Ankieta
Najczęściej wyszukiwane:
eBOK24

eBOK24

Twoje miejsce w Santander Leasing

  • 24 godziny

    Dostępny
    24 godziny na dobę

  • Dostęp z każdego urządzenia

    Z każdego urządzenia
    z dostępem do internetu

  • Bez żadnych dodatkowych kosztów

    Bez żadnych
    dodatkowych kosztów

ebok24

Zacznij korzystać

Tylko w eBOK24 znajdziesz w jednym miejscu wszystkie informacje o zawartych umowach leasingu i pożyczki oraz załatwisz wiele spraw bez konieczności dzwonienia na infolinię.

Zaloguj się Więcej

Korzystając z portalu eBOK24 otrzymujesz w jednym miejscu

  • Informacje o umowach

    Wszystkie umowy leasingu i pożyczki są uporządkowane w portalu. Przez portal możesz też wysłać zapytanie o kolejną ofertę.

  • Możliwość złożenia wniosków

    Wygodnie składaj wnioski, między innymi o zmiany w harmonogramie, kartę paliwową lub aktywację usługi eF@ktura.

  • Faktury i dokumenty księgowe do pobrania

    Przeglądaj faktury i inne dokumenty księgowe. Jeśli korzystasz z eF@ktury - możesz ją pobrać w formacie pdf.

  • Podgląd historii płatności i rozliczeń

    Przeglądaj historię rozliczeń oraz inne zestawienia dotyczące zawartych umów.

  • Zarządzanie ustawieniami

    Zarządzaj swoimi danymi oraz wybierz dodatkowymi powiadomieniami, dzięki którym nie zapomnisz o ważnych datach związanych z umową.

  • Dostęp do informacji o nowościach w ofercie

    Damy Ci znać o nowych kampaniach  i nowościach w ofercie.

 

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak uzyskać dostęp do portalu?

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą:

w innym przypadku:

Więcej informacji dostępnych na stronie Zacznij korzystać.

Nie pamiętam loginu

Wejdź na stronę: https://ebok.santanderleasing.pl, a następnie skorzystaj z opcji “Przypomnij mi login”.

Nie pamiętam hasła

Wejdź na stronę: https://ebok.santanderleasing.pl, a następnie skorzystaj z opcji "Nie pamiętam hasła”.

Nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem do zmiany hasła

Wykonaj cały proces raz jeszcze, ale bardzo dokładnie. W przypadku gdy podczas wpisywania adresu zrobiłeś literówkę, e-mail nie zostanie dostarczony. Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (+48 61 850 35 25).

Zmieniłem adres e-mail / numer telefonu

Złóż wniosek: Wniosek o zmianę danych użytkownika głównego i wyślij na adres bok@santanderleasing.pl

Jak bezpiecznie korzystać z portalu?

7 września 2018 r. spółka BZ WBK Leasing S.A. zmieniła nazwę na Santander Leasing S.A. Prosimy zwrócić uwagę, że po zmianie nazwy nasza strona logowania do portalu eBOK24 będzie działać już pod nowym adresem https://ebok.santanderleasing.pl/.

Wraz ze zmianą marki zmieniła się wizualizacja portalu eBOK24. Wiodący kolor naszej spółki to teraz czerwień.

Zwracaj uwagę na wygląd usług, komunikaty i powiadomienia w trakcie logowania i podczas korzystania z usług. Pamiętaj, że przestępcy starają się wiarygodnie odwzorować serwisy internetowe. Jeśli jakikolwiek element strony, czy też sposób jej działania będzie budzić Twoje zastrzeżenia - przerwij korzystanie z usług oraz skontaktuj się z nami.

Pamiętaj, że smsKod służą wyłącznie do potwierdzenia dyspozycji, np. ustanowienia hasła do portalu eBOK24.

Nie otwieraj wiadomości e-mail pochodzących od nieznanych adresatów, jak i przesyłanych w treści linków oraz załączników. Pamiętaj, że wystarczy jedno nieprzemyślane kliknięcie, by zainfekować Twoje urządzenie złośliwym oprogramowaniem.

Loguj się do eBOK24 przez stronę eBok.santanderleasing.pl. Nie wchodź na stronę logowania wyszukaną za pomocą wyszukiwarki.

Sprawdzaj, czy na pasku adresu usług Santander Leasing znajduje się kłódka. Jest to gwarancja, że Twoje połączenie jest szyfrowane.

Dbaj o to, aby oprogramowanie na Twoim urządzeniu, było aktualne i legalne. Zwróć szczególną uwagę na system operacyjny, program antywirusowy oraz przeglądarkę (używaj najnowszych wersji przeglądarek). Miej świadomość, że przestępcy często wyszukują luki w oprogramowaniu. Dzięki temu utrudnisz im działanie!

Korzystaj z bezpiecznej sieci internetowej. Nie loguj się z nieznanej, ogólnodostępnej, niezabezpieczonej sieci (zarówno prywatnej, jak i publicznej). Jeśli korzystasz z wi-fi, zabezpiecz ją hasłem.

Chroń swoje dane do logowania (login, hasło). Nigdy nie udostępniaj danych do logowania nikomu i nigdzie (np. przez telefon, e-mail, media społecznościowe). Dzięki temu nie dopuścisz do ich przejęcia przez nieuprawnione osoby.

Pamiętaj, aby wyłączyć „Bluetooth”, jeśli aktualnie z niego nie korzystasz. W ten sposób uchronisz się przed ewentualną utratą danych z urządzenia mobilnego.

Nie udostępniaj urządzeń, z których korzystasz osobom postronnym. Zawsze stosuj hasło do blokowania sprzętu.