Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Konto Jakie Chcę dopasowane do Twoich potrzeb

Konto Santander Max

Maksymalny pakiet korzyści każdego dnia

Konto Santander Max

15 zł co miesiąc, a w pakiecie zyskujesz za 0 zł:

  • kartę Dopasowaną bez opłaty miesięcznej
  • nielimitowane przelewy natychmiastowe
  • wypłaty gotówki z bankomatów na świecie
  • brak prowizji za przewalutowanie, gdy płacisz kartą Dopasowaną za granicą
  • przelewy BLIK na telefon
  • wypłaty ze wszystkich bankomatów BLIKIEM
  • wypłaty i wpłaty z naszych bankomatów
  • zlecenia stałe i polecenia zapłaty
  • przelewy w euro do i z krajów EOG
  • nieograniczoną liczbę przelewów zagranicznych - dowiedz się więcej o Santander w podróży w 

Dodatkowo 1% zwrotów za rachunki w ciągu roku do 300 zł. 

Promocje

Z kontem możesz zyskać jeszcze więcej

Aplikacja mobilna

Aplikacja pomaga w codziennych sprawach

Dopasuj do siebie
powitanie, logowanie, tapeta
Używaj trybu dyskretnego
ukryj stan konta w miejscach publicznych
Korzystaj z BLIKA
płać, wypłacaj i przelewaj na telefon
Kupuj i płać
za: bilety, parkingi, autostrady,
kwiaty, taksówki
Wymieniaj walutę
w Kantorze Santander 24/7
Oszczędzaj z Moimi celami
określ cel i wygodnie odkładaj

Poznaj aplikację Uruchomi się w nowym oknie

Demo aplikacji Uruchomi się w nowym oknie

Karta Dopasowana

Wybierz kartę Visa lub Mastercard

Wielowalutowość

Płać za granicą jak u siebie

Wszystko to znajdziesz w Santander mobile/internet

w bankomatach Grupy Santander za granicą.

Planujesz wyjazd, zobacz co jeszcze może Ci się przydać. Więcej

BLIK

BLIK - płać zbliżeniowo

    • Wystarczy nasze konto i aplikacja Santander mobile w telefonie
    • Korzystaj z BLIKA, gdy zapomnisz karty czy gotówki
    • Płać zbliżeniowo BLIKIEM (min. Android 6.0)
    • Za BLIKA nic nie płacisz
    • Płać w internecie
    • Przelewaj na numer telefonu BLIK
    • Udostępniaj czeki BLIK
    • Odbieraj przelew na telefon BLIK
    • Wypłacaj gotówkę z bankomatu za 0 zł

Bezpłatne szkolenia

Korzystaj z bezpłatnej platformy Santander Open Academy

  • Aplikuj na szkolenia, na które prowadzimy rekrutację. Rozwijaj swoje kompetencje językowe, techniczne i miękkie.

  • Możesz mieć dostęp do szkoleń z nieograniczoną liczbą miejsc, dostępne od ręki - zarejestruj się na platformie i korzystaj

  • Na platformie znajdziesz materiały edukacyjne, takie jak: e-booki, audiobooki, podcasty, filmy. Dodatkowo stypendia dla społeczności akademickiej.

Santander internet

Santander internet - załatwiaj sprawy urzędowe online

  • Kwalifikowany podpis elektroniczny

    Podpisuj dokumenty zdalnie, szybko i bezpiecznie bez czytnika ani karty z certyfikatem.

  • Rodzina 800 Plus

    Wniosek o świadczenie Rodzina 800+ możesz złożyć wygodnie, bez wychodzenia z domu w swojej bankowości internetowej.

  • Dobry Start

    Prosto i bez kolejki. Złóż wniosek przez internet o jednorazowe świadczenie Dobry start na swoje dziecko, które rozpoczyna rok szkolny.

  • Przelewy do ZUS i US

    Oszczędzaj czas i opłacaj podatki i składki ZUS w swojej bankowości internetowej.

  • Profil zaufany

    Załatwiaj wiele spraw urzędowych bez kolejki. Zyskaj bezpłatny dostęp online do serwisów administracji publicznej.

