Ankieta
Najczęściej wyszukiwane:

Szanowni Państwo,

prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami składania i rozpatrywania reklamacji, stosowanymi w Santander Leasing S.A.

Dokument ten powstał w ramach realizacji zadań, wynikających z ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.

Formy składania reklamacji

Dla usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji rekomendujemy poniższe formy

  • poprzez formularz elektroniczny

    Wypełnij formularz

  • w siedzibie Santander Leasing

    Reklamacje należy składać reklamacje listownie lub osobiście (ustnie, do protokołu). Adres: Poznań ul. Kolorowa 8

  • poprzez infolinię Biura Obsługi Klienta

    61 850 35 25

    Infolinia czynna pon.-pt. godz. 8:00-16:30.
    Opłata zgodna z taryfą operatora.

Dane potrzebne do złożenia reklamacji

  • nazwa firmy
  • adres siedziby
  • NIP/ REGON
  • dane kontaktowe: nr telefonu/ adres e-mail/adres korespondencyjny
  • opis przedmiotu reklamacji
  • oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji
  • preferowana forma odpowiedzi na reklamację (pisemna / mailowa)

Dokumenty

Reklamacje | Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
7 Wrzesień 2018 r.
192.5 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Reklamacje | Pozasądowe rozwiązywanie sporów
7 Wrzesień 2018 r.
94.7 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Reklamacje | Formularz zgłoszenia reklamacji
7 Wrzesień 2018 r.
710.9 kB
PDF
pl_PL
Pobierz