Reklamacje dla klientów Santander F24
Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami składania i rozpatrywania reklamacji, stosowanymi w Santander F24 S.A.
Dokumenty te powstały w ramach realizacji zadań, wynikających z ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.
Formy składania reklamacji
w siedzibie Santander F24 S.A.
Reklamacje należy składać listownie lub osobiście (ustnie, do protokołu)
Adres:
Santander F24 S.A.
ul. Kolorowa 8
60-198 Poznańna adres mailowy
reklamacje@santanderleasing.pl
__________________________reklamacje.posrednik@santanderleasing.pl
(reklamacje dotyczące usług świadczonych przez doradców, będących pośrednikami kredytowymi Santander F24 S.A.)poprzez infolinię Biura Obsługi Klienta
Infolinia czynna pon.-pt. godz. 8:00-16:00.
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Przy zgłaszaniu reklamacji, prosimy o podanie następujących danych:
- imię i nazwisko,
- PESEL,
- dane kontaktowe: nr telefonu/e-mail/adres korespondencyjny,
- opis przedmiotu reklamacji (czego dotyczy reklamacja),
- co powinniśmy zmienić lub poprawić (oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji),
- preferowaną formę odpowiedzi na reklamację (mailowa / pisemna)
- dane pośrednika kredytowego, którego dotyczy reklamacja, czyli imię i nazwisko (dotyczy reklamacji na doradcę leasingowego i doradcę obsługi serwisowej, działającego w imieniu Santander F24 przy zawieraniu umowy).
Dokumenty