Poznaj funkcje, które ułatwią Ci codzienne bankowanie

  • mojeID

    Potwierdzaj tożsamość u dostawców komercyjnych - online

  • Zaktualizuj swoje dane

    Dbaj o bezpieczeństwo swoich finansów i bankuj bez przeszkód. Podpowiadamy Ci, co zrobić aby mieć w banku aktualne dane i dokumenty.

  • Alerty24

    To automatyczne powiadomienia o tym, co dzieje się na Twoim koncie i karcie. Wyślemy je do Ciebie SMS-em, e-mailem lub w aplikacji mobilnej. 

  • eWyciąg

    Masz dość bałaganu w dokumentach? Wybierz wyciągi elektroniczne, zamiast papierowych.

  • Zaufany komputer

    Loguj się bez smsKodów. Wygodnie i tak samo bezpiecznie.

  • Kantor Santander

    Wymieniaj waluty szybko, wygodnie i po atrakcyjnym kursie. Możesz zrobić to bez wychodzenia z domu. Zyskujesz szybki dostęp do waluty, którą kupujesz.

  • Przelewy natychmiastowe

    Zależy Ci na czasie? Korzystaj z przelewów natychmiastowych. Pieniądze dotrą do odbiorcy w ciągu kilku minut, nawet w weekend.

  • Przelew24

    Płać szybko i wygodnie za zakupy w internecie. Dane do przelewu uzupełniają się automatycznie, a sklep od razu otrzyma informację o płatności.

  • Lista odbiorców

    Wysyłasz co miesiąc przelewy do tych samych odbiorców? Dodaj ich do Twojej listy. Nie musisz przepisywać za każdym razem numeru konta, czy nazwy odbiorcy do przelewu.

  • Doładowania telefonów

    Doładujesz telefon sobie i innym osobom w najpopularniejszych sieciach komórkowych w Polsce.

  • Zarządzanie kartami

    Aktywujesz kartę i nadasz jej PIN, zmienisz limity, włączysz pasek magnetyczny, zastrzeżesz lub zablokujesz.

  • Forma otrzymywania korespondencji

    Żyj w zgodzie z naturą. Wybierz listy elektroniczne w poczcie Santander internet.

Jak założyć konto

  • Wypełnij wniosek

    Przygotuj dowód osobisty - sprawdź czy jest ważny. Podaj niezbędne dane do otwarcia konta. Wypełnienie wniosku zajmie Ci kilka minut.

  • Zawrzyj umowę

    Jeśli otwierasz konto:

    • na selfie - umowę otrzymasz na podany e-mail;
    • za pośrednictwem kuriera - możesz wybrać, czy chcesz otrzymać umowę na  e-mail lub czy ma ją przywieźć kurier.

  • Otwarcie konta

    Konto otworzymy po poprawnej weryfikacji Twoich danych podczas składania wniosku na selfie albo po dostarczeniu przez kuriera dokumentów do banku.

  • Korzystaj z konta

    Jeśli zamówisz kartę do konta, wyślemy ją pocztą. Przed otrzymaniem fizycznej karty, możesz ją dodać do Apple Pay lub Google Pay i nią płacić. Aktywuj kartę w Santander internet lub w aplikacji mobilnej.

  • Pobierz i zainstaluj aplikację

    Wybierz odpowiedni sklep z aplikacjami - App Store (iOS) lub Google Play (Android).

  • Otwórz aplikację naszego banku

    Przygotuj dowód osobisty - sprawdź czy jest ważny. Przed zalogowaniem, kliknij Menu, następnie Oferta i podaj niezbędne dane do otwarcia konta. Wniosek wypełnisz w kilka minut.

  • Zawrzyj umowę

    Jeśli otwierasz konto:

    • na selfie - umowę otrzymasz na podany adres e-mail;
    • za pośrednictwem kuriera - możesz wybrać, czy chcesz otrzymać umowę na adres e-mail lub czy ma Ci ją przywieźć kurier.

  • Korzystaj z konta

    Konto otworzymy po poprawnej weryfikacji Twoich danych. Jeśli zamówisz kartę do konta, wyślemy ją pocztą. Przed otrzymaniem fizycznej karty, możesz ją dodać do Apple Pay lub Google Pay i nią płacić. Aktywuj kartę w Santander internet lub w aplikacji mobilnej.

