Bezpieczna Karta
  • Dwa pakiety do wyboru – Spokój i Komfort

    Dwa pakiety do wyboru – Spokój i Komfort

  • Składka miesięczna

    Niskie składki miesięczne

  • Szeroka ochrona

    Szeroki zakres ochrony

  • Umowa

    W każdej chwili możesz zawrzeć umowę i ją rozwiązać

Pakiety ubezpieczenia Bezpieczna Karta

Wybierz swój pakiet lub zdecyduj się na oba

  • Pakiet Spokój
    • możesz otrzymać odszkodowanie, gdy stracisz stałe źródło dochodu lub będziesz niezdolny do pracy,
    • Twoi bliscy mogą otrzymać odszkodowanie na wypadek Twojej śmierci, spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem.
  • Pakiet Komfort
    • ochrona przed skutkami kradzieży i zgubieniem karty np. nieuprawnione transakcje,
    • ochrona gotówki, którą wypłaciłeś z bankomatu, terminala POS lub kasy banku,
    • ubezpieczenie towarów, za które zapłaciłeś kartą, na wypadek ich zniszczenia, utraty lub uszkodzenia,
    • możesz otrzymać odszkodowanie, także w przypadku utraty dokumentów i portfela, gdy zgubisz je lub zostaną Ci skradzione razem z kartą.

Proste zasady, przejrzyste opłaty

 

Pakiet Komfort

 

Pakiet Spokój

 

 

Kup ubezpieczenie Bezpieczna Karta, jak chcesz

Przez telefon lub w oddziale

Skontaktuj się z doradcą
Zadzwoń pod numer 61 885 15 94 i zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia "Bezpieczna Karta".
Określ zakres ubezpieczenia i podaj dane do umowy
Wybierz pakiet ubezpieczenia, który spełnia Twoje oczekiwania. Podaj doradcy swoje dane - to pozwoli sporządzić umowę ubezpieczeniową.
Kup ubezpieczenie
Składka na ubezpieczenie będzie pobierana automatycznie z Twojego rachunku karty kredytowej (poleceniem zapłaty). Ochrona rozpoczyna się od następnego dnia po dniu zawarcia umowy ubezpieczenia.
Zostaw numer
Przyjdź do oddziału
Zapytaj doradcę o szczegóły ubezpieczenia "Bezpieczna Karta".
Określ zakres ubezpieczenia i podaj dane do umowy
Wybierz pakiet ubezpieczenia, który spełnia Twoje oczekiwania i podaj doradcy swoje dane - to pozwoli sporządzić umowę ubezpieczeniową.
Kup ubezpieczenie
Składka na ubezpieczenie będzie pobierana automatycznie z Twojego rachunku karty kredytowej (poleceniem zapłaty). Ochrona rozpoczyna się od następnego dnia po dniu zawarcia umowy ubezpieczenia.

Jak zgłosić roszczenie?

Przez telefon

Zadzwoń pod numer: 801 888 188 lub 22 557 44 71
(koszt połączenia wg taryfy operatora).

Koszt połączenia wg taryfy operatora. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00.

Pocztą elektroniczną

Pocztą tradycyjną

Wyślij zgłoszenie na:

Santander Allianz
Roszczenia Majątkowe
ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa

Dokumenty

Ogólne Warunki Ubezpieczenia Bezpieczna Karta
21 Maj 2022 r.
462.3 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Informacja o produkcie ubezpieczeniowym Ubezpieczenie Bezpieczna Karta
21 Maj 2022 r.
81.1 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Informacja o Agencie Ubezpieczeniowym
21 Maj 2022 r.
398.0 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Wsparcie przy wyborze pakietów Bezpieczna Karta

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Wideo lub audio

Infolinia

Zostaw numer

W oddziale

Polecamy Ci także

Sprawdź inne produkty z naszej oferty

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Ochronę ubezpieczeniową w ramach Umowy ubezpieczenia Bezpieczna Karta świadczy Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. (Santander Allianz TU). Szczegółowe informacje, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczenia Bezpieczna Karta, które określają m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym i Informacje dodatkowe, które stanowią łącznie kartę produktu, dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. (bank) oraz na santander.allianz.pl. Informacja o wysokości należnej składki ubezpieczeniowej dostępna jest w placówkach banku. Bank jest agentem ubezpieczeniowym Santander Allianz TU. Bank jest wpisany pod nr 11135943/A do rejestru pośredników ubezpieczeniowych, który prowadzi KNF. Infolinia 1 9999 (lub +48 61 81 1999, dla osób które dzwonią z zagranicy) - opłata zgodna z taryfą danego operatora.
Stan na 21.05.2022 r.