Szukaj na stronie

eBOK24

Lubimy zmieniać się na lepsze
Twoje miejsce w Santander Leasing

  • Dostępny
    24 godziny na dobę

  • Z każdego urządzenia
    z dostępem do internetu

  • Czat online
    z konsultantem

Zacznij korzystać

Tylko w eBOK24 znajdziesz w jednym miejscu wszystkie informacje o swoich umowach oraz załatwisz wiele spraw online bez konieczności dzwonienia na infolinię.

Zaloguj się Uruchomi się w nowym oknie strona logowania do elektronicznego biura obsługi klienta      Załóż konto otworzy się strona rejestracji do elektronicznego biura obsługi klienta

Lubimy zmieniać się na lepsze

Odkryj nowy portal eBOK24, który jest:

  • Bezpieczniejszy

    Włączyliśmy dodatkowe zabezpieczenie do logowania, bo dbamy o ochronę Twoich danych.

  • Jeszcze prostszy

    Nieopłacone dokumenty pobierzesz i zapłacisz prosto z Pulpitu - szybko i bez zbędnych kroków.

  • Samoobsługowy

    Zmienisz swoje dane lub złożysz samoobsługowe wnioski, jak np. całkowicie lub częściowo spłacisz swój leasing.

    Przejdziesz do wybranego wniosku jednym kliknięciem za pomocą Szybkich akcji.

  • Spersonalizowany

    Informacje o szczegółach Twojej umowy będą widoczne już na Pulpicie - zawsze pod ręką.

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo

W nowym portalu wprowadziliśmy logowanie z dwuskładnikowym uwierzytelnieniem. Robimy to, bo chcemy jeszcze bardziej chronić Twoje dane.

Co musisz wiedzieć?

Przy logowaniu do nowego portalu, oprócz hasła, poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie:

  • jednorazowym kodem SMS lub
  • za pomocą zaufanego urządzenia

Wybierz opcję, która jest dla Ciebie wygodniejsza.

Więcej o bezpieczeństwie Uruchomi się w nowym oknie

Dlaczego warto korzystać z portalu eBOK24

Wymagania techniczne

  • Przeglądarki

    Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Obsługujemy bezpieczne przeglądarki

    Chrome Safari Edge Opera Firefox
  • Wskazówki

    • Jeśli nie masz aktualnej wersji, najlepiej zaktualizuj przeglądarkę.
    • Brak aktualizacji przeglądarki może obniżać poziom bezpieczeństwa oraz wpływać na prawidłowe wyświetlanie strony.
    • Dostęp do portalu klienta wymaga połączenia z internetem.

Najczęściej zadawane pytania

Ogólne