Od 14 września inaczej zalogujesz się na konto w bankowości mobilnej i internetowej. Sprawdź, co się zmieniło 

Najczęściej wyszukiwane:
Gwarancje zagraniczne

Gwarancje zagraniczne

Forma zabezpieczenia transakcji, która nie służy do jej bezpośredniego rozliczenia. Nie wymaga angażowania środków własnych, podnosi wiarygodność kontrahenta

  • Bezpieczeństwo transakcji
    Bezpieczniejsza transakcja

    Gwarancja bankowa jest jednostronnym zobowiązaniem banku-gwaranta do dokonania płatności na rzecz beneficjenta gwarancji, po spełnieniu przez niego określonych warunków gwarancji

  • Gwarancja dostosowana do transakcji
    Gwarancja na miarę transakcji

    Typy gwarancji dostosowane są do rodzaju dokonywanej transakcji. Najczęściej występujące typy gwarancji to gwarancja zapłaty, gwarancja przetargowa, gwarancja dobrego wykonania kontraktu oraz gwarancja zwrotu zaliczki

  • Fachowa pomoc
    Fachowa pomoc w każdej sytuacji

    Santander Bank Polska zapewnia specjalistyczną pomoc naszych ekspertów, którzy wyjaśnią wszelkie wątpliwości i pomogą bezpiecznie sfinalizować transakcję prowadzoną na rynku międzynarodowym

Dodatkowe informacje

Wystawienie gwarancji

Na Państwa zlecenie wystawiamy gwarancje zagraniczne: zapłaty, prawidłowego wykonania kontraktu, zwrotu zaliczki i inne, wysyłamy je w wersji elektronicznej lub papierowej. Wystawienie gwarancji poprzedzone jest przyjęciem odpowiedniego zabezpieczenia.

Weryfikacja dokumentu

Santander Bank Polska awizuje gwarancję obcą beneficjentowi w przypadku, gdy wpłynie ona bezpośrednio do banku w postaci komunikatu SWIFT lub drogą pocztową z banku wystawiającego gwarancję. Po sprawdzeniu autentyczności otrzymanego dokumentu informacja o otrzymaniu gwarancji wraz z jej treścią jest przekazywana beneficjentowi i nie pociąga za sobą dalszego zaangażowania ze strony Banku.

Formalności – w oddziale

W przypadku gwarancji wystawianej przez nasz Bank – zlecenie jej wystawienia składane jest w Oddziale Santander Bank Polska lub drogą elektroniczną.

W przypadku gwarancji obcych, wystawionych na rzecz naszych klientów, żądanie zapłaty wraz z dokumentami wymaganymi w warunkach gwarancji beneficjent gwarancji składa w Oddziale Santander Bank Polska. Dokumenty wysyłane są następnie do banku wystawiającego gwarancję.

Dokumenty

Taryfa opłat i prowizji pobieranych przez Santander Bank Polska za czynności bankowe dla firm - część 1
13 Lipiec 2019 r.
553.7 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Wsparcie przy Gwarancjach zagranicznych

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Napisz do nas

Wyślij do nas
wiadomość e-mail

Wyślij do nas
wiadomość e-mail

Napisz na adres hz@santander.pl

Centrum Obsługi Trade Finance

Centrum Obsługi
Trade Finance

Centrum Obsługi
Trade Finance

Zadzwoń pod nr 22 586 84 84  (koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora)