Szukaj na stronie

Lista komunikatów Santander Leasing

Działamy razem! Odroczenie spłaty zobowiązań (epidemia koronawirusa).

23 marca 2020

Potwierdzamy, że Santander Leasing nie zmienia numerów kont do wpłat, telefonów, adresów stron www. Niezależnie od okoliczności, w Santander Leasing zawsze jesteśmy razem z naszymi klientami. Dlatego reagujemy na sytuację wywołaną koronawirusem. Troszczymy się o naszych klientów, jako odpowiedzialna społecznie firma będziemy ich wspierać w trudnych sytuacjach i wychodzić naprzeciw ich potrzebom.

Co robimy?

Udostępniliśmy naszym klientom możliwość zdalnego składania wniosków o odroczenie spłaty zobowiązań.

Jak skorzystać z naszej propozycji?

To proste: zaloguj się do eBOK24 (ebok.santanderleasing.pl) Uruchomi się w nowym oknie i złóż wniosek:

Odroczenie spłaty zobowiązań (epidemia koronawirusa).

Z uwagi na skalę akcji, propozycje są udostępniane stopniowo.

O dostępności propozycji, zostaniesz powiadomiony e-mail’em lub sms (komunikaty uzależnione są od ustawień formy kontaktu w portalu eBOK24 / Ustawienia / Powiadomienia / Zarządzaj).
Jeśli nie dostałeś powiadomienia: sprawdź Ustawienia i włącz powiadomienia.

Jeżeli nie otrzymasz w najbliższych dniach propozycji, nie martw się. Będziemy je udostępniać w kolejnych dniach.

Odroczenie płatności za pośrednictwem eBOK24 jest wolne od opłat.

Uwaga!

Zwróć uwagę na umowy leasingu zawarte do 31 grudnia 2018 roku, których przedmiotem są samochody osobowe o wartości ponad 150 tysięcy złotych. Zmiany w tych umowach mogą skutkować utratą prawa do pełnego ujmowania opłat w kosztach podatkowych.

Kontynuujemy działania:

Jeżeli chcesz skorzystać, z naszej propozycji, a nie masz jeszcze konta eBOK24, załóż je.

Jak uzyskać dostęp?

Jeżeli miałeś założone konto w portalu eBOK24, ale go nie aktywowałeś, nie martw się, w najbliższym czasie otrzymasz ponowne maile aktywacyjne. Jeżeli nie jesteś pewny czy masz założone konto, sprawdź postanowienia swojej umowy leasingu albo pożyczki lub skontaktuj się ze swoim Doradcą Leasingowym.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Obecnie zgłasza się do nas wielu klientów, stąd mogą wystąpić opóźnienia w realizacji zadań lub utrudnienia w kontakcie z nami.

Za wszystkie niedogodności przepraszamy.