Ankieta
Najczęściej wyszukiwane:

Santander Leasing drugi rok z rzędu Marką Godną Zaufania

29 kwietnia 2021

Tytuł Marki Godnej Zaufania 2021 w kategorii leasing drugi rok z rzędu trafił do Santander Leasing. To już szósta edycja badania, w którym organizator wydarzenia poprosił przedsiębiorców o spontaniczne wskazanie w 25 kategoriach produktów i usług, do których właściciele firm i menedżerowie mają największe zaufanie. Liderem badania w branży leasingowej - po raz drugi - został Santander Leasing.

Nagroda Marka Godna Zaufania przyznawana jest na podstawie wypełnianych ankiet, w których przedsiębiorcy spontanicznie wskazują daną markę, opierając się na własnych preferencjach, wiedzy i doświadczeniu. To sprawia, że badanie najlepiej pokazuje, czyje produkty i usługi najczęściej wybierają przedstawiciele firm.

- Każda kolejna podpisana przez nas umowa to dowód na to, że klienci nam ufają. Czuję wtedy, że wspieranie przedsiębiorców w rozwoju i dawanie im możliwości wyboru odpowiednio przygotowanego finansowania ma sens, niezależnie od kondycji świata, który nas otacza. A ten potrafi zaskakiwać. Minęło już bowiem ponad rok
od początków pandemii, która nie tylko zmieniła oblicze gospodarek, ale też zweryfikowała poziom zaufania do partnerów biznesowych
podkreśla Tomasz Jąder, prezes zarządu Santander Leasing. - Tym bardziej cieszę się, że tak wielu klientów postanowiło w minionym roku rozwijać swoje przedsiębiorstwa razem z nami. Odbieram to właśnie jako wyraz zaufania i docenienia naszej postawy, którą zbudowaliśmy na lojalności, wsparciu i trosce o naszych klientów, partnerów biznesowych, ale także naszą załogę. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie zdobywa się tego w sposób automatyczny. To jest specjalny rodzaj relacji, którą tworzy się latami, to długotrwały proces obarczony także na co dzień ryzykiem biznesowym. Jednak ostatecznie, jeśli na końcu tej drogi jest zadowolony partner, to wiem, że było warto. Dzisiaj moja satysfakcja jest jeszcze większa, gdyż drugi rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni tytułem Marka Godna Zaufania. W imieniu swoim i całego zespołu dziękuję zatem za zaufanie, jakim nas obdarzonododaje Tomasz Jąder.

Badanie Marka Godna Zaufania już po raz szósty przeprowadził na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” instytut badawczy Kantar Polska, realizując ankietę wśród ponad 1 200 przedsiębiorców. Respondenci (wg stanowisk byli
to: w ponad 43 proc. właściciele i prezesi, prawie 36 proc. kadra kierownicza oraz prawie 18 proc. specjaliści) w wypełnionych ankietach wymienili łącznie 214 cenionych przez siebie marek, a nagrodzone zostały firmy w 25 kategoriach branżowych, m.in. takich jak: firma leasingowa, firma ubezpieczenia, audyt finansowy, samochód osobowy czy dostawczy dla firmy, linie lotnicze czy Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. W każdej kategorii przedsiębiorcy mogli wskazać tylko jedną markę. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców z segmentu B2C czy B2B.