Najczęściej wyszukiwane:
Reklamacje dla klientów Santander Leasing
Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami składania i rozpatrywania reklamacji, stosowanymi w Santander Leasing S.A.
Dokument ten powstał w ramach realizacji zadań, wynikających z ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.
Formy składania reklamacji
Dla usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji rekomendujemy poniższe formy
poprzez formularz elektroniczny
w siedzibie Santander Leasing
Reklamacje należy składać reklamacje listownie lub osobiście (ustnie, do protokołu). Adres: Poznań ul. Kolorowa 8
na adres mailowy
poprzez infolinię Biura Obsługi Klienta
Infolinia czynna pon.-pt. godz. 8:00-16:30.
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Dane potrzebne do złożenia reklamacji
- nazwa firmy
- adres siedziby
- NIP/ REGON
- dane kontaktowe: nr telefonu/ adres e-mail/adres korespondencyjny
- opis przedmiotu reklamacji
- oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji
- preferowana forma odpowiedzi na reklamację (pisemna / mailowa)