  • Przygotuj dokument tożsamości

    Konto otworzysz w bankowości internetowej, jeśli masz już usługi Santander online. Przygotuj dowód osobisty - upewnij się, że jest jeszcze ważny.

  • Zaloguj się do bankowości internetowej

    Przejdź do zakładki Oferta banku i wybierz Konta osobiste.

  • Podpisz umowę

    Wybierz rodzaj konta, który chcesz otworzyć, wypełnij formularz i podpisz umowę.

  • Korzystaj z konta

    Jeśli zamówisz kartę do konta, wyślemy ją pocztą. Przed otrzymaniem fizycznej karty, możesz ją dodać do Apple Pay lub Google Pay i nią płacić. Aktywuj kartę w Santander internet lub w aplikacji mobilnej.

  • Odwiedź placówkę

    Przygotuj dowód osobisty albo paszport - sprawdź czy jest ważny. Przyjdź do naszej dowolnej placówki.

  • Podpisz umowę

    Zapoznaj się z ofertą i podpisz umowę.

  • Korzystanie z konta

    Możesz od razu korzystać z konta. Jeśli zamówisz kartę do konta, wyślemy ją pocztą. Możesz nią płacić jeszcze przed otrzymaniem plastiku - wystarczy, że dodasz ją do portfela cyfrowego Apple Pay lub Google Pay. Kartę aktywujesz w Santander mobile lub Santander internet.

Opłaty i regulaminy

Najczęściej zadawane pytania

  • Wniosek o otwarcie konta osobistego możesz złożyć na stronie naszego banku lub w aplikacji mobilnej.
    Konto otworzysz także w dowolnym oddziale.

  • Żeby wypełnić wniosek o otwarcie konta z bankowością internetową potrzebujesz około 20 minut. Jeśli wybierzesz opcję zawarcia umowy na selfie, konto otworzymy niezwłocznie, pod warunkiem pozytywnej weryfikacji Twojej tożsamości. Jeśli wybierzesz opcję z kurierem -  konto otworzymy, gdy kurier przekaże nam podpisane przez Ciebie dokumenty. Zazwyczaj trwa to od 2 do 4 dni roboczych. Sprawdź konta bankowe w promocji undefined

  • Tak. Konto możesz założyć w aplikacji mobilnej i na naszej stronie. Jeśli korzystasz już z usług Santander internet, konto możesz otworzyć także po zalogowaniu do tych usług.

  • Możesz otworzyć konto przez aplikację mobilną. Najpierw ściągnij aplikację Santander mobile w sklepie Google Play lub App Store, a następnie wejdź w naszą ofertę jeszcze przed zalogowaniem.

  • Żeby założyć konto bankowe przez internet potrzebujesz dostępu do internetu, komputera lub telefonu oraz dowodu osobistego. Musisz być pełnoletni i posiadać obywatelstwo polskie. Szczegółowe informacje dotyczące otwarcia Konta Santander Max znajdziesz tutaj.

  • Możesz to zrobić w bankowości internetowej lub w naszej placówce.


    Otwórz u nas konto, jeśli jeszcze go nie masz.

     Wypełnij wniosek Uruchomi się w nowym oknie i daj nam upoważnienie Uruchomi się w nowym oknie do działania w Twoim imieniu. Możesz:

    • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu,
    • przenieść Twoje pieniądze z dotychczasowego konta, 
    • zlecić zamknięcie konta w innym banku,
    • zlecić nam powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urzędu Skarbowego o numerze konta w naszym banku.


    Przekażemy Twój wniosek do dotychczasowego banku.

    Twój dotychczasowy bank przekaże nam informacje potrzebne do przeniesienia konta i usług. Może także wskazać przeszkody uniemożliwiające przeniesienie konta, np. ujemne saldo konta, zaległe opłaty, niezgodność danych.


    Przeniesiemy usługi i zrealizujemy dyspozycję zgodnie z Twoim wnioskiem.

    Ustawimy zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu zgodnie z terminami wskazanymi we wniosku. Powiadomimy wskazane przez Ciebie instytucje o numerze konta w naszym banku w celu przekazywania na nie wynagrodzenia, renty, emerytury itp.

