Reklamacje dla klientów Santander F24
Szanowni Państwo,
w dniu 11 października 2015 r. weszła w życie ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2270 t.j. ze zm.).
Realizując jej postanowienia wprowadziliśmy Zasady składania i rozpatrywania reklamacji, które mają zastosowanie również do umów zawartych z Santander F24 S.A (dawniej: BZ WBK F24 S.A.) przed 11 października 2015 roku.
Dla usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji, Santander F24 S.A. rekomenduje aby składnie reklamacji dokonywane było:
- w siedzibie Santander F24 S.A (Poznań, ul. Kolorowa 8), gdzie należy składać reklamacje listownie lub osobiście (ustnie, do protokołu),
- na adres mailowy: reklamacje@santanderleasing.pl,
- poprzez infolinię Biura Obsługi Klienta: 61 850 35 00 „Opłata zgodna z taryfą operatora, Infolinia czynna pon.-pt. godz. 8:00-16:30”
Zachęcamy do skorzystania z formularza reklamacyjnego
Przy zgłaszaniu reklamacji, prosimy o podanie następujących danych:
- imię i nazwisko,
- PESEL,
- dane kontaktowe : nr telefonu/ adres e-mail/adres korespondencyjny,
- opis przedmiotu reklamacji,
- oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji,
- preferowaną formę odpowiedzi na reklamację (pisemna / mailowa).