Najczęściej wyszukiwane:
Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

  • Dostępne waluty

    Otwórz konto w EUR, USD, GBP, a w Santander internet dodatkowo w CHF.

  • Zakupy za granicą bez kosztów przewalutowania

    Połącz kartę Dopasowaną lub Select z kontem walutowym i kupuj w walucie konta.

  • Kantor Santander

    Wymieniaj walutę szybko i wygodnie 24/7.

Zobacz, kiedy przyda Ci się konto walutowe

  • często podróżujesz lub mieszkasz za granicą

  • robisz zakupy w zagranicznych sklepach internetowych

  • pracujesz za granicą i otrzymujesz wynagrodzenie w walucie obcej

  • spłacasz kredyt w walucie obcej

Karty do konta walutowego

Korzystaj z możliwości, jakie daje Ci bank w telefonie

Moje cele w aplikacji

Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie.

Kantor Santander

Wymieniaj waluty 24/7, ustaw alerty kursowe, kupuj i sprzedawaj waluty po korzystnych kursach.

BLIK

Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

Szybkie logowanie

Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

Bilety, parkingi, taksówki

Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

Płatności telefonem

Płać telefonem jak chcesz - BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Play.

Otwórz konto walutowe jak Ci wygodnie

1

Przygotuj dokument tożsamości

dowód osobisty albo paszport  (jeśli otwierasz konto w oddziale)

2

Otwórz konto

na stronie internetowej, w aplikacji Santander mobile lub w Santander internet

3

Wybierz sposób otwarcia konta

podpowiemy Ci co jeszcze musisz zrobić

Opłaty i prowizje

  • Prowadzenie konta (miesięcznie) 10 zł albo 0 zł Jak nie płacić
    Polecenie przelewu wewnętrznego na rachunek w Santander Bank Polska złożony za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej Santander internet/ mobile 0 zł
    Wpłata gotówki w oddziale Santander Bank Polska 0 zł
    Wypłata gotówki w oddziale Santander Bank Polska 0 zł

     

    Opłaty i prowizje

Najczęściej zadawane pytania

  • Dla kogo przeznaczone jest konto walutowe?

    Konto walutowe to doskonałe rozwiązanie dla osób, które zarabiają w EUR, USD, GBP lub CHF, otrzymują rentę w walucie obcej lub często podróżują po świecie. Konto pozwala na swobodne i bezpieczne dysponowanie pieniędzmi zarówno podczas pobytu za granicą, jak i w kraju. Nie trzeba otwierać konta w innym banku za granicą.

  • Co musi wiedzieć pracodawca, żeby wpłacić wynagrodzenie na konto walutowe?

    Jeżeli pracujesz w jednym z krajów Unii Europejskiej i zarabiasz w euro, Twój pracodawca zapłaci za przelew Twojego wynagrodzenia na konto w naszym banku dokładnie tyle samo, co za przelew na rachunek w banku w swoim kraju.

    Podaj pracodawcy:

    • numer konta w formacie IBAN – to 26 cyfr poprzedzonych kodem kraju, bez myślników i spacji (razem 28 znaków), np. P L XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX.
    • kod BIC: WBKPPLPP
    • imię, nazwisko oraz adres (dane właściciela rachunku)
    • nazwę banku: Santander Bank Polska S.A

    Twój pracodawca powinien wybrać opcję kosztową przelewu oznaczoną symbolem SHA. Kwota nie może przekraczać 50 000 euro.

    Za otrzymanie przelewu zagranicznego (polecenia wypłaty) i przekazanie go na Twoje Konto24 walutowe pobierze prowizję, zgodnie z obowiązującą w dniu dokonywania czynności Taryfą Opłat i Prowizji.

  • Jak mogę robić zakupy w internecie?

    Jeśli masz kartę Dopasowaną lub kartę Select możesz połączyć ją z kontem walutowym w euro, dolarach lub funtach i płacić za zakupy w internecie, np. za bilety lotnicze. Możesz także skorzystać z karty MasterCard walutowej wydanej do Twojego konta walutowego.

  • Czym są Alerty24?

    Jeśli chcesz być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się na Twoim koncie i karcie, możemy wysyłać Ci automatyczne powiadomienia o zmianach SMS‑em, e‑mailem lub w aplikacji Santander mobile.

Zobacz więcejzobacz mniej

Sprawdź inne produkty z naszej oferty

Korzystanie z Kantoru Santander w usługach bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dostępne jest dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę Santander online.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto24 walutowe, Konto oszczędnościowe w walutach obcych to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Kod 3D-Secure oraz Alerty24 to powiadamianie SMS.