     

    Dowiedz się więcej Uruchomi się w nowym oknie

  • Co zrobić, aby otrzymać zwroty:

    • zgłosić rachunki (faktury) - zgłoś do nas wcześniej swoje faktury (muszą być wystawione na Twoje nazwisko),
    • opłacić rachunki z konta - zwroty za domowe rachunki to nagrody, które otrzymasz od banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Santander.

    Możesz to zrobić:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - dołącz skan lub zdjęcie faktury. W panelu Dopasuj bank do swoich potrzeb wybierz ZWROTY ZA RACHUNKI,
    • w dowolnej placówce banku - możesz pokazać faktury doradcy w dowolnej placówce banku.

    Za co otrzymasz zwroty:

    • prąd, gaz, internet, telefon komórkowy i stacjonarny oraz telewizję.

    Jak należy opłacać rachunki:

    • rachunki możesz opłacać jak Ci wygodnie i jak lubisz - przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty.

    Ile możesz zyskać:

    • nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.

    Ważne: Wystarczy tylko raz zgłosić swoje faktury opłacane z Konta Santander Max.

  • Masz do wyboru: kartę Dopasowaną Visa i Dopasowaną Mastercard. Z obu korzysta się tak samo wygodnie i mają takie same opłaty. Dzięki każdej z nich zyskasz dodatkowe bonusy. To, co je wyróżnia to programy lojalnościowe organizacji płatniczych.

    Z kartą Dopasowaną:

    Przeczytaj więcej o zaletach karty Dopasowan Uruchomi się w nowym oknieej Visa i Mastercard

    Nie możesz się zdecydować? Zamów obie karty.

  • Kartę Dopasowaną do konta bankowego możesz zamówić w swojej bankowości internetowej, pod numerem 1 9999 i w naszej placówce.

  • Jeśli masz Konto Santander i kartę Dopasowaną, to nie ponosisz opłaty za wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie.

    Możesz także wypłacać pieniądze bezpłatnie z naszych i innych bankomatów, za pomocą kodu BLIK.



    Wyszukaj bankomaty Santander Uruchomi się w nowym oknie

  • Przelew internetowy czyli przelew natychmiastowy to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy szczególnie liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy. Z przelewu natychmiastowego możesz skorzystać za darmo. Jest dostępny 24/7, a pieniądze są w kilka minut u odbiorcy. Więcej Uruchomi się w nowym oknie

  • Tak, Twoje pieniądze możemy przekazać bliskim. Żeby tak się stało, musisz złożyć dyspozycje Zapis na wypadek śmierci - tylko dla kont gdzie jesteś jedynym właścicielem.  Wskazujesz w nim osobę/osoby, którym chcesz przekazać swoje pieniądze. Mogą być nimi tylko:

    • małżonek,
    • wstępni (np. rodzice, dziadkowie),
    • zstępni (np. dzieci, wnuki),
    • rodzeństwo.

    Dyspozycję możesz złożyć u doradcy w oddziale lub pod numerem 1 9999.

    Zapis na wypadek śmierci realizujemy przed procesem spadkobrania.

     

    Kwota wypłaty jest ograniczona - nie może być wyższa niż dwudziestokrotne, przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszane przez Prezesa GUS za ostatni miesiąc przed Twoją śmiercią. Reszta, wejdzie w proces spadkobrania.

  • Możesz wypłacać pieniądze i płacić kartą z konta osobistego, w sklepie i internecie - na dwa sposoby:

    • tradycyjnie - z użyciem karty,
    • nowocześnie - dodać karty do portfeli cyfrowych. 

    Jak skorzystać?

    Tradycyjnie:

    • poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    • sprawdź kwotę transakcji i jeśli jest prawidłowa przyłóż kartę do czytnika,
    • transakcja zostanie potwierdzona gdy na ekranie wyświetli się potwierdzenie zakończenia transakcji.

    Nowocześnie:

    • dodaj swoją kartę do portfeli cyfrowych i płać nimi telefonem lub zegarkiem.
  • Tak, w naszym banku możesz otworzyć konto wspólne. Współposiadaczem Twojego konta może być dowolna osoba o pełnej zdolności do czynności prawnych. Najlepiej taka, do której masz zaufanie. Konto wspólne może mieć kliku posiadaczy.

