Przemieszczanie się po mieście sprawia radość – gdy jest płynne i jesteśmy w stanie dostać się z punktu A do punktu B bez zbędnych przestojów. Staje się koszmarem, gdy zaczynamy tracić czas na rozważania, gdzie kupić bilet albo którą korporację taxi zamówić i czy można będzie zapłacić kartą. Szkoda czasu na niepotrzebne roztrząsania. Lepiej załatwić wszystko od ręki w jednym miejscu, w aplikacji Santander mobile.

 

Sprawdź promocję Konta Jakie Chcę

 

Podróżowanie po mieście bywa wielką przygodą. Na podróżnych czyhają kontrolerzy, skomplikowane taryfikatory biletów wymagające szybkich pogłębionych studiów i sterczenia przed biletomatami albo dopytywania o szczegóły przypadkowych przechodniów. Do tego taksówkarze, którzy chętnie dowiozą nas do celu, ale bardzo okrężną drogą, tłumacząc przy okazji, jak to miasto się rozrosło w ostatnich latach. A co dopiero w obcym mieście? Może lepiej w ogóle nie ruszać się z domu.

A bywało jeszcze ciekawiej. Może niektórzy pamiętają wszechobecne kioski ruchu z naklejką lokalnego zakładu transportu miejskiego albo próby zakupu biletu u kierowcy – tu kwota miała być zawsze odliczona! Biletomaty na chodnikach, przy przystankach, a nawet we wnętrzu autobusów i tramwajów, wydawały się mega skokiem technologicznym. Choć nie wiemy, jak wy, ale my mamy wrażenie, że nadal dość często się zawieszają.

A zamawianie taxi wyłącznie przez telefon? Co więcej, jeśli płatność kartą, to tylko wyjątkowo. Z dystansu wszystko nabiera cieplejszych odcieni, choć wtedy tak wesoło nie było.

Teraz niby jest lepiej. Można wysłać sms albo ściągnąć jakąś aplikację. Tylko która działa najlepiej? Jak skonfigurować płatności? Trzeba wcześniej doładować konto? I jak zwykle to bywa, przychodzi nam to do głowy w ostatniej chwili, gdy taksówka powinna już jechać, bo jesteśmy spóźnieni. I znów okazuje się, że tak szeroki wybór aplikacji wcale życia nie ułatwia. Więcej wcale nie oznacza lepiej.

Proste sposoby na proste czynności

Na szczęście przemieszczanie się po mieście może być czystą przyjemnością, gdy tylko sami ułatwimy sobie życie. Nieważne, czy wybieramy taksówkę, autobus lub tramwaj – chcemy mieć wszystko w zasięgu ręki i załatwić bez zbędnej zwłoki. To nieskomplikowane czynności, które chcemy wykonać w prosty sposób i, co najważniejsze, bez żmudnego przeklikiwania się przez kolejne aplikacje, tracenie cennego czasu w kolejkach czy rozglądania się za automatem, który w końcu wydrukuje bilet.

Wszystko jest zdecydowanie łatwiejsze dzięki łączącej wiele funkcji aplikacji Santander mobile. Życie w mieście, weekendowy wypad czy służbowy wyjazd w końcu mogą być przyjemne jak nigdy dotąd. Bilety komunikacji miejskiej wielu polskich miast czy zamawianie taksówki jest możliwe w jednym miejscu.

Nie wymaga to instalowania żadnych dodatkowych aplikacji czy doładowania zewnętrznego konta. Wszystko w jednym miejscu oznacza, że nie tracimy czasu na zbędne rozważania. Santander mobile to:

  • nasz podręczny biletomat, który mamy zawsze ze sobą we własnym telefonie, uniwersalny i niezawodny, działający w wielu miastach Polski (Sprawdź listę miast, w których usługa jest dostępna). Nie zawracamy sobie głowy kartonikami, gdy nasz autobus lub tramwaj właśnie podjeżdża. Po co czekać na następny? Szkoda czasu. Wsiadamy, kiedy tylko mamy ochotę, klikamy i jedziemy. Bez rozglądania się za kioskiem czy biletomatem.
  • nasza centrala taxi, która wybawi nas w trudnych chwilach, gdy liczy się każda minuta. Po prostu klikamy, zamawiamy taksówkę i nie martwimy się o sposób płatności. Tak. Santander mobile to także super wygodna aplikacja taxi, niewymagająca wielu czynności czy karkołomnych ustawień.

Jeden krok do łatwego podróżowania po mieście

Jedyne, co trzeba zrobić, to na ekranie głównym aplikacji Santander mobile wybrać moduł Bilety, Parkingi, Taxi, przejść do wybranej funkcji i cieszyć się z możliwości sprawnego poruszania się po ulubionym mieście.

To które odwiedzamy w pierwszej kolejności?

Pobierz aplikację Santander mobile

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

Ocena 4.7 w Google Play

Ocena 4.5 w App Store

Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na: santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Konto Jakie Chce jest rachunkiem płatniczym. Aplikacja Santander mobile, aplikacja mobilna to usługa bankowości elektronicznej. Finanteq S.A. Partner banku, z którym bank zawarł umowę na świadczenie usług w ramach aplikacji Santander mobile – dostawca modułu: Zakupy mobilne (zakładka Bilety, parkingi, taxi).