użytkownikiem eBOK24 i masz konto w banku, który realizuje usługę.

Jakie płatności mogę zrealizować korzystając z usługi płatności online?

Usługa dostępna jest wyłącznie dla płatności, które: 

  • są w walucie PLN
  • nie przekraczają równowartości 1000 euro według kursu średniego NBP z dnia dokonywania płatności

Co oznaczają statusy w eBOK24: “W trakcie rozliczenia” oraz “Zapłacony”?

Po zleceniu płatności online Twoja kwota do zapłaty zmieni się automatycznie na 0 zł, a przy dokumentach pojawi się status “W trakcie rozliczenia”. 

Kiedy odnotujemy płatność na naszym koncie (najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych), przy dokumentach zobaczysz status “Zapłacony”.

Ile wynosi prowizja za transakcję?

Blue Media S.A., pobiera prowizję za realizację płatności online w wysokości 1 zł, niezależnie od wartości transakcji. Prowizja doliczana jest przez Blue Media automatycznie do kwoty zlecanej przez Ciebie płatności.

Cennik stanowi załącznik do Regulaminu świadczenia usługi płatniczej przekazu pieniężnego za pośrednictwem Systemu płatności online Blue Media.

Jak otrzymać fakturę za prowizję za płatność online?

Skorzystaj z formularza dostępnego na stronie Blue Media S.A. 

Dlaczego numer rachunku bankowego w płatności online różni się od tego wskazanego na fakturze?

Jest to prawidłowa sytuacja. Kiedy korzystasz z płatności online, przelew wykonywany jest na rachunek Blue Media S.A.(dostawcy usługi), który następnie przekazuje środki do nas.

Jak złożyć reklamację dotyczącą płatności online?

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji są wskazane przez Blue Media w Regulaminie świadczenia usługi płatniczej przekazu pieniężnego za pośrednictwem Systemu płatności online Blue Media.