    Nie prowadzimy rachunków wspólnych dla dzieci i nierezydentów.

    Konto wspólne możesz otworzyć w dowolnej placówce naszego banku. Umowa musi być podpisana przez wszystkich współposiadaczy.

  • Każdy posiadacz konta wspólnego ma takie same prawa tj. każdy samodzielnie może:

    • składać dyspozycję przelewu, zlecenia stałego
    • mieć swoją kartę do konta
    • ustanowić swoich pełnomocników
    • mieć pełen dostęp do historii konta
    • zamknąć konto

    Natomiast, jeśli chcesz dopisać kolejnego współposiadacza lub odpisać dotychczasowego współposiadacza - muszą się na to zgodzić wszyscy współposiadacze. Aneks podpisujecie jednocześnie.

    Każdy z posiadaczy może zawrzeć swoją umowę bankowości elektronicznej, co oznacza, że do usług każdy loguje się swoim loginem i hasłem. Każdy może utworzyć swoją listę zaufanych odbiorców.

  • W takim przypadku konto nadal będziemy prowadzić dla pozostałych współposiadaczy.
    Ewentualna kwota należna spadkobiercom nieżyjącego współposiadacza jest ustalana w postępowaniu spadkowym.
    Współposiadacz rachunku wspólnego nie może ustanowić zapisu wkładem na wypadek śmierci. Oznacza to, że nie może wskazać osoby, której po jego śmierci wypłacimy pieniądze bez przeprowadzania postępowania spadkowego. Dowiedz się więcej undefined

  • Współposiadacz może w pełni dysponować pieniędzmi na rachunku np. wypłacać, przelewać płacić kartą czy BLIKIEM.

    Pełnomocnik może składać tylko takie dyspozycje do rachunku, które wynikają z udzielonego pełnomocnictwa np. może mieć tylko dostęp do historii konta, albo może dysponować pieniędzmi w takim samym zakresie jak posiadacz konta. Zależy to od rodzaju pełnomocnictwa. Może być ono:

    • nieograniczone – do wszystkich lub wybranych kont, także tych otwieranych w przyszłości,
    • rodzajowe – do określonego rodzaju czynności,
    • szczególne – do wykonania jednorazowej czynności na koncie.

    Pełnomocnik nie może ustanawiać dalszych pełnomocników do konta.

    Z chwilą śmierci współposiadacza pozostali współposiadacze mogą nadal korzystać z konta. Natomiast pełnomocnik ustanowiony przez zmarłego współposiadacza nie może korzystać z konta, bo jego pełnomocnictwo wygasło.

  • Obywatele krajów, które należą do Unii Europejskiej, mogą założyć konto bankowe na podstawie paszportu zagranicznego lub dowodu osobistego.

    Dodatkowo, aby potwierdzić legalność pobytu w Polsce, przynieś do nas jeden z poniższych dokumentów: 

    • kartę pobytu z numerem PESEL,
    • zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy, albo inny dokument, który potwierdza, że pracujesz w Polsce,
    • legitymację szkolną lub studencką albo inny dokument, który potwierdza, że uczysz się w Polsce,
    • dokument, który potwierdza, że jesteś właścicielem nieruchomości w Polsce,
    • doradca może poprosić Cię też o certyfikat rezydencji podatkowej właściwy dla kraju Twojego stałego zamieszkania.

    Jeśli masz nadany numer Pesel, możesz okazać nam dokument, który potwierdza jego nadanie, albo prawo jazdy, w którym jest wpisany.

    Aby otworzyć Ci konto, oprócz dokumentów, o których piszemy powyżej, poprosimy Cię także o podanie numer TIN, czyli Tax Identification Number. Jest to odpowiednik polskiego numeru NIP, który musisz nam podać w oświadczeniu o obowiązkach podatkowych w krajach innych niż Polska.

    Ważne: Możesz założyć konto bankowe tylko w oddziale stacjonarnym. Niestety nie otworzysz rachunku przez internet.

Kantor Santander udostępniamy w Santander internet/mobile.
Materiały umieszczone na stronie oraz wszystkie zawarte w nich informacje mają charakter marketingowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania wymaganego do używania portfeli cyfrowych znajduje się na www.santander.pl/ms/plac-mobilnie Uruchomi się w nowym oknie.